آموزشکودک و نوجوانسایر

پاورپوینت روش و نکات کلاسداری موفق

قوانین کلاسداری موفق – نکات کلیدی در اجرای موثر طرح درس – اصول و فنون کلاسداری جذاب و دهها مطلب مفید برای داشتن کلاسی ایده آل – مناسب برای معلمین عزیز و مربیان محترم .

kazemgolnari

صفحه 1:

صفحه 2:
1 زیبایی زمین به انسان است؛ زیبایی انسان به عقل اوست؛ زیبایی عقل به ایمان است؛ زیبایی ایمان به عمل است؛

صفحه 3:
UH hui

صفحه 4:

صفحه 5:
| ‏توت‎ [ ) a 0 58 یادگیری در یادگیرندگان است. deel ‏ع ها‎ 35 از ييش طراحى شده اى كه هدف أن ايجاد ۲ کلاسداری: مهارت ها و روش های اداره کلاس» جهت آموزش مطلوب. 3

صفحه 6:
ات لله ۲ متربی: ۰۱ سن ۲. جنس ۳. سواد ۴. اعتقادات ۵. داوطلب یا غیرداوطلب. محتوا: ۱. زیباگرا ۲ نیازگرا مربی

صفحه 7:
ی = درس ۱. بالا بردن علم و آگاهی ۲. هدایت مخاطب به موضوعات مورد نیاز ۲ = لت رليات تربت واحیاه و قوت حس مذبی کودک و نوجوان: ۱. آموزش مفاهیم دینی به کودکان و نوجوانان ۲. آموزش قرآن و احادیث ناب پیامبرو ائمه اطهار ۳. متربی» فقط نگاه دنیایی نداشته باشد مهارت ها بشن

صفحه 8:
= برع یی 0 کودک و نوجوان: لا ۲ جلوكيرى از نفوذ دشمن ۴ آینده نگری ‎ce‏ ۱ جذابیت بخشی به معارف دینی ۲. بیدار نمودن فطرت خداجوی متعلمین ‎ ‎

صفحه 9:
+ ری dpc ‏افرایش‎ ۴ ddl Spy gael ۲ برترین صدقه ۴ پاداش های فراوان ۱ كسب اطلاعات دينى ".عمل به دستورات خذاوئد ۲ یافتن مسیر صحیح در زندگی ۴. سرافرازی در جامعه

صفحه 10:
ce 35

صفحه 11:

صفحه 12:
° ی مز ویژگی ها و خصوصیات نیازها ‎eves‏ آرزوها

صفحه 13:
ویژگی ها 2 ”3 علاقه به صحبت بات بر ”3 همانند سازی جلب رضایت مربی % تخیل امنیت تکریم و احترام عدالت بازی شکلات Vv دقت کم ترس و اضطراب جنب و جوش فواوان دروغگوبی حسادت

صفحه 14:
ویژگی ها V شکلات ۲ گرایش به همسالان ۴ محبت ۲ خود کم بینی ۲ بی ثباتی عاطفی ۲ مقبولیت 7 رفتارهای عصبی ¥ انتقادگیری و انتقاد ناپذیری “3 رشد و كمال ¥ ترس و اضطراب ۲ توجه به زیبایی ۲ تشویق وتکریم ‏ ۷ افسردگی 7 استقلال طلبی ”3 فلسفه زندگی ۲ وسواس

صفحه 15:
ویژگی ها مشکلات 7 7 ” رشدعقلی 2 ۲ بیکاری ۲ حق طلبی ۲ پیشرفت ۲" _بالارفتن سن ازدواج ۲ شور ونشاط % شغل و کار ۲ همسریابی ۲ شور و نشاط ” ازدواج و مسکن ۰ ۲ بزهکاری ” زيبايى طلبى ۲ مدرک ” ارتباط با والدین ۲ خلاقیت

صفحه 16:
. یتیم و غیریتیم rose ۲ پولدار و بی پول 3۳ ۴۳ مذهبی و غیر مذهبی مهارت ها £ باهوش و کم هوش تنوع ها تكاليف

صفحه 17:
كك اس = 3 9 انواع ارتباط 3 +« غير كلامى فرا کلامی عوامل ایجاد ارتباط 3 ویژگی های ظاهری همدلی و همراهی ابراز عواطف مثبت ذکر مطالب مورد علاقه mt ee ° خوب گوش دادن 1 حرف خوب را خوب زدن ۷ 5 ‏دیداری‎ 2B شنیداری گفتاری > ید هق نوشتارى ج مد ‎mu‏ 2 موانع ایجاد ارتباط 2 ظاهرسازی و خودنمایی تمسخر و تسخیر بی عدالتی و تبعیض تندی و درشتی عیب جوی گفتگوی آمیانه و تحکمی

صفحه 18:
تسلط علمی و روایی هماهنگی گفتار و کردار آسان سازی مطالب استفاده از مطالب نو و تازه استفاده از تنوع استفاده از ابزار های متنوع معرفی اجمالی خود خصوصیات شخصی 18

صفحه 19:
اصلاح رابطه خود با خداوند ۱. خوش خویی ۲. بخشندگی و

صفحه 20:
راههای تاثیرگذاری ک برخی از آسیب ها 20

صفحه 21:
تور ‎tee‏ ‏ال ‎eet‏ 21

صفحه 22:
=| ae خود كلاس ‎a 7‏ 1 شروع با نام خدا ۲ کمک گرفتن از خدا ۴ _ نحوه ورود و سلام و احوال پرسی ‎١‏ شروع خود كلاس: روعی که مربوط است به محض وارد شدن به اصل مهم قبل از ‎oa‏ شروع اصل بحث ۲ شروع اصل بحث: ۳ تنوع ها هتخس رس ‎١‏ _ توجه به مقطع سنی مخاطب غیاب جهت وارد شدن به بحث ۲ _ توجه به جنسیت مخاطب ‏۳ توجه به مکان و زمان ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 23:
wy چذاب و تاثیر گذار باشد قسمت جذاب آن ابتدا بیان شود به اندازه پرورش داده شود نوع قصه كويى نيز بسيار موثر است

صفحه 24:
امام باقر فرمودند: «در بنی اسرائیل. قاضی ای بود كه در ميان آنان. به حق حكم ميكرد. هنكامى كه مركش نزديك شد. به همسرش كفت: هركاه مُردم مرا غسل و كفن كن و بر ذار و صورتم را بپوشان که منظره ی بدی نبينى. هتگامی که مُرد. زنش به دستور او عمل کرد و مد تابوت يس ات تی, مقداری از کفن را از صورت شوهرش کنار زد تا صورتش را ببیند. ناگهان دید کرمی بینی او را می خورد. از این منظره بسیار وحشت کرد. شب شوهرش به خواب او آمد و گفت: آنچه را دیدی به خاطر برادر توست. او باکسی اختلاف داشت و نزد من آمد تا مبان آنها حکم کنم. هنگامی که نزد من نشستند. گفتم: خدایا! حق را به نفع قضاوت مرا به سود او جهت بده. وقتی طرح دعوا کردند. دیدم کاملاً حق به جانب برادر تو نم قار ده و است و من به تفع او و به زیان طرفش حکم کردم. آنچه دیدی بدان سبب است که من دوست داشتم حق به جانب پرادر تو باشد با اینکه حق نیز به جانب اوبود». ‎Sam‏

صفحه 25:

صفحه 26:
مستقیم با نام خدا (شیوع ابتدای کلاس] غیر مستقیم (Cow 4 9555) متناسب با فهم مخاطب باشد. طولاتى نباشد. شعر از حفظ خوانده شود.(جهت تسلط وحس كيرى). با موضوع بحث ارتباط داشته ياشد. از كلمات مشكل و نا مفهوم استغاده نشود.

صفحه 27:
مهارت ها نمونه شعر ابتدایی (مستقیم) 7 ىك نمت ما نآغا شر ورب ‎Ede‏ ‏"عنام خداوثد والامقام #غداى سكيم و داك ملام 0 ‎ot‏ ام اه وه ف م نم خداوئد ان فر عم ام دازام وش ‎a‏ ‎FN‏ وان است عم ام انا

صفحه 28:
Vv ‎fin he 2‏ كرشت زان دست بكار ‎ae‏ ‎A wae ۳ ae ١ WEA ‏الى: دوذ ىل افر ه تدا صورست افرن * بد افيو ل وب وولف‎ S07 ‏تبث‎ ee 1 1 PSII rp foe gi ob oh ‎2 7 ‏ل الى اوور قرع عرقت ركشن ست ‎Miele, dir ge mbps Sef‏ ‎57 on 3 Dib sae Ti, pat Baar 2 ‏دف اسان وكل ىك كو ابر‎ ‏ىمو‎ edd fos a SOL PSG, ‏ديدست حول وم‎ en peng ‏.سکیف‎ Serer df gnc ial bse Aik I, ‏حيري ترش حرشل »لي جى على خير الال‎ ‎ee‏ عرو خم سد ‏دوب سوك قد ا فوش بذ * فيل راک من در نوش ناژ ۳ ‏فين سودت نافروه بين صور تآفرين *ير صورتآفرين و تق ‎Glew‏ ‎ ‎7 ‏لل‎ ya ‏.رت ام رازب بت هی مس و سر‎ ‎ ‎: - sg es: spect ‏ادي بست و كرش‎ lL MLS fry ‎ ‎a, ‎ ‎ ‎

صفحه 29:
نو و جدید باشد. بار منفی نداشته باشد. و جذاب اجرا شود. به مقدسات قومیت ها و ملت ها اهانت نشود. توان کنترل بعد از اجرا طنز وجود داشته باشد.

صفحه 30:
‎ie 5‏ م2 کم نز امنا ى اسثادهره: #اب ‎ ‎ ‎ ‏رشان شود اده يون كنت نمت كر ‏اين رع المالى؛ وم کف را شا مک مدآ رود ‎were‏ کر یدبا زر وه رکفت ‎fos of 18‏ سكم سنا كنت نمت ره ‎Bip ee, wes‏ یک ‎om‏ ی زرم ‎ot‏ عرز ‎ee,‏ يلول ‎a ‎Sb AL Zp ete Z oe ‎ae 7‏ من و كل وك حر وو ها ى ست و ولرى ينب ‎8 Wg Ab yeu of ‏م 0 ‎Weim Sy ‏و وك‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 31:
de y= 7 ‏دیق‎ ‎1 ‏نی‎ ‎Fane ‏عاد‎ vie ‏بای مواد‎ 31

صفحه 32:
اذ كاه ييا ره الون واب 2 شروع ها تسش ‎Bate‏ ‏۱ وم و ما رس و مب منوج نو و نام مش 7 مور عا رن ضوع دآما از تن غاب

صفحه 33:
۱ نگاه عبادت: نگاه به چهره پدر و مادر نگاه به چهره عالم, نگاه به قیأن. نگاه دقت: نگاه دقیق داشتن (مئل نگاه به اجناس براى رفع عيوب يا يافتن قيمت يا تاريخ انقضاء) .نگاه حسرت: نگاه به کارنامه هاء مقامات و رتبه های برتر علمی دوستان «نگاه عبرت: نگاه به قصد درس آموزی؛ مثل کاخ پادشاهان یا اعدام یک شخص .نكاه محبت: نگاه از روی دوستی و مهر و محبت؛ مثل نگاه پدر و مادر به فرزند .نگاه لذت: نگاه به سبزه و دریا و تصاویر زیبا و غذاهای مورد علاقه .نگاه طبایت: نگاه دکتر برای مداوای مییض ‎sss |‏ | «نگاه شهوت: نگاه از روی هوسیانی و میل و خواسته های نفسانی

صفحه 34:
تعداد انواع زیاد نباشد تا مخاطب را خسته نکند. مطرح کردن انواع هدفمند باشد. یکی از انواع محور بحث قرار داده شود. مخاطبین در اجرای برنامه و ذکر مصادیق انواعی شرکت داده شوند. موضوع از زوایای مختلف مورد بررسی قرارگرفته شود. از تشبیه, طنز و سجع, برای اجرای جذاب استفاده شود. انواع جذاب و غیر جذاب به صورت مختلط اج را شود.

صفحه 35:
موشکی: نمازی که با سرعت خوانده می شود. -زورکی: نمازی که به زور و اجبار خوانده می شود پولکی: نمازی که برای گرفتن هدیه و پول خوانده می شود ‎Nf‏ پفکی: نمازی که پوچ و توخالی است مثل نماز همراه با ریا / «جبكى: نمازى كه رو به قبله خوانده نمی شود میدکی: نمازهای قضا .کمکی: نمازهای مستحبی ‎ss |‏ | مراستکی: نمازی که صحیح و درست خوانده می سود

صفحه 36:
آگاهانه: از روی فهم ودرک (المتعبد علی غیر فقه کحمارالطاحونه) عاشقانه: همیاه با شوق و عشق و نشاط و لذت عارفانه: از روی شنا و معرفت مودبانه: همراه با رعایت ادب ظاهری در نماز خالصانه: به دور از ربا و نفاق و شهرت طلبی (و لا یشرک بعباده ربه احدا خاشعانه: توجه قلبی به پروردگار (الذین هم فی صلاتیهم خاشعون) ‎ss |‏ | متفكرانه: فكر نكردن به غير خدا در نماز (حضور قلب)

صفحه 37:
000 قول سدید: قول متقن و استوار وحق كه مانند سد در برابر فساد و باطل بايستد (يا ايهالذين امنوا ی | ب قول بلیغ: ‎BE AIS Ot Oo ate‏ لهم فی انفسهم قولابلیغا| قول لين(نرم و أرام): فقولا له قولا لينا ‎ie‏ الال مروح ويه حم قول كريم (مودبانه و كريمانه): فلا تقل هما اف و لا تنهرهما و قل لهماقولاکریما قول معروف: قول شسايسته و يسنديده و همراه با حجب و حيا (وقلن قولا معروفا). قول ميسور: قول راحت آسان و صميمى (در مواجبهه با فقرا) (و قل لهم قولا ميسورا) قول احسن: بيهترين و نيكوترين قول(فبشر عباد الذين يسمعون القول فيتبعون احسنه) تلبسون الحق بالباطل و تكتمون الحق و انتم تعلمون أ‌ قولحق: وی که دان حقو حقيقت يبان ی شود و بعت آاهی و هفیت است. ا لهل الكتاب ليم

صفحه 38:
دوستان بوقلمونی: دوستانی که چند رنگ هستند» جلوی ما یک رنگ و پشت سر ما یک رنگ. دوستان زنبوری: گاهی اوقات حرف هایی می زنند كه دلمان را می سوزانند دوستان جنگی: تا یک چیزی می شود جنگ و دعوا راه .می آندازند .دوستان شکمی: تا پول داری رفیقتم دوستان پرکاهی: تا یک حرف را به او بزنی قهر می کند دوستان پارسالی: فقط پارسال با ما دوست بود. امسال .می رود سراغ دیگری دوستان پروانه ای: مثل پروانه دور گل مي چر کر می دهند و مراقب همدیگرا

صفحه 39:

صفحه 40:
.از آداب مورد نیاز و مبتلا به شروع شود برای بیان آداب از آیه و روایت هم استفاده شود 0 ميتوان هر يك يا بعضى از آداب را بعنوان تكليف عملى از بجه ها «خواست .تکالیف نباید سخت باشد دانش آموزان قرار داده آداب آموزش داده شده تایپ شود و در 1 شود

صفحه 41:
‎١ (ae)‏ لباسهایمان را همیشه تمیز نگاه داریم. ‏با لباس میهمانی مشغول به کار و بازی نشویم ‎cine‏ الامکان» ازلباسهای اطو کشیده استفاده کنیم 4 «حتّى الامکان, لباسهای سیاه نپوشیم ‎\ ۳ a Are ‏.بیشتر از لباس سفید استفاده کنیم‎ / ‎ ‏.از لباسهای خود مواظبت کنیم که پاره و کثیف نشود ‎٠‏ قبل از بیرون رفتن؛ لباسهای خود را وارسی کنیم ‎ ‎ ‏| | ۳ «موقع پوشیدن لباس نوه سوره قدر بخوانیم

صفحه 42:
73 مه اداب ترف رون | خیلی بلند یا آهسته حرف نزنيم. هنگام حیف زدن, صورتمان را بصورت طرف مقابل نزدیک .وسط حرف دیگران نپریم الفاط زند ت استفاده نکنیم بهترین کلمات را برای گفتگو انتخاب شمرده شمرده حرف بزنیم .زياد حرف نزنیم

صفحه 43:
53 ا 00000 .عناوین کوتاه و روان باشد عدد اصلی در ابتدای بحت باعبارات مختلف چندین بار توضیح داده شود .اگر عدد مشخص ند باید به صورت کامل بیان شود ۱ ۲( مامم واه ایین: از یل افلاق,اعقادات و گام “ ۱ : .همه اعداد به صورت اجمالی توضیح داده شود ۰ أن ل ورت عرو راطمب امال واد وو ‎J‏

صفحه 44:
راز از نی له )> 7 لت و -قبل از اینکه سیر شوی دست از غذا بردار غذا را خوب بجو .قبل از خواب ختماً قضای حاجت کن

صفحه 45:
۳ ۱ .پیامبر گرامی اسلام (40 احزاب- ۱۰۵ توبه) .امامان معصوم (۱۰۵ توبه) علائک مقرب الهی (۱۸ ق) >| whorl ‏.شهدا (۱۵۶ بقره)‎ / -زمین (4 زلزال) .زمان (آیات اول بروج) ‎by | 1 |‏ -اعضا و جوارح ( ۲۰ فصلت)

صفحه 46:
‘ ‏ره‎ ae ‏منوت امست برين صور تك موطومات و‎ bans PP i eer oO nye wo BIS eb Sa ‏متام و کرد ای‎ 1 ‎SCs 530‏ ودره ی نع اب ‎Bb Soe‏ ری ‎Cig‏ ‎00 ‎ ‎LSI OU ge,

صفحه 47:
Fi coals AIA AP ‏کالم ام‎ ۳ ‏على ودال آمو ان لطرات را باوداست لد‎ ۱ MEPS WAN Ot 7 0 ١ ‏اب ره دیق رگ‎ ١ ‏موصوع از وا یف ریز ود‎ ۲ re a ‏كرد ی ۴-۵ ره يم مر ۳ وسره اعطا اروم لطر مو‎ Sor as 3 tl ‏ی‎ 1 WE OM BE ‏راك کر یره رن شور‎ * i ” > 0 4 ‏ذا دبع جاب 4 موده ده برد قرا ليرد‎ OPI? Las 2d ---_ 5 رم 6. همست اگوی ی راو( .۰۱۶.۱ اب ی «ست, ون وی شوه اب ای : ! oie LG a, £m ee ore we bias? EY a 508 ‏ع‎ ۳ A etn ‏ل . مر رای ارو مارو سر کنر ۷ حى الككان مطالمب تمالىتأيد شور صورت‎ 2 3 a 7 77 ‏وه‎ Bd) hee bh Sora fred

صفحه 48:
گروه ۱ : جرا بايد درس بخوانیم؟ گروه ۲ : چرا بعضی بچه ها درس نمی خوانند؟ ‎ss \‏ ۳ 7 گروه ۳: اگر درس نخوانیم چه می شود؟ ‎ ‏گروه > : اگر درس بخوانيم چه می شود؟ ‎ ‎ ‎ ‏۱ گروه ۵ : از چه زمان هایی برای مطاله استفاده کنیم؟

صفحه 49:
گروه ۱ : نماز جيست: گروه ۲ : چرانماز می خوانیم؟ گروه ۳ : نماز چه فایده ای دارد؟ 007 گروه > : عواقب بی نمازی چیست؟ / گروه ۵ : موانع نماز خواندن چیست! كرود : جه كار كنيم نمازمان قبول ششود؟ كروه /1: حضور قلب در نماز يعنى جه؟ ‎wes‏ | 7 كروه 8 : خدا جه نيازى به نماز ما دارد؟

صفحه 50:
شروع ها اصول تنوع ها sare se rei ( AEP ethyl mt Si ‏عارت اوه ال‎ 1 5 A, - 8 LEP LP AE ‏کل حرف از ان ات واه را‎ / ‎Sieben LAT Gp BO ba oT Glee yh Mi ye‏ کی ور ‎ne‏ 5 < ‎

صفحه 51:
.از موضوعات مورد نیاز و مبتلا به استفاده شود .پیام ها و تفاسیر متناسب با موضوع باشد از کلماتی استفاده شود که به نوعی در رفتار و کردار دانش آموزان تأثیر گذارتر باشد برای سطوح مختلف از نمادهای متناسب استفاده شود «یکی از حروف نماد مسائل دینی قرار گیرد ۱ 0 | .لا به لای ‎Cole‏ می توان از داستان؛ خاطره و ... استفاده کرد

صفحه 52:

صفحه 53:

صفحه 54:

صفحه 55:
شروع ها م: مکان نمازگزار س: ستر عورت ق: قبله

صفحه 56:

صفحه 57:

صفحه 58:
۱ ب: برطرف كردن عين نجاست آ: آفتاب ث: ثلثان شدن (کم شدن دو سوم آب انگور) غ: غایب شدن مسلمان !: آب- انتقال اسلام

صفحه 59:
ن: نور مومن (الصلوه نور المومن) م: معراج مومن (الصلوه معراج المومن) ا: اساس دین(الصلوه اساس الدین) ز: زینت مومن (الصلوه زینه المومن)

صفحه 60:
۹ هن ۶ لد ار كرد ‎ie‏ اصو شروع ها rrr 7 = تنوع ها تکاا 8

صفحه 61:
wpe ‏خواندن‎ م: محبت رس

صفحه 62:
شروع ها مهارت ها = 1 3 oe

صفحه 63:

صفحه 64:
آ: آزمایشات الهی ب: بوسه بر دست والدین انتخاب دوست ر: رازداری ی: یوسف زهرا

صفحه 65:
ارات و تا بت نوخ را : ۰ ۳ مرح پر اي مسب زین تب را مت ‎BEBE‏ ‎a eee‏ ورن سل ‎921A ya pe POS I‏ . wr burl: ES OMI Lew oll stels ‎Zz a 11‏ مت لت ‎Qi‏ اد | بل ام

صفحه 66:
ابتدا موضوع مورد نظر را با یک کلمه مطرح می کنیم تا ذهن مخاطب .فعال شود .به مخاطبان فرصت می دهیم تا در مورد آن فکر کنند .بعد از پایان فرصت. جواب را از مخاطبان می شنویم پاسخ های ارائه شده به وسیله ی مخاطبان, در گوشه ای از تابلو ثبت می شود .پاسخ های جمع آوری سده, دسته بندی می شوند پاسخ های مخاطبین را با آیات و روایات و سخنان بزرگان؛ پرورش و .توضیح می دهیم به هرکدام از جوانب پاسخ کامل داده تا در ذهن مخاطب شبهه ای -باقی نماند

صفحه 67:
‎ot )‏ الف: چرا به پدر و مادر احترام بگذاریم؟ ‏ب: کی احترام بگذاریم؟ ‏ج: جقدر احترام بكذاريم؟ ‏د: كجا احترام بكذاريم؟ ‏ه: جكونه احترام بكذاريم؟

صفحه 68:

صفحه 69:
الف: عشق چیست؟ ب: چرا عاشق می شویم؟ ج: کی, عاشق شویم؟ ‎zo‏ نشانه های عشق چیست؟ ‏ز: عشسق زودگذر چیست؟ ‏ح: عاشق چه کسی شویم؟ ‎

صفحه 70:
۳ 3 .نکته ها باید کوتاه. رسا و جذاب باشد تا در ذهن مخاطب ماندگار شود گرهی از مشکلات اجتماعی, اخلاقی, تربیتی؛ روانی ... مخاطبان را باز كند «در بيان فكته ها سن؛ جنس؛ شغل و طبقه ی اجتماعی در نظر گرفته شود 5 ۱ ‎bi‏ «عولة نکانته بر اساس نوع مخاطبه متتقع باشد ‎1G.‏ تکراری نباشد م 4 ~ 0 ثالبى اس تل ور اع متام بصورت ای واه .از بیان مصاديق تحريك كننده مخاطب : جلوكيرى شود / «طريقه ى بيان مطالب روان و ساده باشد 7 2 ۱ ۶ كك وادور امار تار قرا د ‎0m sr eb‏

صفحه 71:
الى دياده مطالم we ra 57 ‏اف لشيره‎ sh Me dye BF Sig a Il ot ‎i ۳‏ 5002 0 ۲ رام يلى از وال اس پوزی دمن رم ی "تم است, ‏حو ‎wl gy! ‏وم‎ ‏۳ - ا عي ‎AL SUT SUT Be‏ دا يوا فال ىكند. ‎ ‎Ais Be‏ اسان عرسا الى ؛ر ‎SAE teh cl NIE G0b100 oe das ee ue he ‏مس‎ ‏ول ورذئ :كك الى امسشء‎ ‎ ‏۷ ری مناسب: ‏3 ۵ نش سم ‎hice ۱ 0‏

صفحه 72:
1 وت و ۳7 72

صفحه 73:
اصول 0 ها تنوع ها

صفحه 74:
ذكاه اجمالى به فضاى كلى كلاس سلام و احوال يرسى و نكاد به جيهره نها

صفحه 75:
از افراد بخواهيد خود را معرفى | يك الى سه سوال كوتاه به معرفى اقراد ضميمه شود چند عكس هم گرفته شود مربى بايد هت و وقار لازم را نيز داته باشد 75

صفحه 76:
اصول | نوشتن بسم اه لرحمن الرحیم | استفاده از رنگهای مختلف | 0 تانب صورت ال در کار تلو ۰ بب ۳ | عدم قطع ارتباط كلا اتقسيم تبلوبه دوقسمت فرضى ‏ ) باك كردن تابلو در آخر كلاس 23 5 8 عدم پاک کردن با دست و انکشت تنوع ها زیبا نویسی

صفحه 77:

صفحه 78:

صفحه 79:
شروع ها اصول

صفحه 80:
5 رس سرد یا گرم بعد يا قبل از امتحان ال از موی زان وگن فضای باز شلوغ ورزش یا بعد از آن زمان خواب یا خستگی مکان کوچک یا وسیع نور كم يا زياد

صفحه 81:

صفحه 82:
ele ۶ ] ‏ء‎ |

صفحه 83:
+

صفحه 84:
lie nd ‏اهرام وا‎ موی سوال Sy oe Bie 3 39 5 Sb bi yile Te SIZ) ‏مكلت‎ ‎5 9 Z الب ‎oH‏ بای او ساقات 84

صفحه 85:

صفحه 86:
+

صفحه 87:
متناسب با سن و جنس مخاطب انتخاب شود به ظاهر راحت باشند لفن 35 ۱ جذاب باشد چند جواب قابل حدس داشته باشد طوری مطرح شود که مخاطب به راحتی نتاند جواب دهد اگر احساس شد مخاطب قبلا این معما را شنیده؛ سریع معمای دیگری مطرح نماید

صفحه 88:
deel نموه اول: سوره !> که اگریکک حرف به آن اضافه شود نام سوره> دیگرمی‌شود و اگردو حرف دیگرهم به آن اضافه شود. نام سوره اك ديكرمس شود (حج - حجر - حجرات) spy doa) تنها زمینی که یکد بار فقط خورشيد آن را دیده است (کف رود نیل) نمونه سوع: مهارت ها اعداد زیرچه ارتباطی با یکدیگرارند: "۱۲- ۵- ۱۴- ۶۹-۲۵۵ ۲ (مام دوازدهم - سن شروع امامت - معصوم چهاردهم - سال ولاات - طول غيبت صغرك) style Spal اول نماز چیست: (تکبیره الاحرام. ن (نسماز)) خرنماز چیست: (سلام» ز(نماز) تكا 3 | ed

صفحه 89:
زود بازده باشند (یعنی بتوان آن را خیلی سریع در عرض جند ثانيه اجرا نمود). به ظاهر راحت باشند (یعنی مخاطب احساس کند که خیلی زود می تواند اجرا نماید). جذاب باشند (یعنی در مرحله اول که می بیند انگیزه اجرای آن را پیدا کند). الو حلقه ها ار كره ها 089

صفحه 90:
8 ۱ 4 1 3 5 09 ی 2 6 7 1 8 a ۰)

صفحه 91:
5 21) 2 )|,2 lle || e

صفحه 92:
deel ‏باشد‎ 6777777 0 5 0 ‏شور نشاط ( شود و مین ات )) داشته باشد‎ ‏قالب ها‎ (ر متا ياسن وظرفيت دیاش ) در انتخاب ‎Careers)‏ دقت شود در اهداء رده 0 دقت شود

صفحه 93:

صفحه 94:
۷احراف و

صفحه 95:
به مجموعه فعالیتهایی گفته می شود که به منظور تعمیق یادگیری متربیان و در ساعاتی که در کلاس و مجموعه حضور ندارند صورت می كرد

صفحه 96:
96

صفحه 97:
۱ سم كك ۳27 ] تسب وان بر ]1 ال با ار ]1 دودر زان ی بر ۳ ۱ whit Sb SA gr AG, ‏وان رورم ناد أ‎ ناژ وا اشر

صفحه 98:
(Sarl

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
24,000 تومان