dastan_3_shahid

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 19 اسلايد بهترین سازنده پاورپینت گروه اموزشی پاورای لطفا با خرید خود از ما حمایت کنید
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
3970 بازدید, 9 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپینت سه شهید”

پاورپینت سه شهید

اسلاید 1: گروه اموزشی پاور ایWWW.POWERA.BLOG SKY.COM

اسلاید 2: شهید دانش اموز شهید دفاع مقدسشهید مدافع حرمشهید یوسف صوفیانشهید حجت فتوره چیشهید مصطفی صدر زاده

اسلاید 3: شهید یوسف صوفیانزندگینامهوصیتنامهبازگشت

اسلاید 4: شهید یوسف صوفیانشهيد يوسف صوفيان در یکم آبان 1343 ‏، در شهرستان اراک به دنیا آمد. پدرش جعفر، فروشنده بود و مادرش زهرا نام داشت. دانش آموز سوم متوسطه در رشته اقتصاد بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و چهارم آذر1360، در شیاکوه توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سینه، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است. بازگشت

اسلاید 5: شهید یوسف صوفیانصفحه بعدبسم الله الرحمن الرحيم  وَقَاتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَكُمْ وَلا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَو بجنگيد در راه خدا با آنانكه با شما مى جنگند ولى تجاوز نكنيد و بدرستيكه خدا دوست ندارد تجاوز كنندگان را. من نمى خواهم وصيتنامه اى بنويسم ولى چند جمله اى مى خواهم از يك رزمنده اسلام به عنوان يادگار بماند كه اميدوارم خداوند گناهان مرا بيامرزد و جزء رستگاران باشم و يقينم شده كه خداوند گناهانم را مي آمرزد و به لقاءالله مى پيوندم .

اسلاید 6: شهید یوسف صوفیانصفحه بعددر مبادا از شهادت من به ديگران فخر بفروشى و باعث غرورت شود و مبادا از شهادت من استفاده دنيوى نمايى كه اين شيوه اولياء الله نيست. و اميدوارم كه از تمام خطاهاى من بگذرى.  و اما تو مادر اميدوارم كه اگاهانه و شجاعانه راه مرا ادامه دهى و از غافله عقب نمانى و به هدفت كه استقرار جمهورى عدل اسلامى در سراسر جهان است عينيت بخشى و اميدوارم كه دنبال درس بروى و باسواد بشوى و اميدوارم كه مرا ببخشى و اي پدر و مادر من شما را مي ستايم  كه چنين فرزندى تربيت كرديد و به جبهه فرستاديد كه باعث فخر و سربلنديتان شد.  اي پدر مبادا در سوگ شهادت من صبرت را از دست بدهى و اين حكومت را محكوم نمايى. مادر مبادا در غم از  دست دادن من  گریه کنی كه دشمنان در غم تو خوشحال مى شوند و اما خواهرانم مبادا در غم از دست دادن من بگرييد من از تمام شما انتظار دارم كه با حجابى كوبنده و با مشتى محكمتر از پيش بر دهان تمام دشمنان اسلام بكوبيد

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید