پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

پاورپوینت نقش نگرانی در مورد ابتلا به سرطان سینه و خودکار آمدی ماموگرافی در قصد و رفتار غربالگری ماموگرافی – – Copy

saratan-sineh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت نقش نگرانی در مورد ابتلا به سرطان سینه و خودکار آمدی ماموگرافی در قصد و رفتار غربالگری ماموگرافی – – Copy”

پاورپوینت نقش نگرانی در مورد ابتلا به سرطان سینه و خودکار آمدی ماموگرافی در قصد و رفتار غربالگری ماموگرافی – – Copy

اسلاید 1: نام نام خانوادگی : شماره دانشجویی: گروه درسی: استاد: موضوع: روانشناسی سلامت موضوع: نقش نگرانی در مورد ابتلا به سرطان سینه و خودکار آمدی ماموگرافی در قصد و رفتار غربالگری ماموگرافی

اسلاید 2: *سرطان سینه به عنوان سرطان شایع در زنان می باشد و نشان دهنده ی یکی از مسائل بهداشتی مهم بوده که جمعیت بسیاری با آن درگیر هستند و دومین علت مرگ و میر ناشی از سرطان در زنان می باشد. *سازمان بهداشت جهانی و انجمن سرطان آمریکا بهترین راه کنترل سرطان سینه را تشخیص زودرس آن می دانند.از جمله روش ها در تشخیص زودرس انجام غربالگری ماموگرافی است که توصیه میشود زنان در شروع سن ۴۰سالگی یک تست ماموگرافی سالیانه داشته باشند. *با توجه به اینکه این بیماری از یک مرحله مخفی طولانی عبور میکند، بنابراین با شناسایی و تشخیص توده در مراحل اولیه می توان جان بیمار را از مرگ زودرس نجات داد.مقدمه

اسلاید 3: *مدل های نظری بسیاری همچون مدل باور بهداشتی،تئوری رفتار برنامه ریزی شده و ....عوامل در قصد و رفتار غربالگری را بررسی کرده اند،اما سازه ای مهم که در اغلب مدل های نظری مورد توجه قرار نگرفته نگرانی است.

اسلاید 4: *سازه ی نگرانی در رفتار های غربالگری اثر داشته و با رفتارهای مرتبط با سلامتی همچون سالم غذا خوردن ،ترک سیگار و استفاده از کاندوم در ارتباط است ***** و از این رو این سازه میتواند نقش مهمی در تعیین قصد و رفتار غربالگری ماموگرافی داشته باشد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید