کسب و کار مهارت‌های شخصی

پاورپوینت مصاحبه با یک معلول

malol

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
۱۷ اسلاید قابل ویرایش سیده مهتاب نبوی دانشجوی نخبه و معلول شیراز از داشتن هر دو دست محروم است ، اما گویا دو بال پرتوان او را در آسمان آرزوهایش به پرواز در آورده است ،معلولیت مانعی برای درخشش توانایی ها او نیست ، می نویسد ، ورزش می کند ، درس می خواند و بیشتر از بسیاری از انسان هایی که دو دست دارند ، دست در کار خیر و نیک اندیشی دارد. معلول به اشخاصی گفته می شود که نظربه عللی محدودیت های را دارا میباشند و اگر سهولت های برای شان فراهم شود میتوانند که در جامعه بدون کدام مشکلی کار کنند ، در حال حاضر معلولان با مشکلات متعددی اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی … مواجه بوده که  برخورد تبعیض آمیزوفقر از جمله مشکلات عمده این افراد می باشند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
403 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت مصاحبه با یک معلول”

پاورپوینت مصاحبه با یک معلول

اسلاید 1: مصاحبه با یک معلول

اسلاید 2: سيده مهتاب نبوي دانشجوي نخبه و معلول شيراز از داشتن هر دو دست محروم است ، اما گويا دو بال پرتوان او را در آسمان آرزوهايش به پرواز در آورده است ،معلوليت مانعي براي درخشش توانايي ها او نيست ، مي نويسد ، ورزش مي كند ، درس مي خواند و بيشتر از بسياري از انسان هايي كه دو دست دارند ، دست در كار خير و نيك انديشي دارد.

اسلاید 3: معلول به اشخاصي گفته مي شود كه نظربه عللي محدوديت هاي را دارا ميباشند و اگر سهولت هاي براي شان فراهم شود ميتوانند كه در جامعه بدون كدام مشكلي كار كنند ، در حال حاضر معلولان با مشكلات متعددي اقتصادي ، فرهنگي ، اجتماعي … مواجه بوده كه  برخورد تبعيض آميزوفقر از جمله مشكلات عمده اين افراد مي باشند.

اسلاید 4: سيده مهتاب نبوي بيان داشت:مثل همه آدم هاي معمولي هستم ،اگر هم توانايي هايي دارم با كمك خانواده ام و تلاش خودم و حفظ اعتماد به نفسم به اينجا رسيده ام، مثل همه كتاب مي خوانم،نقاشي مي كشم، تكواندو و شنا كار مي كنم و كمربند مشكي دان 2 تكواندو دارم.

اسلاید 5: اين دانشجوي نخبه و معلول شيرازي با بيان اينكه در خانه تمرين ورزشي دارم ولي بيشتر به باشگاه مي روم گفت: در زمينه شنا هم مدال طلا و نقره و برنز و قهرماني كشوري دارم ، شنا كردن بدون دست براي من سخت نيست، از پنج سالگي شنا كرده ام و با كمك مربيان و لطف خداي مهربان و تلاشي كه داشته ام اكنون شنا را به صورت حرفه اي انجام مي دهم .

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید