مدیریت و رهبری

پاورپوینت سیستم‌های پردازش تعاملات (سمینار درس سیستم های اطلاعاتی مدیریت)

systemhaye-pardazeshe-taamolat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت سیستم‌های پردازش تعاملات(سمینار درس سیستم های اطلاعاتی مدیریت) در 24 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - ویژگی های اصلی سیستم های پردازی تعاملات - ساختار کلی TPS - انواع - انواع عملیات در سیستم حساب های دریافتنی - فایل حساب های دریافتنی - TPS عمومی حساب های دریافتنی - TPS عمومی منابع انسانی - گزارش خلاصه پردازش عملیات در سیستم منابع انسانی - فایل منابع انسانی - TPS فنی سفارشات مشتریان - اهداف سیستم سفارشات مشتریان - گزارش خلاصه پردازش عملیات در سیستم سفارشات مشتریان - فایل سفارشات مشتریان - نتیجه گیری دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 21 فرمت: قابل ویرایش مناسب و کاربردی برای دانشجویان رشته مدیریت
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
781 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت سیستم‌های پردازش تعاملات (سمینار درس سیستم های اطلاعاتی مدیریت)”

پاورپوینت سیستم‌های پردازش تعاملات (سمینار درس سیستم های اطلاعاتی مدیریت)

اسلاید 1: «سیستم‌های پردازش تعاملات»نام درس: سیستم‌های اطلاعات مدیریت نگارنده:............. استاد مربوطه:..................پاییز 1396

اسلاید 2: مقدمهسیستم پردازش تعاملات (TPS) سومین لایه از مدل عمومی سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) به شمار می‌آید که عهده‌دار پردازش‌های روتین سازمان است و بر داده‌های مربوط به امور سازمان تأکید می‌نماید. این سیستم‌ها از طریق فراهم‌سازی داده‌های خام، MIS را حمایت می‌کنند؛ به عبارت دیگر TPS بخش اصلی کار MIS را تشکیل می‌دهد.

اسلاید 3: TPS داده‌های مورد نیاز سیستم اطلاعاتی را ثبت، ذخیره و هم‌چنین اکثر گزارشات و اسناد مورد نیاز کاربران عملیاتی را تولید می‌کند. یکی از جنبه‌های TPS که آن را از سایر سیستم‌ها متمایز می‌کند جنبه‌ی عمومی آن است. بدین معنی که این سیستم معمولاً در تمام سازمان‌ها و مؤسسات قابل اجرا بوده و به کار گرفته می‌شود. به عنوان مثال تمامی سازمان‌ها با اندکی تفاوت دارای سیستمی به نام سیستم حقوق و دستمزد هستند که ساختار و فرایند عملیات تقریباً مشابهی دارد.

اسلاید 4: - به طور کلی حجم عظیمی از داده پردازش می‌شود- مبدأ داده عمدتاً داخل سازمانی است و خروجی سیستم نیز معمولاً کاربردی داخلی دارد. در شرایط امروز، گروه‌های خارج از سازمان (مشتریان، ارباب‌رجوع و...) نیز می‌توانند مستقیماً از گزارشات آن بهره‌مند شوند (تلفن‌بانک و...)- پردازش داده‌ها را بر اساس زمان‌بندی سیستم انجام می‌دهد، مثلاً روزانه، هفتگی و...- نیازمند بهره‌گیری از پایگاه‌داده‌های وسیع می‌باشد- به دلیل حجم عملیات بالا، مستلزم سرعت بالا می‌باشد- به جمع‌آوری و ذخیره‌ی داده‌های تاریخی سازمان می‌پردازد- غالباً داده‌ها و اطلاعات این سیستم‌ها ساختاری هستند و از الگوی کار مشخصی پیروی می‌کنندویژگی‌های اصلی سیستم‌های پردازش تعاملات

اسلاید 5: ساختار کلی TPS TPS از یک ساختار سه مرحله‌ای مطابق شکل 1 تشکیل یافته است. این مراحل عبارت‌اند از:1-ورود اطلاعات 2-به روز نمودن اطلاعات 3-پردازش گزارشاتشکل (1) ساختار کلی TPS (رنگریز، 1391)

اسلاید 6: - منابع اطلاعات- کدگذاری- ورود اطلاعات به صورت دسته‌ای و یا برخط- بررسی فیلد عملیات

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید