علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

پاورپوینت عبور آسان (درس چهارم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم دوره اول متوسطه)

oboor-asaan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت عبور انسان(درس چهارم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم دوره اول متوسطه) در ۱۷ اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای استفاده معلمان و دانش آموزان در پاورپوینت عبور انسان به شکل کامل به تمامی مباحث درس چهارم پرداخته می شود در پاورپوینت حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - درس چهارم: عبور انسان - فعالیت کلاسی - نیکی به پدر و مادر - توضیحات - فعالیت کلاسی - صدقه دادن - حدیث امام صادق(ع) - خوش اخلاقی - فعالیت کلاسی - توضیحات - بیشتر بدانیم - الهی(مناجات آخر فصل) دسته بندی: پاورپوینت فرمت: قابل ویرایش تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر مناسب برای معلمان و دانش آموزان
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
6999 بازدید, 11 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت عبور آسان (درس چهارم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم دوره اول متوسطه)”

پاورپوینت عبور آسان (درس چهارم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم دوره اول متوسطه)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: درس چهارم: عبور آسانکتاب پایه های آسمان پایه ی هفتم دوره اول متوسطه

اسلاید 3: مقدمه:کسانی می توانند به راحتی از این دنیا به جهان دیگر منتقل شوند که کارهای نیک انجام دهند. این درس سه نمونه از این کارها را به ما معرفی می کند؛ نیکی به پدر و مادر، خوش اخلاقی و صدقه دادن.

اسلاید 4: درس چهارم: عبور آسانمردی از ابوذر پرسید: چرا ما از مرگ می ترسیم؟ابوذر جواب داد:زیرا شما دنیایتان را آباد کرده اید و آخرتتان را خراب و ویران، و معلوم است که دوست ندارید از آبادانی به ویرانی بروید. (اصول کافی، ج ٢، ص ٤٥٨).فعّالیت کلاسی:آیا تاکنون به مرگ فکر کرده اید؟ به نظر شما چرا از شهدا همواره با افتخار یاد می شود؟

اسلاید 5: عده ای از رو به رو شدن با مرگ وحشت دارند، عدهٔ دیگری هم مرگ برایشان مانند رفتن به مراسم اهدای جایزه است. حال علت این تفاوت چیست؟ما در این درس به بررسی کارهایی می پردازیم که انجام آنها موجب آسانی زندگی در دنیا و آخرت می شود:١- نیکی به پدر و مادر». مداوا دیگر فایده ای ندارد! بیماری آن قدر پیش رفته است که امیدی به بهبودی نیست «هنوز این جملات طبیب، تمام نشده بود که جوان دوباره به هوش آمد:«نه! نه!...کمک! کمکم کنید!... شما را به خدا نجاتم دهید ...»با وحشت به اطرافش نگاه می کرد و فریاد می کشید. این چندمین بار بود که تا به هوش می آمد با التماس کمک می خواست. گویا در این لحظات پیش از مرگ، چیزهایی را می دید که نمی توانست آنها را به زبان بیاورد و این بار هم پس از مدّت کوتاهی دوباره از شدت ترس بیهوش شد ...«یا رسول اللّه، جوان مسلمانی با وضعی رقت انگیز در حال جان دادن است. اگر به خانه اش بیایید و برایش دعا کنید، شاید آسوده شود!»

اسلاید 6: پیام آور رحمت و مهربانی به خانه جوان آمد. جوان به هوش آمد و تا چشمش به چهره نورانی و مهربان پیامبر اکرم افتاد، با التماس و گریه گفت: ای رسول خدا،کمکم کن! باز هم آن دو موجود وحشتناک می آیند.آنها می خواهند مرا با خود به دوزخ ببرند. می دانم زمان مرگم فرا رسیده است، به فریادم برس و مرا از دست آنها رها کن. خواهش می کنم...و دوباره بیهوش شد.رسول خدا رو به مادر آن جوان کرد و فرمود: - از پسرت ناراضی هستی، همین طور است؟بغض مادر ترکید و با صدای بلند شروع به گریه کرد:

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید