پزشکی و سلامت بیماری‌ها

پاورپوینت ویروس کرونا (منشاء،علائم،راه‌های پیشگیری و درمان)

virus-corona-alaem-pishgiri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت ویروس کرونا(منشاء،علائم،راه‌های پیشگیری و درمان) در ۳۲ اسلاید و با فرمت قابل ویرایش به همراه تصاویر برای ارائه در سمینارهای کلاسی جهت افزایش آگاهی،حس همنوعی و کمک به مردم ایران، پاورپوینت حاضر تا یک ماه تنها با قیمت ۱۰۰۰ تومان و بسیار کمتر از قیمت دستکش، ماسک و ژل ضدعفونی کننده به فروش می رسد، هرگونه کپی برداری از محتوای محصول و فروش با قیمت هنگفت شرعآ، اخلاقا و قانونآ جایز نمی باشد. در پاورپوینت حاضر به شکل جامع و کامل با موارد زیر آشنا خواهید شد: - مقدمه(تاریخچه، راه های انتشار) - ویروس‌های همه گیر چند سال اخیر(مرس و سارس) - شباهت بین کرونا و سارس - ویروس کرونای جدید - آمار مربوط به ویروس کرونای جدید - میزان گستردگی ویروس - نشانه‌های معمولی ویروس کرونا - راه‌های تشخیص بیماری کرونا - منشأ ویروس کرونا - نحوه انتقال ویروس از حیوان به انسان - راه‌های انتقال ویروس کرونا - نحوه همه گیر شدن ویروس کرونا - راه‌های پیشگیری و درمان ویروس کرونا - اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا - آینده جهان و بیماری کرونا - نحوه محافظت از خود و دیگران در برابر کرونا - منابع - پایان دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: ۳۲ فرمت: قابل ویرایش تهیه و تنظیم: صالح عبادی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
10158 بازدید, 37 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت ویروس کرونا (منشاء،علائم،راه‌های پیشگیری و درمان)”

پاورپوینت ویروس کرونا (منشاء،علائم،راه‌های پیشگیری و درمان)

اسلاید 1: ویروس کرونا: منشاء،علائم،راه‌های پیشگیری و درمان

اسلاید 2:

اسلاید 3: این ویروس اولین بار در دههٔ ۱۹۶۰ شناسایی شد، اما هنوز مشخص نشده است که همان بار اول از کجا سرچشمه گرفته بود. ازآنجاکه این ویروس‌ها تاجی‌شکل هستند، آنها را کرونا نامیده‌اند. گاهی اوقات (نه اغلب مواقع)، ویروس کرونا می‌تواند بین انسان و حیوان مشترک باشد.شیوه انتشار بیشتر ویروس‌های کرونا مشابه سایر ویروس‌های عامل سرماخوردگی است، یعنی ازطریق افراد آلوده منتقل می‌شود؛ به‌این‌صورت که با سرفه یا عطسه در هوا پخش می‌شود و ازطریق دست‌دادن، روبوسی، لمس سر و صورت فرد مبتلا و لمس اشیایی مانند دستگیره دری که افراد بیمار به آنها دست زده‌اند، به دیگران سرایت می‌کند.تقریبا هر فرد در طول زندگی‌اش حداقل یک بار (به‌ویژه در خردسالی) به عفونت ناشی از ویروس کرونا مبتلا می‌شود. شدت علائم آن از خفیف تا متوسط است و در برخی موارد، ممکن است به بیماری‌های دستگاه تنفسی تحتانی مانند ذات‌الریه و برونشیت منجر شود. در بسیاری از کشورها، ابتلا به بیماری ناشی از ویروس کرونا در فصول سرد سال (پاییز و زمستان) رایج است، اما هرکس در هر زمان ممکن است به آن مبتلا شود.

اسلاید 4: این ویروس‌ها در بین حیوانات شایع هستند، اما فقط تعداد کمی از آنها بر انسان تأثیر می‌گذارند. به‌ندرت ویروس کرونا ممکن است تکامل یابد و از حیوان به انسان منتقل شود. دو نوع از ویروس‌های کرونای تکامل‌یافته، مرس و سارس بودند که از حیوانات به انسان منتقل شدند و علائم آنها شدیدتر از ویروس‌های کرونای انسانی بود.

اسلاید 5: ویروس مرس

اسلاید 6: در سال ۲۰۱۲، سندرم تنفسی خاورمیانه یا مِرس (MERS) در عربستان و سپس در کشورهای دیگر خاورمیانه و نیز آفریقا، آسیا و اروپا شیوع پیدا کرد. دلیل شیوع این ویروس لمس یا تماس با شترهای آلوده یا مصرف گوشت و شیر آنها بود. در آن سال‌ها حدود ۸۵۸ نفر جان خود را از دست دادند. در آوریل سال ۲۰۱۴، اولین فرد آمریکایی را در ایالت ایندیانا به‌دلیل ابتلا به این سندرم بستری کردند و مورد دیگری هم در فلوریدا گزارش شد. هر دوی این بیماران از سفر به عربستان بازگشته بودند. در ماه مه سال ۲۰۱۵، این بیماری در کره شیوع یافت که گسترده‌ترین شیوع این بیماری در خارج از شبه‌جزیره عربستان بود.

اسلاید 7: ویروس سارسدر سال ۲۰۰۳، سندرم حاد تنفسی (سارس) در جنوب چین شیوع یافت که به‌موجب آن ۷۷۴ نفر جان خود را از دست دادند. دلیل آن ظاهرا مصرف گوشت گربه‌هایی موسوم به گربه زبّاد بود که خوردن آنها در جنوب چین متداول است. این عفونت از خفاش‌ها به این گربه‌ها سرایت کرده بود. از سال ۲۰۱۵ تاکنون، دیگر هیچ موردی از ابتلا به سارس گزارش نشده است.ویروس کرونای جدیددر اوایل ژانویه ۲۰۲۰، سازمان بهداشت جهانی نوع جدیدی از این ویروس را شناسایی کرد: ویروس کرونای جدید ۲۰۱۹ که به اختصار 2019 –nCoV نامیده می‌شود و شیوع آن باز هم از چین آغاز شده است. احتمالا این ویروس هم به‌دلیل تماس با حیوانات آلوده یا خوردن‌شان در شهر ووهان به افراد منتقل شده است.

اسلاید 8: ویروس کرونای جدید

اسلاید 9: در اوایل ژانویه ۲۰۲۰، سازمان بهداشت جهانی نوع جدیدی از این ویروس را شناسایی کرد: ویروس کرونای جدید ۲۰۱۹ که به اختصار 2019 –nCoV نامیده می‌شود و شیوع آن باز هم از چین آغاز شده است. احتمالا این ویروس هم به‌دلیل تماس با حیوانات آلوده یا خوردن‌شان در شهر ووهان به افراد منتقل شده است.

17,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید