کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

پاورپوینت شرکت سونی با توضیحات کامل

Powerpoint-dar-mored-sherkat-sony-2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت شرکت سونی با توضیحات کامل”

پاورپوینت شرکت سونی با توضیحات کامل

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: شرکت سونی ارائه دهنده: ...............

اسلاید 3: سونیدر اکتبر سال ۱۹۴۵، زمانی که دو مهندس هوشمند ژاپنی در اتاق کوچکی در طبقه سوم آپارتمانی در توکیو، که تنها ساختمان سالم برجای مانده در میان ساختمانهای ویران اطراف خود بود، با هم پیمان بستند تا کارهایی را انجام ندهند که دیگران انجام می‌دهند، نهال شرکت سونی کاشته شد.این نهال نورسته با تغذیه از اندیشه خلاق و نوآورانه موریتا و ایبوکا روزبه‌روز بارورتر گشت و میوه‌های متعدد و متنوع به همگان ارزانی داشت. شاید کمتر شرکتی را در عرصه محصولات الکترونیک در دنیا بتوان سراغ گرفت که چنین تنوع محصول نوآورانه را داشته باشد. سونی همواره پیشگام بوده و می‌خواهد پیشگام باشد.

اسلاید 4: سونیسونی تنها به عرضه رادیوی ترانزیستوری، تلویزیون، ویدئو، دوربین فیلمبرداری، دوربین دیجیتالی، واکمن، واچمن، میکروفون، تلفن همراه و… اکتفا نکرده و عرصه‌های دیگری همچون سرگرمی و بازی و حتی خدمات مالی و بانکی را نیز تجربه کرده است. حضور بی‌بدیل دهها ساله در زمینه عرضه ابداعات و فناوریها و محصولات متنوع الکترونیک در سراسر جهان، نام ساده سونی را در همه‌جا شناسانده است. حضور موریتا در آمریکا و اروپا، سونی را در جرگه پیشروان عرصه جهانی‌سازی شرکتها قرار داد. امروزه بیش از ۷۰ درصد درآمد شرکت در خارج از ژاپن به‌دست می‌آید و بیش از ۶۰ درصد کارکنان این مجموعه عظیم صنعتی و اقتصادی در جایی غیراز ژاپن مشغول کار هستند.

اسلاید 5: تاریخچه شرکت عظیم سونیدر بحبوحه جنگ جهانی دوم، مهندس جوان تیزهوش ژاپنی، ماسارو ایبوکا که نابغه اختراع بود در شرکت خود به نام «ابزار دقیق ژاپن» کار می‌کرد. همزمان آکیو موریتا که رویایش ساخت یک گرامافون الکتریک بود و تازه از دانشگاه اوزاکا در رشته فیزیک فارغ‌التحصیل شده بود به‌عنوان افسرنیروی دریایی در فتر فناوری مشغول به‌کار و با ایبوکا آشنا شد. این دو در سال ۱۹۴۶ شرکت مهندسی مخابرات توکیو (TokyoTsashinKogyo)را تاسیس کردند. شرکتی که با سرمایه اولیه ۵۰۰ دلار و حضور ۲۰ نفر آغاز به کار کرد و سنگ بنای شرکت عظیم سونی محسوب شد.

اسلاید 6: تاریخچه شرکت عظیم سونیکیو موراتیدر سال ۱۹۸۵ شرکت نام خود را به «سونی» تغییر داد که از لغتSound اخذ شده است، زیرا گرچه اولین محصول شرکت، پلوپز برقی بود اما مهمترین محصول شرکت، رادیوی ترانزیستوری و سپس محصولات صوتی متنوع بود. در مدت همکاری این دو دوست مبتکر، ایبوکا بیشتر وقت خود را بر روی انجام تحقیقات فناوری و توسعه محصول متمرکز می‌کرد و موریتا به گسترش سونی در مناطق مختلف دنیا، جهانی‌سازی شرکت، توجه به مسائل مالی، توسعه منابع انسانی و ورود به دنیای نرم‌افزار دست می‌زد. در سال ۱۹۵۰ اولین ضبط صوت نواری که شرکت آن را مدلG نام نهاده بود به بازار عرضه و سالهای بعد مدلهای متنوع‌تری از این محصول ارائه شد.‌ اولین رادیوی ترانزیستوری جهان با مارکTR-55 در سال ۱۹۵۶ با قیمت ۱۳۸۰۰ دلار وابعاد ۳۲ ×۷۱ × ۱۱۲ میلیمتر توسط شرکت روانه بازار شد. در سال ۱۹۵۹ اولین تلویزیون ترانزیستوری ۸ اینچی از سوی شرکت به دنیا عرضه شد. سه سال بعد، سونی مدل TV5-303 که کوچکترین و سبک‌ترین تلویزیون رنگی در زمان خود بود را ابداع کرد.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید