علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

پاورپوینت ستون دین (درس دهم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم متوسطه)

powerpoint-sotone-din-darse-dahom-paye-haftom

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت ستون دین(درس دهم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم دوره اول متوسطه) در 17 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای استفاده معلمان و دانش آموزان تهیه شده است. در پاورپوینت عبور انسان به شکل کامل به تمامی مباحث درس دهم پرداخته می شود در پاورپوینت حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - درس دهم: ستون دین - وقت دیدار - توضیحات درس - فعالیت کلاسی - اهمیت نماز - روایات ائمه(ع) - واجبات نماز - توضیحات درس - فعالیت کلاسی - بیشتر بدانیم - پیشنهاد - الهی(مناجات) دسته بندی: فایل های دانش آموزی تعداد اسلاید: 17 فرمت: قابل ویرایش قابل استفاده برای معلمان و دانش آموزان
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
5192 بازدید, 3 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت ستون دین (درس دهم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم متوسطه)”

پاورپوینت ستون دین (درس دهم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم متوسطه)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: درس دهم: ستون دینکتاب پایه های آسمانپایه ی هفتم دوره اول متوسطه

اسلاید 3: مقدمه:زیباترین شیوه راز و نیاز با خداوند که بر ما واجب شده، نماز است. پیامبر اکرم صلیّ اللهّٰ علیه و آله نماز را ستون و پایهٔ دین معرفی کرده است. در این درس با نمازگزاران واقعی، آداب و واجبات نماز، و اهمّیت نماز اوّل وقت آشنا می شویم.

اسلاید 4: درس دهم: ستون دینوقت دیدارگویا از آسمان آتش می بارد. زمین مثل تنور داغ و سوزان است. چند روزی است که در محاصره اند و دشمن نمی گذارد از رود فرات آبی بردارند. حالا تشنگی خودش را بیشتر نشان می دهد و تحمل آن در این گرمای طاقت فرسا سخت و جانکاه شده است.اندک اندک یاران شجاع و با ایمان امام حسین علیه السّلام، با عشق به شهادت به میدان نبرد می روند و پس از نبردی دلاورانه، به شهادت می رسند.

اسلاید 5: خورشید که به میانه آسمان می رسد، یکی از یاران حضرت پیش می آید:- وقت نماز است. دوست دارم پیش از شهادت با شما نماز بگزارم.امام با لبخندی دلنشین می فرماید: نماز را یاد کردی، خداوند تو را از نمازگزاران قرار دهد.اللّٰه اکبر، اللّه اکبر …فرزند امام «علی اکبر» اذان می گوید و سپس نماز پرشکوه ظهر عاشورا آغاز می شود.

اسلاید 6: امام با عدّه ای اندک از اصحاب به نماز می ایستد و چند تن از یاران نیز برای محافظت از نمازگزاران در برابر آنها صف می کشند.دشمنان با دیدن این صحنه در گرماگرم نبرد، می خندند و آنها را مسخره می کنند. آ نگاه کمان ها را با خشم می کشند و سپس بارانی از تیر بر روی بهترین بندگان خدا باریدن می گیرد.گویا شیطان تاب تماشای نماز امام حسین و یارانش را ندارد. نماز که پایان می یابد، دو تن از یاران امام، آسمانی می شوند.آنها شهیدان راه نماز و امام هستند.فعّالیت کلاسیاز نماز ظهر عاشورای امام حسین علیه السّلام و یارانش چه می آموزیم؟

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید