Eric Berne

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاور پوینت اریک برن”

پاور پوینت اریک برن

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمواحد:نظریه های مشاوره و روان درمانیعنوان:نظریه اریک برنتهیه کنندگان:مریم گیلانی ،سحر ندیمی،مینا شاه علیان

اسلاید 2: اریک برن Eric Berne روان درمان‌گر کانادایی است که عموماً او را به خاطر ابداع مدل تحلیل رفتار متقابل به انگلیسی: Transactional Analysis می‌شناسند.اریک برن:

اسلاید 3: نظریه تحلیل رفتار متقابل::نظریه تحلیل رفتار متقابل توسط اریک برن مطرح شد و نظریه در مورد شخصیت و روش منظمی است برای روان درمانی به منظور رشد و تغییرات شخصی.او معتقد بود من به سه بخش تقسیم بندی می شود: من والد من بالغ من کودکاین نظریه اشاره دارد که اگر هر کدام از آنها در ما فعال باشند بر روی عملکرد ما تاثیر گذار هستند و شیوه دریافت ما از واقعیت را تشکیل می دهند.من والد؛ مجموعه ای از رفتارها افکار و احساساتی که ما از والدین یا جانشین روانی آنها در زمان بچگی در خودمان قرار می‌دهیم و آنها را درونی سازی میکنیم یعنی پدر و مادر خود را کوچک شده در ذهن داریم.

اسلاید 4: نقش والد:حالت والد: مجموعه ای از احساسات، نگرش ها و طرح های رفتاری است که ویژگی های مشابه آنها در والدین هم وجود دارد. حالت من والدین شامل مجموعه انبوهی از وقایع خارجی و تحمیلی غیرقابل سوال در مغز است که توسط فرد در خلال سال های اولیه زندگی اش حاصل شده است و معمولاً پنج سال اولیه زندگی را در بر می گیرد. این سال ها با سال های قبل از اجتماعی شدن و ورود به مدرسه متقارن است. عنوان والد نیز برای این حالت در حقیقت نامی توصیفی است، زیرا بیشتر ضبط های این مجموعه اطلاعات، محصول ملاحظات خود طفل از پدر و مادر یا از کسانی است که جانشین پدر و مادر بوده اند.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید