علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

پاورپوینت درس دوم آمادگی دفاعی پایه نهم

amadgi_defaee_9om_dars2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 47 اسلاید پاورپوینت بسیار زیبا، کامل و جامع در 47 اسلاید دارای تصاویر و افکت و انیمیشن
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
998 بازدید, 7 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

  1. badpigges33

    عالی…….

نظر خود را بنویسید

پاورپوینت درس دوم آمادگی دفاعی پایه نهم

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: معرفیپاورپوینت آمادگی دفاعی پایه نهمدبیر آمادگی دفاعی: استاد توکلیگروه: حسین ربابی و دانیال کاظمیشماره کلاس: 9/4تاریخ ارائه: 1399/8/11ارائه در کلاس وب کنرانس اسکای رومWWW.SKYROOM.ONLINEمرکز استعداد های درخشان شهید باهنر 3

اسلاید 3: آمادگی دفاعی پایه نهمتهاجــم ودفــــــاعدرس دوم

اسلاید 4: بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی در زمان دفاع مردم از دین و سرزمینشان (دوران دفاع مقدس) فرمودند:«امروز ما در حال دفاع هستیم و دفاع از کشور یکی از عبادات بزرگ است».

اسلاید 5: دفاع جزئی از هویت یک ملت زنده است. هرملتی که نتواند از خود دفاع بکند، زنده نیست. هرملتی هم که به فکر دفاع از خود نباشد و خود را آمادۀ دفاع نکند، در واقع زنده نیست. هر ملتی هم که اهمیت دفاع را درک نکند به یک معنا زنده نیست. حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی (1368/08/29)

اسلاید 6: تهـاجــــم

اسلاید 7: تهاجم به معنای شبیخون، هجوم و حمله یک کشور به کشوری دیگر به منظور اشغال و سلطه بر آن سرزمین است.شبیخون: حمله غافلگیرانهحجوم: حمله ناگهانیمنظور از اشغال و سلطه تهاجم نظامی است.تهاجـــــم به چه معناست؟تهاجـــــــــم

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید