کشاورزی و دامپروری صنایع غذایی

پاورپوینت نگهداری مواد غذایی با استفاده از اتمسفر اصلاح شده

MAP

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 25 اسلاید ويژگي: در این پاورپوینت از تصاوير و اسلايدشو بسيار زيبا و حرفه اي و همچنين موشن گرافی و انیمیشن، به صورت گیف استفاده شده است.  فهرست چکیده از اتمسفر اصلاح شده برای چه محصولاتی استفاده می‌شود؟ میزان استفاده از بسته بندی به روش اتمسفر اصلاح شده از سال ۲۰۱۶ و پیش‌بینی آن تا سال ۲۰۲۶ اهداف استفاده از روش اتمسفر اصلاح شده تاریخچه وضعیت ایران در استفاده از روش بسته بندی اتمسفر اصلاح شده نحوه عملکرد روش اتمسفر اصلاح شده نقش گازها در بسته‌بندی با اتمسفر اصلاح شده نحوه عملکرد گازها گاز اکسیژن گاز دی اکسید کربن گاز نیتروژن جدول ترکیب گازی مورد استفاده در بسته بندی اتمسفر اصلاح شده مزایای استفاده از MAP معایب استفاده از MAP روش کار در بسته بندی به روش اتمسفر اصلاح شده انواع دستگاه‌های بسته‌بندی به روش اتمسفر اصلاح شده  بسته‌بندی MAP در اتاقک های خلاء (VC)  بسته‌بندی MAP توسط Snorkel Type  بسته‌بندی MAP توسط Tray lidding  بسته‌بندی MAP توسط Horizontal form-fill-seal نمونه‌های مختلف MAP فلاش گاز فیلم‌های بسته‌بندی حائل دریچه‌های درون بسته بسته‌بندی تنظیف یا خشک‌کننده چكيده روش اتمسفر اصلاح شده يكي از روش‌هاي سودمند و نوين در بسته‌بندي مواد غذايي است، اين روش به معناي بسته‌بندي يك محصول فسادپذير در هوايي است كه تغيير يافته و تركيب آن با تركيب هواي معمولي فرق مي‌كند. در واقع هواي درون بسته تخليه شده و فضاي آن با مخلوطي پر مي‌گردد كه بكارگيري نوع مخلوط گازي بستگي به نوع محصول دارد. از اتمسفر اصلاح شده براي چه محصولاتي استفاده مي‌شود؟ از اين روش به طور وسيع براي طيف عظيمي از محصولات غذايي از جمله غذاي تازه و نيمه‌پخته، ماكيان و ماهي، ميوه و سبزي، نان و فراوده‌هاي نانوايي و فناوري، گوشت، خشكبار و... و اخيراً قهوه و چايي استفاده مي‌شود و به دليل ظاهر زيبايي كه به محصول مي‌دهد هم از نظر بسته‌بندي، هم تازه بودن محصول باعث جلب توجه بيشتر خريداران قرار گرفته است. ميزان استفاده از بسته بندي به روش اتمسفر اصلاح شده از سال 2016 و پيش‌بيني آن تا سال 2026 تاريخچه  •در دهه 1930 ميلادي وقتي سبزيجات و ميوه‌ها توسط كشتي جابه جا مي‌شود، از گاز غليظ CO2 براي بالا بردن زمان ماندگاري استفاده مي‌شود. •كشور انگلستان بعنوان اولين كشور از سيستم اتمسر اصلاح شده براي محافظت از گوشت خوك و ماهي استفاده كرد. از آن زمان به بعد استفاده از اين روش گسترش يافت.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
914 بازدید, 8 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت نگهداری مواد غذایی با استفاده از اتمسفر اصلاح شده”

پاورپوینت نگهداری مواد غذایی با استفاده از اتمسفر اصلاح شده

اسلاید 1: نگهداری مواد غذایی با استفاده از اتمسفر اصلاح شدهاستاد: دکتر یحیی مقصودلودانشجو: حسین یونسی

اسلاید 2: روش اتمسفر اصلاح شده يكي از روش‌هاي سودمند و نوين در بسته‌بندي مواد غذايي است، اين روش به معناي بسته‌بندي يك محصول فسادپذير در هوايي است كه تغيير يافته و تركيب آن با تركيب هواي معمولي فرق مي‌كند. در واقع هواي درون بسته تخليه شده و فضاي آن با مخلوطي پر مي‌گردد كه بكارگيري نوع مخلوط گازي بستگي به نوع محصول دارد. چكيده

اسلاید 3: از اين روش به طور وسيع براي طيف عظيمي از محصولات غذايي از جمله غذاي تازه و نيمه‌پخته، ماكيان و ماهي، ميوه و سبزي، نان و فراوده‌هاي نانوايي و فناوري، گوشت، خشكبار و... و اخيراً قهوه و چايي استفاده مي‌شود و به دليل ظاهر زيبايي كه به محصول مي‌دهد هم از نظر بسته‌بندي، هم تازه بودن محصول باعث جلب توجه بيشتر خريداران قرار گرفته است. از اتمسفر اصلاح شده براي چه محصولاتي استفاده مي‌شود؟

اسلاید 4: ميزان استفاده از بسته بندي به روش اتمسفر اصلاح شده از سال 2016 و پيش‌بيني آن تا سال 2026

اسلاید 5: اهداف استفاده از روش اتمسفر اصلاح شدهتهيه محصولي با ماندگاري بالاترتوانايي فروش آن محصول دور مغازه‌هاي كوچك و دور افتاده مكان‌هايي كه فاقد امكانات كافي سرمايشي هستندحذف نياز به سرما براي نگهداري محصول

اسلاید 6: تاريخچهدر دهه 1930 ميلادي وقتي سبزيجات و ميوه‌ها توسط كشتي جابه جا مي‌شود، از گاز غليظ CO2 براي بالا بردن زمان ماندگاري استفاده مي‌شود. كشور انگلستان بعنوان اولين كشور از سيستم اتمسر اصلاح شده براي محافظت از گوشت خوك و ماهي استفاده كرد. از آن زمان به بعد استفاده از اين روش گسترش يافت.

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید