علوم انسانی و علوم اجتماعی حسابداری

پاورپوینت نرم افزار حسابداری پاتریس

nrm-afzar-hesabdari-patris

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

  1. امیررضا

    خیلی پاورپوینت عالی و کاملیه عالیه عالی

نظر خود را بنویسید

پاورپوینت نرم افزار حسابداری پاتریس

اسلاید 1: به نام خداموضوع پروژه:نرم افزار حسابداری پاتریس

اسلاید 2: ورود برنامه:ابتدا روی عکس پاتریس 2 بار کلیک می کنیم و رمز کاربر و تاریخ را وارد می کنیم و اینتر(Enter) را می زنیم. وارد برنامه می شویم.

اسلاید 3: نکته:برنامه حسابداری خام می باشد و فقط کد های اصلی معرفی شده است و ما باید خودمان اشخاص و کالاها و... را تعریف کنیم.

اسلاید 4: معرفی انبارها:

اسلاید 5: در صفحه اصلی برنامه در قسمت تنظیمات اینتر(enter) را می زنیم و روی معرفی انبارها Enter را می زنیم، انبارهای خود را که می توانیم تا 10 انبار را معرفی کنیم مثلا :فروشگاه ،انبار 1، انبار 2 و... نام انبار را می نویسیم و اینتر می کنیم و در آخر کلید ESC را زده و بعد ذخیره را می زنیم یا اگر بخواهیم چاپ هم بکنیم چاپ و دخیره را می زنیم و یا اگر بخواهیم اصلاحاتی انجام بدهیم در همان لحظه اصلاح را می زنیم و یا می توانیم انصراف هم بدهیم و هیچ ذخیره ای صورت نمی گیرد .

اسلاید 6:

اسلاید 7: 2_معرفی واحدها:در صفحه اصلی برنامه در قسمت تنظیمات Enter را می زنیم و روی معرفی واحدها Enter می زنیم و واحدهایی که برای کارمان مورد نیاز است را می نویسیم که تا 14 واحد می توانیم تعریف کنیم مثلا: عدد، کیلوگرم ، دستگاه و... و بعد از آن کلید ESC را زده و ذخیره می کنیم. در حالتی که ESC را می زنیم یک جدول باز می شود که ذخیره ،چاپ ،اصلاح و انصراف را دارد و بنا به نیاز هر کدام را بخواهیم دستور می دهیم.

اسلاید 8:

اسلاید 9: 3_معرفی بانک ها: بانک های خودماندر قسمت تنظیمات Enter را می زنیم و روی معرفی بانک ها Enter را می زنیم که 2 قسمت برای ما نمایش داده می شود.(بانک های خودمان_بانک های مشتریان) که اگر در قسمت بانک های خودمان Enter را بزنیم منظور بانک هایی می باشد که خودمان یا شرکت مورد نظر از آن بانک ها دسته چک دارد یا بانک هایی است که به نام شخص یا شرکت خود می باشد و در این قسمت تا 20 بانک خودمان را می توانیم معرفی کنیم که وقتی نام بانک را در ابتدا می زنیم و Enter رامی کنیم می توانیم موجودی اول دوره (مبلغ اول دوره افتتاحیه) را وارد کنیم و بعد دوباره Enter را بزنیم که این عمل باعث می شود تا برنامه به صورت اتوماتیک سند حسابداری آن را صادر می کند و در معین کل آن را ثبت می کند و بانک با مبلغ اول دوره افتتاح می شود.

اسلاید 10: و بعد برای ذخیره کردن کلید Esc را می زنیم و می توانیم ذخیره کنیم یا چاپ و ذخیره و اصلاح یا انصراف را با کلید Enter انجام دهیم.

اسلاید 11: 1-3-معرفی بانک ها:بانک های مشتریان در قسمت تنظیمات بعد از اینکه Enter را می زنیم روی معرفی بانک ها هم enter میکنیم و بعد از آن 2 قسمت برای ما نمایش داده می شود(بانک های خودمان و بانک های مشتریان) که روی بانک های مشتریان Enter کرده که در این قسمت یعنی بانک هایی که ما چک هایی را از مشتریان خود دریافت کرده ایمکه نام بانک آن ها را هم بعدا برای معرفی نیاز داریم. البته اسامی بعضی از بانک ها به طور پیش فرضدر برنامه نوشته شده است ولی برای اضافه کردن نام بانکی که در پیش فرض وجود ندارد ما باید این بانک را معرفی کنیم،باید در این قسمت کلید INSERT را بزنیم و نام بانک در لیست ها اضافه می شود و بعد از آن کلید ESC را زده و ذخیره می کنیم.

اسلاید 12:

اسلاید 13: 4-امور کاربران و رمز ها: (برای معرفی کاربران جدید و تغییر رمزها)در قسمت تنظیمات Enter می زنیم و روی آیتم امور کاربران و رمز ها کلید enter را می زنیم و رمز اولیه که به صورت پیش فرض برای مدیر سیستم 1 می باشد را می زنیم و وارد محدوده های امور کاربران حذف کاربر و خروجی وجود دارد که هر کدام کار خود را انجام می دهند. زمانی که 2نفر یا بیشتر با نرم افزار کار می کنند روی کاربر جدید کلیک می کنیم و نام کاربر را می نویسیم Enter را زده و بعد از آن رمز را می زنیم Enter می کنیم که کاربر جدید یا رمز جدید ایجاد می شود. حال می توانیم برای این کاربر محدوده دسترسی بگذاریم اگر دقت بفرمایید در جدول ما یک سری ایتم های حسابداری در برنامه می باشد که با علامت تیک مشخص است این تیک ها وقتی باشد یعنی کاربر مورد نظر می تواند این سری کارها را انجام دهد و اگر نباشدیعنی نمی تواند وارد این قسمت نرم افزار شود

اسلاید 14: مثلا تیک برای خرید اگر باشد یعنی می تواند فاکتور های خرید را بزند و اگر این تیک با موس روی آن کلیک کنید و بردارید یعنی نمی توانید خرید را انجام دهد و همه ی موارد به همین صورت می باشد و بنا به نظر مدیر سیستم می توان این محدوده های دسترسی ها را مشخص کرد. و فقظ مدیر سیستم می تواند محدوده ی دسترسی مشخص کند. برای تغییر رمز نیز می توانیم روی نام کاربر مورد نظر کلیک کنیم وبعد روی تغییر کلیک کنیم و رمز جدید را وارد کرده و کلید Enterرا بزنیم. و اگر بخواهیم کاربری را حذف کنیم روی کاربر مورد نظر کلیک کرده و بعد روی حذف کاربر کلیک کرده و کاربر مورد نظر حذف می شود که تمامی این کارها را به از تغییر رمز مدیر سیستم می تواند انجام دهد.

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید