علوم انسانی و علوم اجتماعی

پدیده‌های اجتماعی – درس دوم هویت اجتماعی پایه دوازدهم

darse_1_hoviat_ejtemaee

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پدیده‌های اجتماعی – درس دوم هویت اجتماعی پایه دوازدهم”

پدیده‌های اجتماعی – درس دوم هویت اجتماعی پایه دوازدهم

اسلاید 1: ما به دوست خود سلام می کنیم یا پاسخ سلام او را می دهیم. با ورود معلم به کلاس از جا بر می خیزیم.هنگام سوار شدن به اتوبوس، حق تقدّم را رعایت می کنیم و به همدیگر تعارف می کنیم. هنگامگفت وگو، به حرکات و سخنان طرف مقابل توجّه می کنیم. با یکدیگر همکاری یا رقابت می کنیم. به دیدار بستگان می رویم و جویای احوالشان می شویم. در مصرف انرژی صرفه جویی می کنیم و... .به نظر شما ویژگی مشترک این کنش ها چیست؟

اسلاید 2: کنش اجتماعی چیست؟کنش ها انواعی دارند. فردی اجتماعی آیا می دانید منظور از کنش اجتماعی چیست؟ چند کنش اجتماعی نام ببرید.

اسلاید 3: کنش اجتماعی چیست؟کنش اجتماعی نوعی کنش است که با توجه به دیگران انجام می شود. در کنش اجتماعی،اراده و آگاهی کنشگر ناظر به دیگران، ویژگی ها و اعمال آنهاست.کنش اجتماعی فقط در حضور دیگران صورت نمی گیرد. وقتی راننده ای پشت چراغ قرمز می ایستد، مقرراتی را رعایت می کند که مورد قبول دیگران است. به همین سبب، کنش او اجتماعی است. رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در نیمه شب و به دور از چشم دیگران و حتی دوربین های مخفی نیز یک کنش اجتماعی است.

اسلاید 4: کنش اجتماعی چیست؟

اسلاید 5: پدیده های اجتماعی کدام اند و چگونه شکل می گیرند؟به کنش اجتماعی و پیامدهای آن « پدیده اجتماعی » می گویند. کنش اجتماعی خُردترینپدیدۀ اجتماعی است و سایر پدیده های اجتماعی، آثار و پیامدهای آن هستند.بانک، مسجد، پلیس، مدرسه، خانواده، گروه دوستان، نمادها، هنجارها، ارزش ها و باورهایاجتماعی نمونه هایی از پدیده های اجتماعی هستند. اگر این پدیده ها وجود نداشته باشند، ماانسان ها نمی توانیم با هم زندگی کنیم.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید