اقتصاد و مالی

پاورپوینت نحوه اخذ ویزای کشور سوئیس (با توضیحات کامل)

powerpoint-nahve-akhze-vizaye-sois

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت نحوه اخذ ویزای کشور سوئیس(با توضیحات جامع و کامل) در ۲۵ اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - دسته بندی های ویزای ورود به کشور سوئیس - هزینه اخذ ویزای سوئیس - مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی سوئیس - نکته - مراحل اقدام برای دریافت ویزا - شرایط و نکته ها - سفارت سوئیس در ایران دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: ۲۵ فرمت: قابل ویرایش تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر مناسب و کاربردی برای عموم
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
745 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت نحوه اخذ ویزای کشور سوئیس (با توضیحات کامل)”

پاورپوینت نحوه اخذ ویزای کشور سوئیس (با توضیحات کامل)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2:

اسلاید 3: نحوه اخذ ویزای کشور سوئیس استاد:................. تهیه و تنظیم:...... سال:....................

اسلاید 4: سوئيس یکی از کشورهای اروپایی است که در منطقه شینگن قرار دارد و ورود به خاک آن مستلزم دریافت ویزا قبل از سفر است.سوئیس یکی از کشورهای اروپایی است که به دلیل برخورداری از ویژگی‌های مانند طبیعت بکر و زیبا، قدمتی تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی، جامعه‌ای آرام و اقتصادی توسعه یافته به یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی تبدیل شده است. همچنین، این موارد موجب شده‌اند تا سالانه تعداد بی‌شماری از گردشگران برای بازدید از این زیبایی‌ها و جاذبه‌های بی‌نظیر عازم سوئیس شوند. اما از آنجایی‌که سوئیس از اعضای پیمان شینگن است، ورود به خاک آن پیش از سفر مستلزم دریافت ویزا است.

اسلاید 5: ویزای ورود به خاک کشور سوئیس به چهار دسته تقسیم می‌شود:ویزای نوع A / ترانزیت: این نوع از ویزا در مبادی ورودی (فرودگاه) برای شخص متقاضی صادر می‌شود. با این نوع ویزا مسافر حق خروج از فرودگاه را نداشته و فقط می‌تواند پرواز خود را در یکی از فرودگاه‌های شینگن تعویض و راهی کشوری دیگر در خارج از این منطقه شود.ویزای نوع B / ویزای عبور: با این نوع ویزا مسافر اجازه خروج از فرودگاه را داشته و می‌تواند از شینگن به عنوان منطقه عبور استفاده کند. به عبارت دیگر، مسافر می‌تواند از طریق زمینی خود را به کشوری خارج از منطقه شینگن سفر کند.

اسلاید 6: ویزای نوع C / ویزای شینگن: این ویزا از جمله ویزاهای کوتاه مدت است که دارای اعتبار ۹۰ روزه در طول شش ماه است و از آن می‌توان برای ملاقات بستگان، ماموریت‌های کاری یا سفرهای درمانی استفاده کرد. این ویزا متداول‌ترین نوع ویزا در میان گردشگران ایرانی است.ویزای نوع D / ویزای ملی: این نوع ویزا مختص افرادی است که قصد اقامت بیش از ۹۰ روز در سوئیس دارند و از جانب اداره مرکزی کانتون صادر می‌شود. اغلب تجار و بازرگانان از این نوع ویزا استفاده می‌کنند و از طریق آن می‌توانند در طول سال بارها به منطقه شینگن ورود و خروج نمایند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید