کسب و کار فروش و بازاریابی

پاورپوینت مذاکرات میان چینی ها و آلمانی ها

chinnnn

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 11 اسلاید پاورپوینت حاضر در ۱۱ اسلاید و با فرمت قابل ویرایش به فاکتورهای مهم در مذاکرات بین دو کشور چین و آلمان می پردازد. در این پاورپوینت به شکل کامل با عناصر و عوامل مهم در مذاکرات بین دو کشور چین و آلمان آشنا خواهید شد برای نمونه در پاورپوینت حاضر به ویژگی های مهم چینی ها و آلمانی ها در مذاکرات که موجب توافق و یا رد مذاکرات می شود اشاره می شود
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
637 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت مذاکرات میان چینی ها و آلمانی ها”

پاورپوینت مذاکرات میان چینی ها و آلمانی ها

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: یک مطالعه موردی تجربی: مذاکرات میان چینی ها و آلمانی هااستاد : .................... دانشجو : .....................

اسلاید 3:

اسلاید 4: چینی ها معمولاً اطلاعات مربوط به همتایان خود را جمع آوری، رفتار همتایان خود را پیش بینی و شبیه سازی می کنند و هماهنگی را در اولویت کاری خود قرار می دهند. از سوی دیگر، آلمانی ها تأکید زیادی بر عدالت و انصاف دارند و با دستیابی به نتایج قابل قبول در زمان معقول، حصول یک پیامد اثربخش را هدف قرار می دهند.

اسلاید 5: چینی ها در توافقات نهایی، بدنبال متعادل سازی اهداف متقابل بودند. به طور خاص، به نظر می رسد چینی ها بهتر می توانند اهداف چانه زنی کشورهای طرف معامله خود را در مذاکرات درون فرهنگی پیش بینی کنند. اما در حوزه مذاکرات بین فرهنگی، آلمان ها و چینی ها از این نظر کاملاً مشابه رفتار می کنند.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید