کسب و کار سرمایه‌گذاری و بورس

پاورپوینت کاربرد بلاکچین در بانکداری

blockchain-in-banking

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت تاثیر بلاکچین بر صنعت بانکداری در ۲۰ اسلاید و با فرمت قابل ویرایش فهرست مطالب پاورپوینت: - تعریف بلاکچین - موسسات مالی و بلاکچین - بلاکچین و مبارزه با پولشویی - تاثیر بلاکچین بر تجارت مالی جهانی - نمودار استفاده از در صنایع مختلف(سهم بانک ها) - کاربرد بلاکچین در بانکداری - بلاکچین و پرداخت بانکی - بلاکچین و سیستم شناسایی مشتریان - بلاکچین و وام‌ها و سپرده‌ها - بلاکچین و امنیت اطلاعات - بلاکچین و تامین مالی مبادلات تجاری - بلاکچین و انتقال ارزش - آینده فناوری بلاکچین در صنعت بانکداری - منابع تهیه و تنظیم: صالح عبادی تعداد اسلاید: ۲۰ فرمت: قابل ویرایش
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1681 بازدید, 15 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت کاربرد بلاکچین در بانکداری”

پاورپوینت کاربرد بلاکچین در بانکداری

اسلاید 1: تاثیر بلاکچین بر صنعت بانکداری

اسلاید 2:

اسلاید 3: تعریف بلاک‌چینبلاک‌چین همانطور که از نامش مشخص است، زنجیره‌ای از بلاک‌هاست که به ترتیب رخداد و با رمزنگاری به هم متصل شده است و در یک پایگاه داده توزیع‌شده ذخیره می‌شوند. بلاک‌چین ریسک ازدست‌رفتن داده‌ها را با ذخیره آنها به صورت توزیع شده در سراسر شبکه، حذف می‌کند. بلاک‌چین پیشرفتی عمده در ذخیره سازی داده‌ها و انتقال اطلاعات به وجود آورده‌است که می‌تواند مقدمه تغییر مدل‌های عملیاتی موجود در امور مالی و اقتصاد باشد و منجر به دور جدیدی از نوآوری‌های تکنولوژیکی و تغییرات عمده در صنعت بانکداری و خدمات مالی شود. به همین دلیل مؤسسات بین‌المللی، از جمله سازمان ملل متحد و صندوق بین‌المللی پول و غول‌های صنعت بانکداری توجه جدی به توسعه بلاک‌چین دارند و کاربرد آن را در زمینه‌های مختلف بررسی کرده‌اند.

اسلاید 4: بلاکچین می‌تواند بسیاری از مشکلاتی که امروزه بانک‌ها و سازمان‌های مالی با آن مواجه هستند را حل کند. این تکنولوژی ویژگی‌های جالبی دارد که آن را بسیار جذاب می‌نماید. بلاکچین سطح امنیت بالایی را در ذخیره و انتقال اطلاعات فراهم می‌کند، دارای یک زیرساخت شبکه متمرکز و شفاف است، غیر متمرکز است و همچنین هزینه‌های عملیات بسیار پایینی دارد. این ویژگی‌های قابل توجه، بلاکچین را به راه‌حلی پر تقاضا و موثر تبدیل کرده است؛ حتی در محیط سختگیرانه و محتاطانه صنعت بانکداری.اکثر موسسات مالی و اعتباری بسیاری از فعالیت‌های خود را توسط شرکت‌های واسطه‌گر انجام می‌دهند. مشارکت آنها خدمات این موسسات را بسیار گران‌تر می‌کند. پیاده‌سازی تکنولوژی بلاکچین این واسطه‌گران غیر ضروری را حذف می‌کند و به مشتریان و بانک‌ها خدمات ارزانتری ارائه می‌دهد.

اسلاید 5: امروزه بانک‌های بزرگ در حال انجام تست‌هایی بر روی ویژگی غیر متمرکز بودن بلاکچین و پیاده‌سازی کردن آن بر فرآیند‌های کسب‌و‌کار خود هستند. آن‌ها همچنین سعی بر این دارند که بر پروژه‌ها و استارتاپ‌های توسعه‌دهنده راه‌حل‌های مبتنی بر بلاکچین سرمایه‌گذاری کنند. یکی از مطالعات انجام شده توسط کمپانی Accenture نشان می‌دهد که بیش از نیمی از مدیران برتر بانکی ادعا می‌کنند که بلاکچین نقش مهمی در موفقیت شرکت‌های مالی و بانک‌ها در آینده‌ای نزدیک دارد. تحلیلگران Accenture به این نتیجه رسیده‌اند که بخش بانکی تا سال ۲۰۲۲ تا ۲۰ میلیارد دلار از طریق اجرای بلاکچین صرفه جویی خواهد کرد.

اسلاید 6: طبق اظهار نظر شرکت ارائه دهنده‌ی مشاوره مدیریت اکسنچور، با تصویب استفاده از بلاکچین در بانکداری، صنعت بانکداری جهانی تا سال ۲۰۲۰ حدود ۲۰ میلیارد دلار ذخیره ارزی خواهد داشت. جالب است بدانید سانتاندر (Santander) اولین بانک انگلستان است که از فناوری بلاکچین برای ایجاد سرویس جدید پرداخت‌های بین‌المللی استفاده کرده است. که این سرویس امکان انتقال وجه بین حساب‌های سانتاندر اروپا و آمریکای جنوبی را برای مشتریان فراهم می‌کند. سانتاندر همچنین در زمینه استفاده از بلاکچین برای رای‌گیری از سهامداران برودریج (Broadridge)، جی‌پی مورگان چیس (JPMorgan Chase) و نورترن (Northern) تلاش‌های گسترده‌ای کرده است.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید