علوم انسانی و علوم اجتماعی سیاست و قانون‌گذاری

پاورپوینت نحوه ی اخذ پاسپورت باتوضیحات کامل

powerpoint-nahve-akhze-pasport

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 24 اسلاید اورپوینت نحوه اخذ پاسپورت(با توضیحات کامل) در ۲۴ اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به موارد زیر پرداخته می شود: - جمع آوری مدارک لازم برای پاسپورت - نکات مهم در خصوص دریافت پاسپورت - اقدامات لازم برای برای تعویض و یا مفقودی پاسپورت - مدارک لازم جهت تعویض گذرنامه دانشجویی - اعتبار پاسپورت - چند نکته مهم - منابع دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: ۲۴ فرمت: قابل ویرایش
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
702 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت نحوه ی اخذ پاسپورت باتوضیحات کامل”

پاورپوینت نحوه ی اخذ پاسپورت باتوضیحات کامل

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2:

اسلاید 3: نحوه اخذ پاسپورت استاد:................. تهیه و تنظیم:...... سال:....................

اسلاید 4: جمع آوری مدارک لازم برای دریافت پاسپورت تهیه عکس 6*4 :در مرحله اول به یک آتلیه مراجعه کنید برای عکس پاسپورت خودشون میدونن سایز عکس پاسپورت چند هستش اما محض اطمینان یادآوری کنید. نکته اینکه عکس پاسپورتی باید برای آقایون زمینه سفید، ریش و موی سر بدون مدل باشه و پیشونی وگوش ها کاملا مشخص باشه و بدون روتوش سنگین و برای خانم ها باید با حجاب کامل باشه بدون زیوآلات و آرایش سنگین باشه.درضمن افرادی که جراحی های زیبایی انجام دادن و عکس جدیدشون با عکس کارت ملی و شناسنامه تفاوت اساسی داشته باشه نیاز به گواهی پزشک جراحشون دارن.

اسلاید 5: داشتن مدارک اولیه مانند کپی و اصل شناسنامه کارت ملی الزامی ست.  برای آقایون اصل و کپی کارت پایان خدمت هوشمند و برای بانوان یکسری مدارک اختصاصی هم لازم است. خانم ها برای گرفتن پاسپورت نیاز به اجازه نامه رسمی همسرشون دارن. خانم ها باید به دفتر خانه های اسناد رسمی بروند و یک اجازه محضری از همسرشون بگیرند، بانوان مقیم خارج هم احتیاجی به اجازه محضری همسر ندارند و همچنین اقامت با گذرنامه ایرانی قابل قبول است. بانوانی که همسرشون فوت کرده، باید اصل گواهی فوت همسر یا اصل شناسنامه باطل شده همسر رو ارائه بدن و بانوان مطلقه باید اصل طلاق نامه را ارائه کنند. لازم به ذکره که این اجازه نامه فقط برای خانم ها نیست بلکه فرزندان زیر 18سال هم نیاز به اجازه محضری از سوی پدر یا قیم قانونی دارن.

اسلاید 6: یافتن  نزدیکترین پلیس +10:برای پیدا کردن نشانی نزدیک ترین دفتر به شما می توانید به سایت اینترنتی epolice.ir بروید. در بخش تماس با ما، امکان جست وجوی نزدیک ترین دفتر به شما وجود دارد. باز هم تاکید می‌شود که  خانم ها برای گرفتن پاسپورت نیاز به اجازه نامه رسمی همسر دارند. آنها باید به دفتر خانه های اسناد رسمی بروند و یک اجازه محضری از همسرشان بگیرند، بانوان مقیم خارج احتیاجی به اجازه محضری همسر ندارند.با دردست داشتن مدارک کامل و مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +10 درخواست دریافت پاسپورت رو ادائه بدین.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید