علوم انسانی و علوم اجتماعی سیاست و قانون‌گذاری

پاورپوینت راهکارهای مقابله با تحریم‌ها و موانع اقتصادی (با توضیحات کامل)

powerpoint-rahkarhaye-moghabele-ba-tahrimha-va-mavane-eghtesadi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت راهکارهای مقابله با تحریم‌ها و موانع اقتصادی(با توضیحات کامل) در 20 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به شکل کامل و جامع به راهکارهای مقابله با تحریم ها و موانع اقتصادی پرداخته می شود. دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 20 فرمت: قابل ویرایش تهیه و تنظیم: صالح عبادی مناسب و کاربردی برای دانشجویان رشته مدیریت،اقتصاد و حسابداری
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
864 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت راهکارهای مقابله با تحریم‌ها و موانع اقتصادی (با توضیحات کامل)”

پاورپوینت راهکارهای مقابله با تحریم‌ها و موانع اقتصادی (با توضیحات کامل)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2:

اسلاید 3: راهکارهای مقابله با تحریم‌ها و موانع اقتصادی استاد:................. تهیه و تنظیم:...... سال:....................

اسلاید 4: با توجه به نزدیک شدن موعد تحریم‌های یک جانبه آمریکا، حفظ ثبات و آرامش سیاسی و اقتصادی کشور بیش از هر وقت دیگر ضروری است تا در یک فضای کم‌التهاب بتوان تصمیمات کارشناسی کارشکنانه در مقابل تحریم‌ها اتخاذ نمود. فضای اقتصادی کشور باید به سمتی پیش برود که تصور غلط دور زدن تحریم‌ها و راهکارها و ابتکار عمل‌های مربوط به آن، جای خود را به گزارش‌ها و پیشنهادها جهت کمک به دولت در راستای عبور از این مرحله دشوار اقتصادی کشور بدهد، چراکه دور زدن تحریم‌ها هزینه‌های زیادی را به اقتصاد کشور تحمیل می‌نماید.

اسلاید 5: در این شرایط سلاح پیروزی کشور نه تهدید است نه جنگ گرم بلکه تلاش برای برتری اقتصادی خواهد بود. نمونه بارز پیروزی سلاح اقتصادی در مقابل تمام سلاح‌های گرم، تسخیر امروز بازارهای جهان توسط کشور ژاپن است. این کشور که بعد از جنگ جهانی دوم، ۹۰ درصد قدرت تولیدی خود را از دست داده بود اکنون، سهم 10.8 درصدی از ارزش افزوده بخش تولیدی جهان را کسب نموده است. در واقع با همکاری دولت، مردم و صنعت، ژاپن فقیر و ویران اکنون به یکی از قدرت‌های اقتصادی و تولیدی جهان تبدیل گردیده است.

اسلاید 6: این درحالی است که کشور ایران نه تنها قرار نیست از صفر شروع کند بلکه در حال حاضر به لحاظ دانش فنی، زیرساخت‌های توسعه، نیروی جوان و تحصیلکرده، منابع انرژی (نفت و گاز) و مواد معدنی بسیار جلوتر از ژاپن آن زمان قرار دارد.

اسلاید 7: به عبارت دیگر دور زدن تحریم‌ها دردی از اقتصاد کشور دوا نمی‌کند و کشور نیازمند راه‌ حل‌های بنیادین و مادام‌العمر و در شرایط کنونی، ضرب العجلی است. به این منظور شناسایی مشکلات داخلی اقتصاد کشور، برای مقابله با تحریم‌ها، مهم‌ترین راهکاریست که کشور به آن نیاز دارد. به طور مثال حتی در صورت کم نشدن تعداد شرکای تجاری کشور، به دلیل فقدان ارتباط با FATF ، بسیاری از کشورها در ارتباطات بانکی با ایران دچار محدودیت شده بنابراین اگر کشور به دنبال تعامل با دنیا است، باید با رویه‌های بین‌المللی با دنیا هماهنگ گردد.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید