سایر

پاورپوینت درس۱۲ پیام های هشتم

dars-12-payam-8

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت درس۱۲ پیام های هشتم”

پاورپوینت درس۱۲ پیام های هشتم

اسلاید 1: پیام های آسمانارزش کاردرس12

اسلاید 2: عبادت بزرگقدم هایش را تندتر کرد. میخواست هرچه زودتر خود را به خانه برساند. در این بعد از ظهر داغ مدینه، فقط کسانی از خانه بیرون می آمدند که کار خیلی مهمی داشتند. همین طور که با عجله راه میرفت، از دور چشمش به کسی افتاد که زیر آفتاب سوزان در زمین کشاورزی اش مشغول کار بود. با خودش گفت: عجب آدم حریص و دنیاطلبی! مگر پول و مال دنیا چقدر ارزش دارد که انسان این گونه خودش را برای به دست آوردن آن به زحمت بیندازد؟ خوب است او را نصیحت کنم. کمی که نزدیکتر شد، تعجبش بیشتر شد. درست میبینم؟ او محمدبن علی (امام باقر)است؟! ببین چگونه عرق میریزد و کار میکند؟! ــ سلام علیکم امام ایستاد. نفس زنان و عرق ریزان جواب سلامش را داد و دوباره مشغول به کار شد. ــ آخر بزرگی از بزرگان قریش، در این هوای گرم با این حال عرق بریزد و به دنبال دنیا باشد؟! اگر همین حال مرگ شما فرا رسد و شما در این حال بمیرید چه خواهید کرد؟! حضرت لحظه ای دست از کار کشید و فرمود:اگر در این حال مرگم فرا رسد، در حال عبادت خدا از دنیا رفته ام.

اسلاید 3: من تلاش میکنم تا با کار کردن، خودم و خانواده ام را از کمک دیگران بی نیاز سازم. این عبادت خداوند است. اگر قرار باشد از چیزی بترسم، باید از این بترسم که در حال گناه و معصیت مرگم فرا رسد. سرش را پایین انداخت و کمی فکر کرد. چه جواب حکیمانه ای! میخواستم او را نصیحت کنم، اما او مرا نصیحت کرد. خدا را شکر که به اشتباهم پی بردم...

اسلاید 4: ثمرات کار و کوشش کار و تلاش برای بی نیاز شدن از دیگران، نه تنها ناپسند نیست؛ بلکه جزء عبادت های بزرگ قرار دارد. رسول خدا در این باره می فرماید: عبادت ده جزء دارد که نُه جزء آن، کار و کسب حلال است. فایده دیگر کار کردن، توانایی برای انفاق، سخاوتمندی و مشارکت در کارهای خیر است. شما هیچ انسان عاقلی را نخواهید یافت که دوست داشته باشد از پاداش بزرگ خداوند به سخاوتمندان، محروم شود. کسی که خودش نیازمند کمک دیگران باشد، آیا می تواند به دیگران انفاق کند؟ آیا کسی که خودش درآمدی ندارد، میتواند اموالش را سخاوتمندانه در کارهای خیر خرج کند؟ یکی دیگر از ثمرات کار، برطرف ساختن مشکلات اجتماعی است.کار و اشتغال مناسب میتواند از بسیاری از جرائم و تخلفات اجتماعی مانند مزاحمت های خیابانی و تکدّی گری جلوگیری کند.

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید