کسب و کار مدیریت و رهبری

پاورپوینت فرد و روابط عمومی (با توضیحات کامل)

powerpoint-ravabet-omumi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت فرد و روابط عمومی(با توضیحات کامل) در 22 اسلاید و و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: - نقش روابط عمومی - تغییر رویکرد روابط عمومی - طیف و گستره کار روابط عمومی - ویژگی های لازم برای مؤفقیت یک شغل - شرکت ها - سازمان های غیرانتفاعی - حوزه های سرگرمی ورزشی و مسافرتی - دولت و ارتش - آموزش - روابط عمومی - دیدگاه ها و شایستگی های فردی - ویژگی های فردی لازم - سطوح شغلی در روابط عمومی - چهار توانایی لازم - ویژگی های فردی لازم - خدمات پشتیبانی حرفه ای - سازمان ها و جوامع - نیروی کار متنوع - گروه های نژادی - زنان - مسیر شغلی زنان در حرفه روابط عمومی - تأکید بر اخلاق زنان حقوق کمتری دریافت می کنند دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 22 فرمت: قابل ویرایش مناسب و کاربردی برای دانشجویان رشته مدیریت،روانشناسی و علوم تربیتی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1074 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت فرد و روابط عمومی (با توضیحات کامل)”

پاورپوینت فرد و روابط عمومی (با توضیحات کامل)

اسلاید 1: فرد و روابط عمومیهدف از این سمینار ارائه دیدگاهی فردی به کار روابط عمومی به دانشجویان است.تهیه کننده/گان:....استاد درس:.....

اسلاید 2: فرد و روابط عمومیهدف از این سمینار، ارائه دیدگاهی فردی به کار روابط عمومی به دانشجویان است.

اسلاید 3: نقش روابط عمومی :به طور سنتی بسیاری عقیده داشتند که مدیران و کارشناسان روابط عمومی، باید در صورت امکان، تجربه خبرنگاری و گزارشگری داشته باشند تا بتوانند مهارت های مورد نویسی خود را ارتقاء بخشند و به سرعت یا نحوه عمل رسانه ها آشنا شوند.قلمروی حوزه روابط عمومی مطالب بسیار بیش از کار با رسانه های جمعی، گسترش یافته است. امروزه در روابط عمومی مطالب بسیاری برای رسانه های تحت کنترل مانند نشریات شرکت ها، عملیات ارسال مستقیم پستی به مخاطبان مهم و کلیدی و خبرنامه های ویژه اعضا تهیه می شود که نیازی به تماس ها یا اشراف برفرایند ارتباط با رسانه ها ندارند.تغییر رویکرد روابط عمومی :فردی که وارد حرفه روابط عمومی می شود، می تواند مسیر شغلی خاصی را در یکی از حوزه های متعدد این حرفه متنوع برای خود ترسیم کند. به همین ترتیب تنوع مهارت ها و استعدادهای فردی بسیار موفقیت آور است. در حالی که برای تمام حوزه های این حرفه داشتن برخی مهارتها الزامی است.یک پیمایش انجام شده توسط پی آر ریپورتر مشخص کرد که تعداد دست اندرکاران دارای تجربه کار در روزنامه با تعداد دست اندرکاران فاقد تجربه کار در روزنامه برابر است.

اسلاید 4: یک بررسی سالانه که توسط بیلی آی.راس از دانشگاه دولتی لوئیزیانا و کایث اف جانسون از دانشگاه فنی تگزاس انجام و در سال 2000 منتشر شده است، نشان داد که در دوره های لیسانس و فوق لیسانس روابط عمومی 16959 دانشجور ثبت نام کرده اند. در سال تحصیلی 1999-2000 دوره های روابط عمومی، حدود 4622 فارغ التحصیل دوره لیسانس داشت.

اسلاید 5: طیف و گستره کار روابط عمومیزنان و مردانی که وارد روابط عمومی می شوند، می توانند در واحدهای شرکت ها، شرکت های روابط عمومی که به ارباب رجوع خدمات می دهند، یا در سازمان های متعددی که خدمات روابط عمومی ارائه می کنند، مشغول به کار شوند.

اسلاید 6: ویژگی های لازم برای موفقیت یک شغل 1- باید نویسنده ای مسلط باشد که بتواند گزارش های ارباب رجوع را تهیه کند.2- باید قادر به انجام برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت باشد.3- باید خلاق و از قدرت تخیل بالایی برخوردار باشد.4- باید از کسب و کار ارباب رجوع اطلاعات خوبی داسته باشد.5- باید نتیجه گرا باشد.6- باید کاملا مثبت اندیش باشد.7- باید با نحوه تهیه یک طرح اطلاع رسانی همگانی آشنا باشد.8- باید بداند که چگونه با افراد کلیدی رسانه ها ارتباط برقرار کند.9- باید بتواند همزمان با بروز موقعیت ها و شرایط جدید یاد بگیرد و توانایی های خود را افزایش دهد.10- باید مدیر خوبی باشد.11- متخصصان و کارکنان روابط عمومی نباید افراد بله قربان گو باشند.

اسلاید 7: شرکت ها :واحدهای روابط عمومی به دنبال حفاظت و افزایش شهرت و اعتبار یک شرکت هستند. آنها برای عمومی مردم و هم چنین برای مخاطبان خاص همچون سهامداران، تحلیل گران مالی و کارکنان، اطلاعات فراهم و ارائه می کنند.این واحدها هم چنین کارهای ارتباط با جامعه و ارتباطات بازاریابی را برعهده دارند.سازمان غیرانتفاعیاین سازمان ها طیفی از سازمان های عضو مثل انجمن های تجاری و زیست محیطی تا گروه های فرهنگی و اجتماعی، بیمارستان ها و دیگر آژانس های بهداشتی درمانی را شامل می شوند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید