کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

پاورپوینت شرکت هواوی با توضیحات کامل

powerpoint-sherkate-hoawei

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت شرکت هواوی با توضیحات کامل در ۳۲ اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به موارد زیر پرداخته می‌شود: - تاریخچه شرکت - مالکان هواوی - مدیران هواوی - درامد شرکت هواوی - هواوی در سال‌های آغاز فعالیت - توسعه فعالیت‌های خارجی - اولین موبایل هواوی - هواوی و برند آنر - معنی آنر - محصولات برند هواوی - تبلت‌های هواوی - نکات جالبی از هواوی - اهداف هواوی - کارمندان شرکت هواوی - مسئولیت اجتماعی شرکت هواوی - هواوی در ایران - نکات پایانی - منابع دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: ۳۲ فرمت: قابل ویرایش تهیه و تنظیم: صالح عبادی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1307 بازدید, 9 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت شرکت هواوی با توضیحات کامل”

پاورپوینت شرکت هواوی با توضیحات کامل

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: پاورپوینت آشنایی با شرکت هواوی

اسلاید 3:

اسلاید 4: تاریخچه شرکتهواوی شرکتی چندملیتی فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تولید و عرضه دستگاه‌های هوشمند از سال 1987 توسط رن ژنگفی، مهندس سابق ارتش آزادی‌بخش خلق چین، فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت محصولات خود متناسب با تمامی اقشار، منازل و سازمان‌ها و با استفاده از تکنولوژی‌های نوین دنیا طراحی می‌کند. برند هواوی تا کنون 188000 نفر کارمند را با فعالیت در 170 کشور و ناحیه جهانی در اختیار دارد و به بیش از 3 میلیارد نفر در سطح جهان خدمت‌رسانی می‌کند.

اسلاید 5: مالکان هواوی چه کسانی هستند؟هواوی به عنوان شرکتی که متعلق به کارمندان خود است، بواسطه اتحادیه سرمایه‌گذاری و هلدینگ با مسئولیت محدود خود و با اجرای طرح سهامداری کارمندان، در حدود 96768 کارمند سهام‌دار را شامل می‌شود. شایان ذکر است که این طرح تنها مختص کارمندان است و سایر شرکت‌های دولتی و خصوصی خارج از هواوی در آن سهیم نیستند.

اسلاید 6: مدیران هواویسیستم مدیریت هواوی یک سیستم کاملا شفاف است. در این سیستم ابتدا کارمندان سهامدار 115 نفر را به عنوان نمایندگان خود در قالب کمیسیون نمایندگان جمع‌ می‎کنند، این کمیسیون رئیس هیات مدیره و 16 نفر دیگر را به عنوان سایر اعضای هیات مدیره انتخاب می‌کنند. اعضای هیات مدیره وظیفه انتخاب چهار نفر قائم مقام و 3 نفر مدیر اجرایی را بر عهده دارند.3 قائم مقام هر کدام به نوبت، اداره فعالیت‌های شرکت را بر عهده خواهند داشت. شایان ذکر است که شخصی که شرکت را اداره می‌کند همزمان در مقام ریاست هیات مدیره و کمیته اجرایی نیز خدمت می‌کند.هیات مدیره به عنوان بالاترین نهاد مسئول فعالیت‌های شرکت فعالیت‌ها و استراتژی‌های شرکت را راستای رضایت مشتریان تصمیم‌گیری می‌کند.گفتنی است که رئیس هیات مدیره، ریاست کمیسیون نمایندگان را نیز بر عهده دارد، کمیسیون نمایندگان، مهمترین نهاد تصمیم‌گیرنده هواوی بوده و تصمیمگیری در رابطه با موضوعاتی چون توزیع سود، افزایش سرمایه، انتخابات هیات مدیره و هیات نظارت بر تصمیم‌گیری بر عهده اوست.

اسلاید 7: درآمد شرکت هواویدرآمد این شرکت در سال 2017، 603621 میلیون یوان چین گزارش شده است که سود خالص آن 47455 میلیون یوان چین بود. نقدینگی حاصل از فعالیت های عملیاتی نیز در همین سال 96336 میلیون یوان چین گزارش شده است.

اسلاید 8: هواوی یک شرکت فناورانه چینی است که در ابتدا با هدف تولید تجهیزات مخابراتی و شبکه تأسیس گردید و با موبایل‌های محبوبش نیز نزد جهانیان شناخته شد. در این قسمت از برند استوری به معرفی برند هواوی می‌پردازیم.برندها در دنیای فناوری داستان‌های شنیدنی دارند. یکی از ایده‌ای کوچک شکل می‌گیرد و شکوفا می‌شود و دیگری ممکن است در پی حل مشکلی ایجاد شود. اما چیزی که در این میان مشترک است، وجود افرادی سخت کوش و با اراده‌ای است که جسارت مبارزه با مشکلات را دارند و در نهایت می‌توانند خود را به برندی جهانی تبدیل کنند. برند هواوی نیز از این برندهای مطرح است.

اسلاید 9: در واقع هواوی یک شرکت فناورانه چند ملیتی از کشور چین است که به تولید تجهیزات شبکه و مخابراتی می‌پردازد. این شرکت که امروزه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین شرکت‌های ارتباطی جهان شناخته می‌شود، در سال 1987 شده تا این برند چینی 21 مرکز تحقیقاتی در کشورهایی مانند چین، کانادا، آمریکا، انگلستان راه اندازی شد. خوب است بدانید تحقیق و توسعه که برای هواوی اهمیت بسیار زیادی دارد، باعث ، پاکستان ، فنلاند، فرانسه، بلژیک، آلمان و … داشته باشد که در این راستا بیش از 76 هزار نفر به استخدام مراکز یاد شده درآمده‌اند

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید