علوم انسانی و علوم اجتماعی فلسفه و حقوق

پاورپوینت فلسفه ۱ درس ۱۰

falsafeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت فلسفه ۱ درس ۱۰”

پاورپوینت فلسفه ۱ درس ۱۰

اسلاید 1: به نام خداوند بخشنده و مهربان

اسلاید 2: درس 10 چیستی انسان(2)

اسلاید 3:

اسلاید 4: دیدگاه فیلسوفان مسلمان دربارۀ حقیقت انسانفیلسوفان مسلمان بااستفادها ز آنچها ز افلاطون و ارسطو و پیروان آن دو به دستشان رسیده بود و نیز باالهام از آموزه های دینی خود، در توضیح و تبیین حقیقت انسان قدم های بلندی برداشتند.

اسلاید 5: عقاید فیلسوفان مسلمانفارابی،ا بن سینا، خواجه نصیر، سهروردی، میرداماد، ملاصدرا، سبزواری ونیزبسیاری ا ز فیلسوفان مسلمان دورۀ معاصر تأکید می کنندکه نمی توان انسان را به یک موجود صرفا زمینی و مادّی تقلیل داد و در همان حال برای وی ویژگی هایی متعالی و ارزشمند مانند آزادگی، کرامت انسانی، نوع دوستی و فضایلی از این قبیل قائل شد.همچنین با تفکر و تعمق فکری، دینی را قبول کرده بودند که در کتاب سخن گفته و آن را هدیه ای ( روح ) آسمانی به روشنی و وضوح از حقیقتی به نام الهی و غیرزمینی شمرده است. همچنین، این کتاب آسمانی انسان را موجودی جاویدان، جانشین خدا در زمین و مسجود فرشتگان محسوب کرده که آسمان هاو زمین را خداوند برای او آفریده و آماده ساخته است.خود آنها یا عارف بودند و یا

اسلاید 6: آنان همچنین یا خود عارف بودند یا عارفانی را می شناختند که با قدم سلوک و پاکیِ نفس، به مرحله ای رسیده بودند که مراتب برتر و مجرد هستی را شهودمی کردند و می دانستند که چنین شهودی در توان بدن مادی انسان نیست.مرغ باغ ملکوتم، نیم از عالم خاک چند روزی قفسی ساخته اند از بدنمای خوش آن روز که پرواز کنم تا بردوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنممولوی

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید