پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

پاورپوینت درس ۱۱ و۱۲ سلامت و بهداشت دوازدهم

drs-11-12-slamt-behdasht

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۴۹ اسلاید پاورپوینتی جهت اطلاع عمومی از مواد مخدر و عوارض آن و انواع مواد مخدر و راه های پیشگیری از آن.پاورپوینتی برگرفته از کتاب سلامت و بهداشت پایه دوازدهم و مخصوص ارائه دانش آموز در کلاس درس.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
3006 بازدید, 3 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت درس ۱۱ و۱۲ سلامت و بهداشت دوازدهم”

پاورپوینت درس ۱۱ و۱۲ سلامت و بهداشت دوازدهم

اسلاید 1: تهیه کننده: یاسر شمسی

اسلاید 2:

اسلاید 3: درس 11 مصرف دخانیات و الکل

اسلاید 4: دخانیات بزرگترین عامل مرگ ومیر در قرن بیستمهرسال یک صد میلیون نفر از مردم جهان جان خود را در اثر مصرف آن از دست بدهند. چنانچه روند مصرف دخانیات به همین ترتیب ادامه یابد ؛ در قرن بیست و یکم تا یک میلیارد نفر به علت ابتلا به بیماری های ناشی از مصرف دخانیات جان خود را از دست خواهند داد.

اسلاید 5: دخانیات چیست؟دخانیات فقط منحصر به سیگار نیست، بلکه هر ماده و یا فرآورده ای که تمام یا بخشی از ماده خام تشکیل دهنده آن، گیاه توتون و یا تنباکو یا مشتقات آن باشد جزو دخانیات محسوب شده و همان خطرات مصرف سیگار را به دنبال دارد.

اسلاید 6: مواد دخانیتوتون و تنباکوی مورد استفاده در پیپ، قلیان، چپق و یا مواد دخانی بدون دود نظیر تنباکوی جویدنی، مکیدنی و یا استنشاقی نیز ماده دخانی محسوب می شوند. توتون همراه با کاغذ و فیلتر و برخی افزودنی ها، مواد تشکیل دهنده اصلی سیگار هستند. سوختن این مواد با هم موجب پدید آمدن بیش از 7000 ماده سمی و 70 ماده سرطان زا می شود.

اسلاید 7: سیگارسیگار پر مصرف ترین انواع مواد دخانی در سراسر جهان است و آمار افراد سیگاری بخصوص در بین نوجوانان همچنان رو به افزایش است

اسلاید 8: برخی از مضرترین مواد سمی موجود در مواد دخانی از جمله سیگار و قلیان1:نیکوتین 2:قطران(تار) 3:آرسنیک 4:سیانیدریک اسید(جوهر بادام تلخ) 5:مواد رادیو اکتیو(پرتوزا) 6:آمونیاک 7:کربور های هیدروژن

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید