علوم پایه شیمی

پاورپوینت مراحل تصفیه آب

powerpoint-marahele-tasfie-ab

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت مراحل تصفیه آب در 17 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - آبگیر - آشغالگیر - تصفیه شیمیایی مقدماتی - ته نشینی مقدماتی - توری های آب های سطحی - هوادهی - انعقاد و لخته سازی - کاهش سختی آب - منابع دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 17 فرمت: قابل ویرایش تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر مناسب و کاربردی برای دانشجویان
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
3159 بازدید, 24 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

  1. pakdaman.sst

    واقعا حیف ۱۶۰۰۰ تومن پول که برای این پاورپوینت دادم!!! دوستان یه نظارت بر محتوا کنید لطفا، هر صفحه ۴ تا سطر متن؟

نظر خود را بنویسید

پاورپوینت مراحل تصفیه آب

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2:

اسلاید 3: مراحل تصفیه آب استاد:................. تهیه و تنظیم:...... سال:....................

اسلاید 4: تصفیه آب در واقع فرآیند میکروب زدایی آب و قابل آشامیدن ساختن آن برای انسان است. در این فرآیند مراحل مختلفی وجود دارد که آب آلوده باید از ان عبور داده شود تا به آب سالم تبدیل شود.این مراحل به میزان آلودگی آب منبع و کیفیت آن بستگی دارد. معمولا آب های زیر زمینی آلودگی کمتری نسبت به آب های سطحی دارند که با مقادیر کمی کلر تصفیه می شوند. اما آب های سطحی که آلوده تر و کدرتر هستند به مراحل و فرایندهای پچیده تری نیاز دارند. این مراحل در تصفیه خانه به شرح زیر می باشند:

اسلاید 5: آبگیراین عمل برای برداشت آب از منبع آلوده و انتقال آن به تصفیه خانه انجام میشود. در حین این عمل تصفیه آب به صورت فیزیکی انجام می شود. در مسیر آبگیر فیلترهایی برای فیلترکردن مواد معلق در آب وجود دارد . در این عملیات آب تا حدودی پاکسازی می شود. این عمل برای آب های زیرزمینی هم انجام می شود.

اسلاید 6:  آشغالگیردر این مرحله ذرات معلق بیشتری از آب حذف می شود تا کیفیت تصفیه آب در مراحل بعدی بالاتر رود. با انجام این کار در واقع از ایجاد انسداد در تجهیزات تصفیه خانه و در نتیجه کملکرد نامطلوب آن ها جلوگیری می شود. آشغالگیرها معمولا در سایزهای مختلفی به نام های آشغالگیر ریز، متوسط و درشت وجود دارند که آشغالگیرهای درشت تر جلوتر از آشغالگیرهای ریزتر قرار می گیرند. همچنین عمل تمیز کردن آشغالگیرها یا به صورت دستی است و یا به صورت اتوماتیک انجام می شود.

اسلاید 7:   تصفیۀ شیمیایی مقدماتیانواع جلبک ها و گیاهان آبزی در آب وجود دارند که به سرعت تکثیر می شوند و موجب آلوده کردن تمام آب های موجود در تصفیه خانه می شوند. این مواد مضر موجب تغییر در رنگ و بو و مزه آب نیز می شوند. بنابراین برای از بین بردن آن ها از تصفیه شیمیایی مقدماتی استفاده می شود. برای کنترل و از بین بردن این جلبک ها از روش های فیزیکی، بیولوژیکی، شیمیایی استفاده می شود که هرکدام شامل مراحل و عملیات خاص خود است.

8,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید