سایر آموزش

پاورپوینت درس ۱ مطالعات اجتماعی نهم

drs1-ejtmaayi9

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت درس ۱ مطالعات اجتماعی نهم”

پاورپوینت درس ۱ مطالعات اجتماعی نهم

اسلاید 1: درس اول : گوی آبی زیبا

اسلاید 2: زمین ما بخش کوچکی از منظومه خورشیدی است؛ منظومه ای متشکل از یک ستاره به نام خورشید و اجرام آسمانی متعدد که در مدارهای پیرامون آن می گردند. منظومه خورشیدی دارای هشت سیاره است؛ چهار سیاره نزدیک به خورشید، که سطوح سنگی و جامد دارند و به آنها سیاره های درونی میگویند. چهار سیاره دورتر که از گازهای مختلف تشکیل شده اند وسیاره های بیرونی نامیده می شوند.

اسلاید 3:

اسلاید 4: سیاره تیرسیاره ناهیدسیاره مریخسیاره زمینچهار سیاره ی بالا درونی بوده و نزدیک به خورشید هستند که دارای سطوح سنگی و جامد میباشند.

اسلاید 5: سیاره:نپتونسیاره:اورانوسسیاره:زحلسیاره:مشتریچهار سیاره بالا درونی هستند و از گازهای مختلف تشکیل شده اند.

اسلاید 6: برخی از سیاره های منظومه خورشیدی، قمرهایی دارندکه به دور این سیاره ها میگردند. سیاره زمین یک قمر به نام ماه دارد. در سیاره های گازی، تعداد قمرها بیشتر است. برای مثال، سیاره مشتری 16 قمر دارد. منظومه خورشیدی علاوه بر سیاره ها و قمرهایشان، اجرام دیگری را شامل می شود. شما در کتاب علوم تجربی امسال با این اجرام بیشتر آشنا می شوید.خورشید، که در مرکز منظومه قرار دارد، سرچشمهٔ اصلینور و گرما و انرژی بر روی زمین است. قطر خورشید حدود 109 برابر قطر زمین و جرم آن 33 هزار برابر جرم زمین است

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید