سایر آموزش

پاورپوینت درس چهارم پیام های آسمان پایه هشتم دوره اول متوسطه

dars4-peyam8

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت درس چهارم پیام های آسمان پایه هشتم دوره اول متوسطه”

پاورپوینت درس چهارم پیام های آسمان پایه هشتم دوره اول متوسطه

اسلاید 1: نام دانش آموز:نام معلم:درسچهارم

اسلاید 2: فصل سومراهنماشناسی

اسلاید 3: فصل سوم: راهنماشناسیسال گذشته در درس «پیامبر رحمت» با ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری پیامبر اکرم آشنا شدیم و دانستیم که خداوند ایشان را برای تمام جهانیان به عنوان رحمت قرار داده است. در درس «الگوی فداکاری و عدالت» نیز با برخی ویژگی‌های امیرالمؤمنین یعنی شجاعت، علم، عدالت پروری و فداکاری آشنا شدیم و دانستیم که ایشان تمامی صفات اخلاقی و رفتاری اسلامی را در خود به بهترین شکل جمع کرده بود. همچنین در درس «برترین بانو» با صفات و رفتارهای حضرت زهرا آشنا شدیم؛ صفاتی از قبیل حیا و عفت، توجه به خانواده، دفاع از حق، ایثار و بخشندگی و … . در کتاب «پیام‌های آسمان» امسال در دو درس می‌آموزیم که:

اسلاید 4: فصل سوم: راهنماشناسیدرس چهارم (پیوند جاودان): اهل‌بیت پیامبر اکرم ، بعد از ایشان بهترین و عالم‌ترین هدایتگران مردم بودند. امامان معصوم بعد از پیامبر اکرم مسئولیت هدایت مردم در رساندن آنان به رستگاری را برعهده گرفتند. در این درس می‌آموزیم که ائمه چه توانایی‌ها و ویژگی‌هایی برای هدایت مردم داشتند و چگونه علم پیامبر اکرم به آنان رسید.درس پنجم (روزی که اسلام کامل شد): پیامبر اکرم در آخرین روزهای زندگی خود بار دیگر امیرالمؤمنین را به امامت بعد از خود انتخاب کرد. این انتخاب در جمع تعداد فراوانی از مسلمانان که از مناطق مختلف برای انجام مراسم حج آمده بودند، صورت گرفت. در این درس با واقعه بزرگ غدیر آشنا می‌شویم.

اسلاید 5: درس چهارم: پیوند جاودان

35,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید