سایر آموزش

پاور پوینت درس سوم فارسی نوشتاری ششم دبستان با عنوان هوشیاری

dars3-farsi-noshtari-6

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاور پوینت درس سوم فارسی نوشتاری ششم دبستان با عنوان هوشیاری”

پاور پوینت درس سوم فارسی نوشتاری ششم دبستان با عنوان هوشیاری

اسلاید 1: نگارش فارسی پایه ی ششم دبستان تهیه کننده......................

اسلاید 2: علمعالمتعلیممعلماستهلاکمُهلکمهلکهمثلتمثیل

اسلاید 3: در زمان قدیم، پادشاهی بود که به شکار و گردش علاقه داشت و پیوسته به قصد شکار، اسب می تاخت.پادشاه از آن حرکت آزرده خاطر گشت و جام را زیر کوه گرفت تا مالامال شد و خواست که به لب رساند.اژدهایی بر لب آن چشمه مرده و حرارت آفتاب در وی اثر کرده است و آب دهان زهرآلودش با آب چشمه مخلوط می شود و قطره قطره از کوه فرو می چکد.

اسلاید 4: به یک آبادی رسیدم آبادی به معنای روستاسرزمین آبادی را دیدم یک سرزمین آباد را دیدم آسمان آبی است آبی به معنای رنگ آبی از چشمه آبی نوشیدم از چشمه آب نوشیدم

اسلاید 5: پادشاهی همراه افرادش و یک باز شکاری بسیار زیبا که آن را خیلی دوست داشت به شکار رفته بود. او آهویی را دید و به سرعت به دنبال او تاخت و از همراهانش جلو افتاد. بعد از مدتی از تشنگی کنار کوهی ایستاد که از آن آبی قطره قطره می چکید. او به زحمت ظرف خود را پر کرد و تا خواست بنوشد باز آن را بر زمین انداخت. این اتفاق چند بار رخ داد تا این که پادشان از خشم باز را هلاک کرد. او به رکاب دار خود دستور داد بالای کوه رفته و ظرف را پر از آب کند. رکاب دار وقتی بازگشت به پادشاه گفت که بالای کوه اژدهایی مرده و آب دهانش آب کوه را زهرآلود کرده و باز نمی خواست که او از آن آب زهرآلود بخورد. پادشان از تصمیم سریع و بدون فکر خود پشیمان شد. اما پشیانی دیگر سودی نداشت و باز مرده بود.اندیشه و عمل- پادشاه عجول- پادشاه و پرنده ی زیرک

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید