سایر آموزش

پاورپوینت مطالعات اجتماعی کلاس هشتم درس ۱۱ ورود اسلام به ایران

drs11

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 23 اسلاید سلام دوست عزیزم تو این پاورپوینت که درس 11 مطالعات هشتم یعنی درس ورود اسلام به ایران رو به 3 بخش تقسیم کردیم: در بخش اول نکات مهم درس رو به صورت خیلی خلاصه توضیح دادیم. در بخش دوم فعالیت های درس به همراه پاسخ رو انجام دادیم و بخش سوم هم سوالای متنی مهم درس رو با پاسخ براتون تهیه کردیم. امیدواریم که از این پاورپوینت نهایت استفاده رو ببری.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2420 بازدید, 6 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت مطالعات اجتماعی کلاس هشتم درس ۱۱ ورود اسلام به ایران”

پاورپوینت مطالعات اجتماعی کلاس هشتم درس ۱۱ ورود اسلام به ایران

اسلاید 1: درس 11:ورود اسلام به ایران

اسلاید 2: نکات مهم درس

اسلاید 3: اوضاع ایران در آستانه حمله مسلمانانپادشاهی خسرو پرویز بر ایران هنگام ظهور اسلام نپذیرفتن دعوت پیامبر توسط خسرو پرویزقتل خسرو پرویز به دست پسرش آشفتگی درباره ساسانی و پادشاهی ۱۰ نفر در مدت ۴ سالتضعیف روحیه سپاهیان و کاهش توان جنگی به خاطر شورشهای فرماندهان نارضایتی مردم از حکومت ساسانی به دلیل وجود نظام طبقاتی بی‌عدالتی و مالیات‌های سنگین از بین رفتن بخش های وسیعی از زمین های حاصلخیز بین النهرین بر اثر طغیان رودهای دجله و فرات و شکسته شدن سد ها قحطی و شیوع بیماری های طاعون و وبا

اسلاید 4: چگونگی فتح ایران و سقوط ساسانیانصدور فرمان حمله به مرز های ایران و روم شرقی توسط ابوبکر و فتح قسمتی از بین النهرین در زمان عمر سپاه بزرگ مسلمانان ارتش ساسانی را در نبرد قادسیه شکست داده و رستم فرخزاد فرمانده سپاه کشته و تیسفون پایتخت ساسانی با گنجینه ای از غنائم به تسخیر اعراب درآمد. چند سال بعد در نهاوند ضربه نهایی بر پیکر ارتش ساسانی وارد و یزدگرد سوم آخرین پادشاه ساسانی فرار و پس از آن شهرهای یکی پس از دیگری به تصرف اعراب در آمدند. با ورود اعراب به خراسان یزدگرد سوم در مرز به قتل رسید و امپراتوری ساسانی پس از ۴۰۰ سال به پایان رسید.

8,050 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید