علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

پاورپوینت درس ۹ جامعه شناسی یازدهم

jamee-shenaasi-11

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت درس ۹ جامعه شناسی یازدهم”

پاورپوینت درس ۹ جامعه شناسی یازدهم

اسلاید 1: تهیه کننده: نسترن عبداللهی

اسلاید 2: چالش های فقر و غنا اقتصاد قرون وسطی بر اساس روابط اجتماعی ارباب_رعیتی بود که در آن کشاورزان وابسته به زمین بودندو امکان جابه جایی نداشتندلیبرالیسم اولیه که بیشتر رویکردی فردی و اقتصادی داشت و به حمایت و دستگیری از فقر و قنا قائل نبود روابط اجتماعی ارباب_رعیتی را درهم ریخت.کشاورزان را از بردگی رها کرد به آنها اجازه داد تا مهاجرت کنند و درباره شیوه زندگی خود تصمیم بگیرند موانع پیشین مانند غیر قابل فروش بودن زمین را از پیش پای صاحبان ثروت برداشت کشاورزان را به کارگرانی تبدیل کرد که سرمایه وجود خود را به صاحبان ثروت و صنعت می فروختند.سرمایه داران آزادانه به بهره کشی از کارگران پرداختند. کارگران بردگان جدیدی بودند که ظاهرا از همه قید و بندهای پیشین آزاد شده بودند.

اسلاید 3: بهره کشی از کودکان در دوران انقلاب صنعتی

اسلاید 4: نظریه پردازان لیبرالآزادی فعالیت صاحبان سرمایه را ضامن پیشرفت جامعه می دانست و مخالف هر نوع مداخله دولت در اقتصاد بودند.آنان حتی کمک به مستمندان را بیهوده می دانستند.در انگلستان که در انقلاب صنعتی پیشگام بود وضعیت نوانخانه ها به گونه ای بود که فقیران ساکن در آنجا مرگ را بر زندگی ترجیح می دادند.

اسلاید 5: الیور تویست شخصیت اصلی رمان دیکنز پسر بچه یتیمی است که از روی سادگی کودکانه اش به وضعیت نوانخانه اعتراض می کند

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید