drs1-ejtemayi6

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت درس اول اجتماعی ششم”

پاورپوینت درس اول اجتماعی ششم

اسلاید 1: به نام خدادرس اول دوستی

اسلاید 2: دوستی یک نیاز استانسان موجودی اجتماعی است و نم یتواند تنها زندگی کند. تنهایی برای انسا نها احساس ناخوشایندی است. دوستییکی از مه مترین نیا زهای ما به شمار م یرود. هم هی ما نیاز داریم که دوستانی داشت ه باشیم تا هم به آنها محبّت کنیم و هم موردتوجّه و مهربانی قرار بگیریم. خداوند در سرشت ما انسا نها میل به محبتّ کردن و محبتّ دیدن و نیاز به برقراری ارتباط بادیگران را قرار داده است.پاورپوینت درس اول اجتماعی پایه ششم تهیه شده توسط شهرام تازه باوان

اسلاید 3: پاورپوینت درس اول اجتماعی پایه ششم تهیه شده توسط شهرام تازه باوان اهمّیت دوستیداشتن دوستان خوب مزایا و فواید زیادی دارد:انسان از صحبت کردن و همنشینی بادوستان خوب لذّت م یبرد. هر یک ازما گاهی با موضوعاتی برخورد م یکنیم که م یخواهیم دربار هی آنها با دیگران صحبت و همفکری کنیم.همه ی ما دوست داریم گاهی شاد ی ها یا ناراحتی های خود را با دوستانمان درمیان بگذاریم. صحبت کردن با دوست عاقل و .صبور باعث می شود احساس سبکی و آرامش کنیمهمه ی ما در زندگی به کمک دیگران نیاز داریم. دوستان به ما در مشکلات یاری می کنند.یکی دیگر از فواید مهمّ دوستی این است که انساناز طریق همنشینی و گفت وگو با دیگران چیز هایجدیدی یاد می گیرد و به آگاهی های خود می افزاید.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید