powerpoint-chegone-yek-zane-jazab-baraye-hamsareman-bashim

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت چگونه یک زن جذاب برای همسرمان باشیم در 26 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - ویژگی های یک زن جذاب از دیدگاه مردان - انتظاراتی که یک مرد از همسرش دارد - منابع دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 26 فرمت: قابل ویرایش مناسب و کاربردی برای دانشجویان عموم و دانشجویان
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1179 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت ویژگی های زن جذاب”

پاورپوینت ویژگی های زن جذاب

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2:

اسلاید 3: چگونه یک زن جذاب برای همسرمان باشیم استاد:................. تهیه و تنظیم:...... سال:....................

اسلاید 4: برای اینکه یک زن جذاب برای همسرتان باشید کافی است که در عین زنانگی و سرشار بودن از احساسات مستقل باشید و اعتماد به نفس تان را حفظ کنید.

اسلاید 5: ویژگی های یک زن جذاب از دیدگاه مردانحتما شما هم در دنیای پیرامونتان دیده اید مردانی را که قلبشان و روحشان تماما در تسخیر همسرانشان است.به نظر شما کدام ویژگی در یک زن وجود دارًد که قلب مرد را به تسخیر میکشد و باعث میشود مرد او را بهترین موجود روی زمین بداند.مردان عاشق زنان جذاب هستند.زن جذاب از دیدگاه مردان زنی است که در عین داشتن احساسات، سرشار از اعتماد به نفس باشد و زنانگی داشته باشد.در واقع زنانگی یک زن مهم ترین فاکتور برای احیای مرد زندگی است .

اسلاید 6: پرداختن به ویژگی های یک زن جذاب و محبوب از نظر مردان برای زنان مخاطب می تواند جالب باشد؛ زنانی که از نظر روانشناختی بیش تر از آن که در پی داشتن محبوب باشند، مایل اند که محبوب دیگران، به ویژه همسر خود باشند. عالی ترین هنر زن نیز این است که قلب همسر خود را تسخیر سازد. دستگاه آفرینش نیز توانایی جسمی و روحی لازم را برای این دلربایی در اختیار زن قرار داده است تا با تدابیر ظریف، بتواند در قلب مرد زندگی اش نفوذ کند.

اسلاید 7: زنان محبوب و جذاب، به خودشان احساس خوبی دارند و همواره احساسات خود را در اولویت قرار می دهند و به این ترتیب قدرت اثرگذاری زیادی بر مردان دارند.زنان جذاب یک سری رفتارها در آنها هست که هرگز از توجه یک مرد دور نمی ماند و همیشه برای آنها قابل تحسین است. این ها همان رفتار و خصوصیاتی هستند که یک مرد از همسرش انتظار دارد.

اسلاید 8:

اسلاید 9: انتظاراتی که یک مرد از همسرش داردخیلی جاها گفته شده که مردها در رابطه بسیار ایرادگیر، سخت پسند و غیرقابل پیش بینی هستند. آن ها نه وابستگی بیش از حد را می پسندند و نه دوری احساسی بیش از حد. و اما یکسری رفتارها در خانم ها هست که هرگز از توجه یک مرد دور نمی ماند و همیشه برای آن ها قابل تحسین است. این ها همان رفتار و خصوصیاتی هستند که یک مرد از همسرش انتظار دارد.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید