علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

پاورپوینت مزدوران شیطان (درس ۱۵ کتاب پیام های آسمان پایه هفتم دوره اول متوسطه)

mozdoorane-sheytan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت مزدوران شیطان(درس 15 کتاب پیام های آسمان پایه هفتم دوره اول متوسطه) در 18 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی در پاورپوینت درس 15 پیام های آسمان پایه هفتم به شکل کامل به تمامی توضیحات درس پرداخته می شود بخش هایی از اسلایدهای پاورپوینت: اسلاید اول: مقدمه: صفات اخلاقی ناپسند، همانند میکروب هایی هستند که به قلعه روح ما نفوذ می کنند و ما را از رسیدن به بهشت زیبای الهی بازمی دارند. این درس دو بیماری اخلاقی و راه مبارزه با آنها را به ما نشان می دهد. اسلاید دوم: درس پانزدهم: مزدوران شیطان سال گذشته در درس علوم با میکروب ها، چگونگی ورود آنها به بدن و نیز با راه های پیشگیری و مقابله با آنها آشنا شدیم.دیدیم که میکروب ها با به خطر انداختن سلامتی ما، قدرت و کارایی بدن را کاهش می دهند. همچنین یاد گرفتیم که گلبول های سفید وظیفه مبارزه با میکروب ها و نابود کردن آنها را دارند.بنابراین جسم ما به وسیله میکروب ها تهدید می شود، و در صورت رعایت نکردن بهداشت، یا عدم پرهیز از غذاهای نامناسب و آلوده، به انواع بیماری دچار می شود.حال به نظر شما اخلاق و روح ما نیز در معرض ابتلا به میکروب ها و آلودگی ها قرار دارد؟ آیا در این دنیا چیزهایی هست که سلامتی اخلاقی ما را تهدید کند؟ دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 18 فرمت: قابل ویرایش تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر قابل ارائه در سمینارهای کلاسی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
7804 بازدید, 3 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت مزدوران شیطان (درس ۱۵ کتاب پیام های آسمان پایه هفتم دوره اول متوسطه)”

پاورپوینت مزدوران شیطان (درس ۱۵ کتاب پیام های آسمان پایه هفتم دوره اول متوسطه)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: درس پانزدهم : مزدوران شیطانکتاب پایه های آسمانپایه ی هفتم دوره اول متوسطه

اسلاید 3: مقدمه:صفات اخلاقی ناپسند، همانند میکروب هایی هستند که به قلعه روح ما نفوذ می کنند و ما را از رسیدن به بهشت زیبای الهی بازمی دارند. این درس دو بیماری اخلاقی و راه مبارزه با آنها را به ما نشان می دهد.

اسلاید 4: درس پانزدهم: مزدوران شیطانسال گذشته در درس علوم با میکروب ها، چگونگی ورود آنها به بدن و نیز با راه های پیشگیری و مقابله با آنها آشنا شدیم.دیدیم که میکروب ها با به خطر انداختن سلامتی ما، قدرت و کارایی بدن را کاهش می دهند. همچنین یاد گرفتیم که گلبول های سفید وظیفه مبارزه با میکروب ها و نابود کردن آنها را دارند.بنابراین جسم ما به وسیله میکروب ها تهدید می شود، و در صورت رعایت نکردن بهداشت، یا عدم پرهیز از غذاهای نامناسب و آلوده، به انواع بیماری دچار می شود.حال، به نظر شما اخلاق و روح ما نیز در معرض ابتلا به میکروب ها و آلودگی ها قرار دارد؟ آیا در این دنیا چیزهایی هست که سلامتی اخلاقی ما را تهدید کند؟

اسلاید 5: واقعیت این است که اخلاق ما نیز به وسیله برخی رفتارها و عادت های ناپسند تهدید می شود. رفتارهایی همچون دروغ گویی، تنبلی، غیبت، ناسزا گفتن و… همانند میکروب به جان اخلاق ما می افتد و اگر دیر بجنبیم و با این عادت ها و رفتارهای نادرست مبارزه نکنیم ممکن است زندگی خود را تباه نماییم و به بهشت زیبای خداوند نرسیم. کسی که مبتلا به اخلاق های ناپسند می شود درواقع مریض است و باید برای مداوای خود چاره اندیشی کند.عامل اصلی انتشار میکروب های اخلاقی شیطان است. شیطان به وسیله آنها به درون روح ما نفوذ می کند و در صورت مقابله نکردن، ما را در دست یافتن به رستگاری و بهشت جاویدان شکست می دهد.

اسلاید 6: حال برای چند لحظه به خودت فکر کن، چگونه فردی هستی؟راست گو؟ امانت دار؟ کوشا؟ و… یا بداخلاق؟ بددهن؟ عجول؟ بی حال؟ دروغ گو؟ و…فکر می کنی کدام یک از این ویژگی ها، میکروب های نفوذی شیطان هستند؟کدام یک از این رفتارها همچون گلبول های سفید، محافظ اخلاق شما هستند؟تاکنون چقدر توانسته ای با این میکروب ها مبارزه کنی و خودت را در برابر آنها مقاوم کنی؟این درس به معرفی برخی از رفتارها و عادت های ناپسند می پردازد که به دنبال آسیب زدن به اخلاق نیکوی شما هستند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید