علوم انسانی و علوم اجتماعی رسانه و شبکه‌های اجتماعی

پدافند غیر عامل(درس ۸ دفاعی دهم رشته های نظری)

pdafand-ghir-aamel

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پدافند غیر عامل(درس ۸ دفاعی دهم رشته های نظری)”

پدافند غیر عامل(درس ۸ دفاعی دهم رشته های نظری)

اسلاید 1: پدافند غیر عاملکاری از عسکری

اسلاید 2: پدافند غیرعامل

اسلاید 3: سخنان رهبر معظم انقلاب در تاریخ 1394/2/24کشور امروز درگیر جنگ اقتصادی،امنیتی و بالاتر از همه جنگ فرهنگی است،این را اگر کسی نداند خواب خواهد ماند. منتها حالا بعضی ها نمی خواهند بفهمند،چون اگر چنانچه باور کنند،تکلیف به گردنشان می گذارد. بعضی ها هم کشش آن را ندارند.اما واقعیت قضیه این است،کسی که اهل مبارزه است،بیدار است.

اسلاید 4: پدافند غیرعاملاقدامات غیر مسلخانه که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری و ارتقای پایداری ملی در برابر تهدیدات می شود.

اسلاید 5: پدافند غیرعامل را می توان گفت حتی در زمان انسان های اولیه نیز وجود داشته و این امری است که همیشه در هر زمانی مردم برای دفاع از خود و امنیت جان و اموال خویش انجام می دهند.نمونه هایی از پدافند غیر عامل به شرح زیر است:انسان‌های اولیه برای در امان ماندن از تهاجم حیوانات وحشی و دیگر دشمنان خود و همچنین برای کاستن از نگرانی‌های خود به غارها، بالای درختان و دیگر پناهگاه‌های طبیعی پناه بردند.وجود خندق در اطراف شهرها و ایجاد دروازه‌های مستحکم برای پیشگیری از حملات غافلگیرانه دشمن در تمام نقاط جهان امری رایج بود.در آمریکا پس از گذشت بحران‌های برلین و کوبا در سال 1963 موضوع ساخت پناهگاه‌های  خانگی و دسته جمعی مطرح شد و توسعه پدافند غیر عامل آمریکا به گونه‌ای بود که دفاع غیر عامل آمریکا به نام یوجین پی ویگر برنده صلح نوبل شد.هدف پدافند غیرعامل

اسلاید 6: برخی از ماموریت های پدافند غیرعاملکاهش آسیب پذیری و افزایش ایمنی زیر ساخت های ملی و مراکز حیاتیاداره امور مردم و تداومخدمات در شرایط جنگ و تهدید دشمنحفظ و پایدار سازی زیر ساخت های کشوربرآورد تهدیدات و آسیب پذیری زیر ساخت های کشور

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید