علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

پاورپوینت نشان عزت (درس دوازدهم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم متوسطه)

neshaane-ezzat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت نشان عزت(درس دوازدهم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم متوسطه) در 20 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای استفاده معلمان و دانش آموزان تهیه شده است. در پاورپوینت نشان عزت به شکل کامل به تمامی مباحث درس دوازدهم پرداخته می شود در پاورپوینت حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - درس دوازدهم: نشان عزت - توضیحات درس - فعالیت کلاسی - توضیحات درس - فعالیت کلاسی - توضیحات درس - بیشتر بدانیم - توضیحات درس - فعالیت کلاسی - بیشتر بدانیم - الهی(مناجات) دسته بندی: فایل های دانش آموزی تعداد اسلاید: 20 فرمت: قابل ویرایش قابل استفاده برای معلمان و دانش آموزان
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
9219 بازدید, 12 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [3 رای]

نقد و بررسی ها

  1. زهرا زهرا محمد حسینی

    کنفرانس درس ۱۲

نظر خود را بنویسید

پاورپوینت نشان عزت (درس دوازدهم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم متوسطه)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: درس دوازدهم: نشان عزتکتاب پایه های آسمانپایه ی هفتم دوره اول متوسطه

اسلاید 3: مقدمه:زندگی سعادتمندانه و پرافتخار در این دنیا، نیازمند عمل به دستورات الهی است. یکی از احکام الهی که تأثیر فراوانی در سالم ماندن ما و جامعه دارد، رعایت پوشش اسلامی است. این درس تأثیر رعایت پوشش اسلامی در سالم سازی زندگی، و مصون ماندن زنان و مردان از تیرهای شیطان را بیان می کند.

اسلاید 4: درس دوازدهم: نشان عزتدو روز بیشتر تا پایان مسابقهٔ عکاسى باقى نمانده بود و من هنوز موضوع مناسبى براى عکاسى پیدا نکرده بودم.آن روز در راه مدرسه نگاهم به باغچه کنار پیاده رو افتاد. گل هاى رز سفید، صورتى و قرمز در میان سبزه هاى زیبا و شاداب خودنمایى مى کردند. جلوتر رفتم و از نزدیک به آنها نگاه کردم. گل ها بهترین موضوع عکاسى بودند، اما حیف که دوربین همراهم نبود. با خودم گفتم: فردا حتماً دوربین را با خودم مى آورم و چند عکس زیبا از گل ها می گیرم. فرداى آن روز، زودتر از همیشه از خانه بیرون آمدم و با اشتیاق به طرف باغچهٔ گل ها به راه افتادم. چند قدم تا باغچه بیشتر باقى نمانده بود که ناگهان از تعجّب سرجایم میخ کوب شدم. روى زمین پر بود از گلبرگ هاى پژمرده و برگ هاى سبزرنگى که از ساقه جدا شده بودند! از آن بوته هاى زیباى گل به جز چند ساقه خالى چیزى باقى نمانده بود. اندوهى تمام وجودم را فراگرفت. آن روز تا ظهر در فکر سرنوشت دردناک گل ها بودم.

اسلاید 5: فرداى آن روز در راه مدرسه ....انگار دارم خواب مى بینم؛ یک بوته بزرگ پر از گل هاى زیبای محمدى، آن هم در نزدیکى گل هاى پرپر شده دیروز. با خودم فکر کردم که چطور ممکن است دست هاى بى رحمى تمام گل هاى آن بوته را پرپر کرده باشند، ولى هیچ آسیبى به این گل هاى شاداب و با طراوت نرسانده باشند. خوب که دقت کردم دیدم پاسخ من تنها یک کلمه بود: پرچین. (حصار دور باغ)به نظر شما باغبانى که اطراف بوتهٔ گل را حصار مى کشد، آیا آن را زندانى می کند؟این اقدام باغبان براى چه کسى سودمندتر است؟همه ما تلاش مى کنیم از اشیای ارزشمند و گران بهاى خود در برابر خطرها و آسیب ها محافظت کنیم. قراردادن اشیای گران قیمت در گاوصندوق نمونه اى از این مراقبت هاست.

اسلاید 6: فعّالیت کلاسیبا دوستانتان در کلاس گفت وگو کنید و نمونه هاى دیگرى از این مراقبت هاى عاقلانه را بیان کنید.آرامش و امنیتیکى از دستورهای حکیمانه خداوند که سلامتى روح ما انسان ها را در پى دارد، حکم حجاب است. آفریدگار دانا و توانا که از هر شخص دیگرى به نقاط قوت و ضعف ما آگاه تر است، مى فرماید:يا اَيُّهَا النَّبِیُّ اى پيامبر،قُل لِاَزواجِكَ وَ بَناتِكَ وَ نِساءِ المُؤمِنينَ به زنان و دختران خود و زنان مؤمنان بگويُدنينَ عَلَيهِنَّ مِن جَلابِيبِهِنَّ که پوشش خود را بر خود فرو پوشند.ذٰلِكَ اَدنىٰ اَن يُعرَفنَ اين مناسب تر است، تا [به عفّت] شناخته شوندفَلا يُؤذَينَ و مورد آزار واقع نگردند.وَ کانَ اللّٰهُ غَفورًا رَحيمًا و خدا آمرزنده و مهربان است. ) سوره احزاب، آیه 59(

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید