porseshnameh_shakhsiye_nemo

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پرسشنامه شخصیتی NEO”

پرسشنامه شخصیتی NEO

اسلاید 1: به نام خداپرسشنامه شخصیتی NEOhttp://aramis2012.mihanblog.com/

اسلاید 2: مقیاس هاFactorsروان آزردگی(N) Neuroticismبرون گرایی(E) Extraversionگشودگی(O) Opennessموافق بودن(A) Agreeablenessبا وجدان بودن(C) Conscientiousnessشاخص روان آزردگیNeuroticism Facetsاضطراب(N1) Anxietyخصومت(N2) Angry Hostilityافسردگی(N3) Depressionهشیاری نسبت به خود(N4) Self-Consciousnessشتابزدگی یا تکانشوری(N5) Impulsivenessآسیب پذیری(N6) Vulnerability

اسلاید 3: شاخص برون گراییExtraversion Facetsگرم بودن(E1) Warmthمعاشرتی بودن(E2) Gregariousnessابراز وجود(E3) Assertivenessفعال بودن(E4) Activityهیجان خواهی(E5) Excitement-Seekingهیجان مثبت(E6) Positive Emotionsشاخص گشودگیOpenness Facetsتخیل(O1) Fantasyزیبا پسندی ( زیبا شناسی )(O2) Aestheticsاحساسات ( عواطف )(O3) Feelingsاعمال ( کنش )(O4) Actionsعقاید ( دیدگاه )(O5) Ideasارزش ها(O6) Values

اسلاید 4: شاخص موافق بودنAgreeableness Facetsاعتماد(A1) Trustرک گویی ( سادگی )(A2) Straightforwardnessنوع دوستی(A3) Altruismهمراهی(A4) Complianceتواضع(A5) Modestyدلرحم بودن ( نرمش نشان در برابر دیگران )(A6) Tender-Mindednessشاخص با وجدان بودنConscientiousness Facetsکفایت ( شایستگی )(C1) Competenceنظم و تربیت(C2) Orderوظیفه شناسی(C3) Dutifulnessتلاش برای موفقیت(C4) Achievement Strivingخویشتن داری ، نظم دورنی(C5) Self-Disciplineمحتاط در تصمیم گیری(C6) Deliberation

اسلاید 5: موافقمنظری ندارممخالفمکاملا موافقمکاملا مخالفمنحوه پاسخ دهی به آزمون

اسلاید 6: برای هر عبارت پرسشنامه یک مقیاس درجه بندی پنج رتبه ای وجود دارد که دارای ارزش صفر تا 4 است .برای برخی از جمله ها این نمره گذاری از کاملا موافقم تا کاملا مخالفم به ترتیب صفر تا 4 تعلق می گیرد و برای برخی دیگر بر عکس نمره گذاری

اسلاید 7: این آزمون را می توان به صورت فردی یا گروهی اجرا کرد . محیط آزمون گیری باید راحت – بدون سرو صدا و دارای نور کافی باشد . برای هر آزمودنی پرسشنامه و پاسخنامه ارائه می شود . هیچ محدودیت زمانی برای پاسخ گویی به آزمون وجود ندارد . این پرسشنامه دارای 2 فرم است . یک فرم s برای گزارش های شخصی و یک فرم r برای درجه بندی مشاهده گر . فرم r با ضمیر سوم شخص شروع می شود و برای درجه بندی افراد توسط همسر – همسال یا کارشناسان است. فرم r می تواند به صورت مستقل برای ارزیابی به کار رود . فرم r می تواند به عنوان مکملی برای گزارش های شخصی یا اعتبار آن مورد استفاده قرار گیرد .اجرای آزمون

اسلاید 8: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )1من آدم نگرانی نیستم. 2من بیشتر افرادی را که می شناسم واقعا دوست دارم. 3من قدرت تخیل و تصور خیلی زنده و فعالی دارم. 4من معمولا در مورد قصد و نیت دیگران بدبین و بد گمان هستم. 5من به محتاط بودن و داشتن عقل سلیم ، مشهورم. 6من از نحوه برخورد دیگران با خودم عصبانی می شوم. 7من معمولا از جمعیتهای بزرگ و شلوغ دوری و پرهیز می کنم. 8مسائل و مطالب مربوط به هنر و زیبا شناسی برای من اهمیت چندانی ندارند . 9من آدم حیله گر و مکاری نیستم. 10من ترجیح می دهم با ذهن باز به استقبال اتفاقات آینده بروم تا اینکه برای هر کاری طرح و نقشه قبلی داشته باشم. 11من به ندرت احساس تنهایی و غمگینی می کنم. 12من آدمی مسلط ، قوی و قاطع هستم. 13بدون هیجانات قوی ، زندگی برای من چیز جالبی نخواهد بود.

اسلاید 9: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )14بعضی از مردم مرا آدمی خودخواه و خود محور می دانند. 15من سعی می کنم تا وظایف محوله به خود را با صداقت و درستی انجام دهم. 16من در معامله با مردم همیشه از این می ترسم که نکند مرتکب اشتباه بزرگی شوم. 17من در موقع کار یا تفریح عجله و شتاب به خرج نمی دهم. 18من در کارهای خود از روش نسبتا ثابت و جا افتاده ای پیروی می کنم. 19من ترجیح می دهم با دیگران همکاری کنم تا این که با آنان به رقابت بپردازم. 20من آدم راحت طلب و تنبلی هستم. 21من به ندرت در کارها زیاده روی می کنم. 22من اغلب تشنه هیجان و تحریک هستم. 23من اغلب از بازی کردن با نظریه ها و افکار انتزاعی لذت می برم. 24من از لاف زدن درباره استعدادها و موفقیتهای خودم بدم نمی آید. 25من به خوبی می توانم وقت و فعالیت خودم را طوری تنظیم کنم که کارهای محوله به موقع تمام شود. 26من اغلب احساس درماندگی و ناتوانی می کنم و میل دارم شخص دیگری مسائلم را حل کند.

اسلاید 10: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )27من هرگز آنقدر احساس خوشحالی نکرده ام که به اصطلاح از خوشی به هوا بپرم. 28من معتقدم اگر به دانشجویان اجازه داده شود تا به سخنرانی بحث انگیز و متناقض گوش دهند ، فقط باعث سردرگمی و انحراف فکری بیشتر آنان خواهد شد. 29رهبران سیاسی باید درباره جنبه های انسانی برنامه های خود آگاهی بیشتری داشته باشند. 30در طی سالها، من بعضی کارهای کاملا بی ربط انجام داده ام. 31من به آسانی دچار ترس می شوم. 32من از صحبت کردن با دیگران چندان لذت نمی برم. 33من سعی می کنم همه افکارم را در راستای واقعیتها هدایت کنم و از پناه بردن به عالم رویا و تخیل خودداری می نمایم. 34من معتقدم اکثر مردم اساسا دارای قصد و نیت خوب و دوستانه ای هستند. 35من مسئولیتهای اجتماعی از قبیل رای دادن را خیلی جدی نمی گیرم. 36خلق و روحیه من بیشتر وقتها ثابت است و زیاد بالا و پایین نمی رود. 37من دوست دارم همیشه افراد زیادی دوروبرم باشند. 38من بعضی مواقع در موسیقی ای که گوش می دهم غرق می شوم .

اسلاید 11: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )39اگر نیاز باشد حاضرم از افراد دیگر برای رسیدن به مقاصد خود سوء استفاده کنم. 40من اشیاء متعلق به خود را تمیز و پاکیزه نگه می دارم. 41من بعضی وقتها کاملا احساس بی ارزشی می کنم. 42من گاهی نمی توانم آن طور که باید از خود قاطعیت نشان دهم. 43من به ندرت دچار احساسات و عواطف قوی می شوم. 44من سعی می کنم با همه افرادی که ملاقات می کنم، رفتاری مودب و با نزاکت داشته باشم. 45گاهی من آن طور که باید صادق و قابل اعتماد نیستم. 46من وقتی با افراد دیگری هستم به ندرت احساس خجالت می کنم. 47من وقتی کاری را انجام می دهم ، آن را با علاقه با تمام علاقه و سرعت انجام می دهم. 48من فکر می کنم یادگرفتن و تمرین سرگرمیها و کارهای ذوقی جدید جالب است. 49در مواردی که لازم باشد، من می توانم از دیگران ایراد بگیرم و به آنها کنایه بزنم. 50من دارای اهداف روشن و مشخصی هستم و برای دستیابی به آنها طبق برنامه منظمی عمل می کنم. 51مقاومت در برابر خواستها و هوسهای آنی برای من آسان نیست .

اسلاید 12: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )52من از گذراندن تعطیلات خود در جاهای شلوغ و پر هیجان لذت نمی برم. 53من بحث و استدلال درباره مطالب فلسفی را کاری بی فایده و کسل کننده می دانم. 54من ترجیح می دهم که در مورد خودم و موقعیتهایم حرفی نزنم. 55من قبل از شروع به هر کاری مقدار زیادی وقت تلف می کنم. 56احساس می کنم قادر هستم با بسیاری از مشکلات خود کنار بیایم. 57من بعضی وقتها حالات شادی یا نشاط بسیار شدیدی را تجربه ( احساس) کرده ام. 58من معتقدم که قوانین و سیاستهای اجتماعی باید تغییر کنند تا نیازهای یک دنیای در حال تغییر و تحول را به خوبی منعکس سازند. 59من از لحاظ نگرشهای اجتماعی آدمی سختگیر و بی گذشت هستم. 60من قبل از این که تصمیمی بگیرم ، در مورد جوانب مختلف مساله به دقت فکر می کنم. 61من به ندرت احساس ترس و اضطراب می کنم. 62من به آدمی خونگرم و خوش رو معرف هستم. 63من زندگی تخیلی بسیار فعالی دارم. 64من عقیده دارم که اکثر مردم اگر به آنها اجازه داده شود ، از آدم سوء استفاده خواهند کرد.

اسلاید 13: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )65من خود را درباره حوادث جاری مطلع نگه می دارم و معمولا تصمیمات عاقلانه اتخاذ می کنم. 66من به آدم جوشی و عصبی معروف هستم. 67من معمولا ترجیح می دهم کارها را به تنهایی انجام دهم. 68تماشای صحنه های رقص باله یا رقصهای جدید مرا خسته و کسل می کند. 69من حتی اگر بخواهم نمی توانم کسی را گول بزنم. 70 من آدم بسیار منظم و با برنامه ای نیستم. 71من به ندرت افسرده و غمگین می شوم. 72من غالبا در گروههایی که عضو بوده ام سمت رهبری را بر عهده داشته ام. 73احساس و عاطفه ای که اشیای مختلف در من ایجاد می کنند برایم مهم است. 74بعضی افراد فکر می کنند من آدم فاقد احساسات و حسابگری هستم. 75من بدهی های خود را به موقع و به طور کامل می پردازم. 76بعضی وقتها طوری احساس خجالت کرده ام که دلم می خواسته خودم را از دیگران مخفی کنم. 77کار من ممکن است کند باشد ولی با ثبات و یکنواخت است.

اسلاید 14: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )78وقتی که روش صحیح انجام دادن کار را یافتم ، به همان روش می چسبم و ادامه می دهم. 79در نشان دادن خشم و عصبانیت درنگ و تامل می کنم، حتی اگر احساس کنم حق با من است. 80هرگاه برنامه ای برای اصلاح پاره ای از رفتارهای خود شروع کنم معمولا بعد از چند روز آن را کنار می گذارم. 81مقاومت در برابر وسوسه ها و خواهشهای نفسانی برای من مشکل نیست. 82من بعضی وقتها کارهایی را انجام داده ام که هدف آنها فقط هیجان و لذت بردن بوده است. 83من از حل مساله های مشکی یا معما لذت می برم. 84من از بیشتر مردم بهتر هستم و این را می دانم. 85آدم سازنده و مولدی هستم و همیشه مسئولیتهای خود را به انجام می رسانم. 86بعضی مواقع وقتی که تحت فشار روانی زیاد هستم، احساس می کنم که دارم از هم می پاشم. 87من آدم خوشحال و امیدواری نیستم. 88من معتقدم که برای اخذ تصمیم درباره موضوعات اخلاقی باید از رهبران مذهبی خود کسب تکلیف و تقلید کنیم. 89هرچه در مورد افراد فقیر و سالمند انجام دهیم باز هم کم است. 90گهگاه من اول عمل می کنم و بعد می اندیشم.

اسلاید 15: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )91من اغلب دچار تنش بوده و عصبی هستم. 92بیشتر مردم مرا فردی کم و بیش سرد و غیر اجتماعی می دانند. 93من دوست ندارم وقتم را با خیالبافی تلف کنم. 94فکر می کنم بیشتر مردمی که با آنها در تماس هستم ، افرادی درستکار و قابل اطمینان هستند. 95من غالبا بدون آمادگی کافی در موقعیتهای مختلف حاضر می شوم. 96بیشتر مردم مرا آدمی زود رنج و بداخلاق نمی دانند. 97اگر برای مدت طولانی تنها باشم ، واقعا احساس می کنم به افراد دیگر نیازمند هستم. 98نظم و ترتیب خاصی که در هنر و طبیعت می بینم برای من بسیار جالب و شوق انگیز است. 99کاملا صادق و درستکار بودن برای تجارت و کاسبی خوب نیست. 100 دوست دارم هر چیزی را در جای مخصوص آن نگهدارم تا جای آن را به خوبی بدانم. 101من گاهی دچار احساس پشیمانی و گناهکاری شدید شده ام . 102در جلسات جمعی من می گذارم دیگران بیشتر حرف ها را بزنند. 103به ندرت به احساس آنی خودم توجه می کنم.

اسلاید 16: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )104من غالبا سعی می کنم نسبت به افکار و احساسات دیگران آگاهی و احترام نشان دهم. 105من گاهی دربازی شطرنج یا ورزش تقلب می کنم. 106اگر مردم مرا دست بیاندازند و مسخره کنند من زیاد احساس ناراحتی و خجالت نمی کنم. 107من اغلب احساس می کنم که سرشار از نیرو و توان هستم. 108من اغلب غذاهای جدید و نا آشنا را امتحان می کنم. 109من اگر اشخاصی را دوست نداشته باشم آن را از آنها مخفی می کنم. 110من برای دستیابی به اهداف خود سخت تلاش می کنم. 111وقتی به غذای مورد علاقه ام دسترسی پیدا کنم غالبا بیش از حد معمول می خورم. 112من معمولا از تماشای فیلمهای منزجر کننده یا وحشتناک خودداری می کنم. 113بعضی مواقع که مردم در مورد مسائل خیلی انتزاعی و نظری صحبت می کنند من علاقه ام را از دست می دهم. 114من سعی می کنم آدم افتاده و فروتنی باشم. 115من به زحمت می توانم خود را وادار به کاری کنم که باید انجام دهم. 116من در مواقع اضطراری می توانم خونسردی خودم را حفظ کنم.

اسلاید 17: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )117من گاهی بیش از اندازه احساس خوشبختی می کنم. 118من معتقدم که عقاید متفاوت افراد جوامع دیگر در مورد حق و ناحق از نظر خود آنها معتبر است. 119من در مورد آدمهایی که در خیابانها گدایی می کنند هیچ گونه احساس همدردی نمی کنم. 120من همیشه قبل از اینکه دست به عملی بزنم پیامدهای آن را مورد توجه قرار می دهم. 121من به ندرت درباره آینده احساس ترس و نگرانی می کنم. 122من واقعا از صحبت کردن با دیگران لذت می برم. 123من از تمرکز حواس روی یک موضوع خیالی یا رویا در بیداری و بررسی امکانات مختلف ناشی از آن لذت می برم و به این رویاها اجازه می دهم رشد کرده و شاخ و برگ پیدا کنند. 124هرگاه شخصی در مورد من کار خوبی انجام می دهد نسبت به او احساس بدگمانی و سوء ظن می کنم. 125من به خاطر درستی قضاوتم به خود می بالم. 126من اغلب نسبت به افرادی که با آنها سروکار دارم احساس تنفر و بیزاری می کنم. 127من کارهایی را ترجیح می دهم که بتوانم به تنهایی و بدون تحمل مزاحمت دیگران انجام دهم. 128شعر تاثیر چندانی روی من ندارد.

اسلاید 18: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )129از این که به عنوان آدم ریاکاری شناخته شوم متنفرم. 130به نظر نمی رسد که هرگز بتوانم کارهای خود را نظم و ترتیب بدهم. 131هرگاه اشتباهی رخ دهد ( یا عیب و ایرادی پیش بیاید ) من خودم را سرزنش می کنم. 132افراد دیگر اغلب در تصمیم گیری خود از من کسب تکلیف (یا به عنوان الگو) استفاده می کنند. 133هیجانات و احساسات گوناگونی به من دست می دهد. 134من به سخاوت و دست و دلبازی مشهور نیستم. 135همیشه وقتی قول انجام دادن کاری را می دهم مردم می توانند به انجام گرفتن آن کار اطمینان کنند. 136من اغلب نسبت به دیگران احساس حقارت می کنم. 137من به اندازه دیگران چابک و سرزنده نیستم. 138ترجیح می دهم وقتم را در محیط های مانوس و آشنا بگذرانم. 139وقتی شخصی به من توهین کند من فقط سعی می کنم او را ببخشم و فراموش کنم. 140من احساس نمی کنم که مجبورم با دیگران رقابت نموده و از آنان بهتر باشم. 141من به ندرت در مقابل خواستهای آنی خود تسلیم می شوم.

اسلاید 19: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )142من ترجیح می دهم در جاهایی باشم که کانون فعالیت و عمل است. 143من از سرو کله زدن با مسائل و معماهایی که ذهن آدم را به کوشش و چالش وادار می کند لذت می برم. 144من در مورد خودم نظر بسیار مثبتی دارم. 145وقتی کاری را شروع می کنم همیشه آن را به اتمام می رسانم. 146غالبا تصمیم گرفتن و اتخاذ یک روش قطعی برای من مشکل است. 147من خودم را آدم خیلی شنگول و سرزنده ای نمی دانم. 148من معتقدم که وفاداری به آرمان ها و اصول مورد قبول خودم، بیش از آزادمنشی و بی تعصب بودن اهمیت دارد. 149نیازهای انسانی افراد همیشه باید بر ملاحظات اقتصادی دولت اولویت داده شود. 150من غالبا کارها را بدون تامل قبلی و به خاطر یک انگیزه آنی انجام می دهم. 151من اغلب نگران این هستم که مبادا کارها طبق نقشه و به درستی پیش نروند. 152لبخند زدن به افراد غریبه و برقراری ارتباط با آنها برای من آسان است. 153هر وقت احساس کنم ذهنم در جهت خیال پردازی می رود معمولا خودم را به کاری مشغول می کنم و به جای خیال پردازی ، حواسم را روی آن کار متمرکز می سازم.

اسلاید 20: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )154واکنش اولیه من به مردم آن است که به آنها اعتماد کنم. 155من ظاهرا در هیچ کاری موفق نمی شوم. 156من خیلی به ندرت واقعا عصبانی می شوم. 157ترجیح می دهم تعطیلات خود را در یک ساحل عمومی شلوغ بگذرانم تا در یک کلبه جنگلی دور افتاده. 158انواع خاصی از موسیقی بیش از اندازه برای من شورانگیز هستند. 159بعضی وقتها مردم را با چرب زبانی و تقلب به انجام دادن کارهای مورد نظر خودم وادار می کنم. 160من معمولا آدمی کم رو و زیاد سختگیر و پرتوقع هستم. 161من نسبت به خودم نظری منفی دارم. 162ترجیح می دهم دنبال کارهای خودم را بگیرم تا این که رهبر گروه بشوم. 163به ندرت متوجه خلق و عواطفی می شوم که محیط های مختلف به وجود می آورند. 164بیشتر مردمی که می شناسم مرا دوست دارند. 165من دقیقا از اصول اخلاقی پیروی می کنم. 166من در حضور روسای خود و دیگر افراد مهم و صاحب قدرت احساس آرامش و راحتی می کنم.

اسلاید 21: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )167من معمولا در حال عجله به نظر می رسم. 168بعضی مواقع تنها برای این که کار تازه ای انجام داده باشم محل اثاثیه خانه را تغییر می دهم. 169اگر کسی با من شروع به دعوا و مرافعه کند من آماده ام جواب او را با دعوا بدهم. 170من تلاش می کنم تمام چیزهایی را که می توانم ، به دست آورم .171من گاهی آنقدر غذا می خورم که بالا می آورم. 172من عاشق ترس هیجانی هستم که معمولا سوار شدن در چرخ و فلک یا کارهای خطرناک دیگر ایجاد می کند. 173من علاقه ای به تامل و تفکر جدی درباره سرنوشت جهان یا انسان ندارم. 174من احساس می کنم که مزیتی بر افراد دیگر ندارم ( صرف نظر از موقعیت و وضع افراد ) .175وقتی در اجرای یک طرح یا نقشه با مشکل روبه رو می شوم تمایل پیدا می کنم طرح دیگری را شروع کنم. 176در یک موقعیت بحرانی به خوبی می توانم خودم را کنترل و اداره کنم. 177من آدم خوش مشرب شاد و با روحیه ای هستم. 178من خود را آدمی با سعه صدر می دانم که می تواند راه و رسم زندگی و طرز تفکر دیگران را به خوبی قبول نماید. 179من معتقدم که همه انسانها با ارزش و قابل احترام اند.

اسلاید 22: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )180من به ندرت تصمیمی عجولانه می گیرم. 181در مقایسه با بیشتر مردم من از چیزهای کمتری می ترسم. 182من به دوستان خود وابستگی عاطفی زیادی دارم. 183بچه که بودم هرگز از بازیهایی که مستلزم تقلید نقش دیگران باشد لذت نمی بردم. 184من معمولا در مورد افراد دیگر خوشبین هستم. 185من فرد بسیار شایسته و کارایی هستم. 186بعضی وقتها نسبت به دیگران احساس خصومت و آزردگی کرده ام. 187معمولا معاشرت و گردهمایی های اجتماعی برای من ناخوشایند و کسل کننده هستند. 188بعضی مواقع که شعری را می خوانم یا به یک اثر هنری نگاه می کنم موجی از احساس افسردگی یا هیجان مرا دربر می گیرد. 189من بعضی وقتها با اعمال زور یا تملق و خوش آمدگویی مردم را به انجام دادن کارهای مورد نظرم وادار می کنم. 190من در مورد تمیز کردن چیزها وسواس ندارم. 191بعضی وقتها زندگی به نظرم تیره و نومید کننده می آید. 192در موقع صحبت کردن با دیگران من غالبا بیشتر از دیگران حرف می زنم.

اسلاید 23: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )193 هم حس شدن با دیگران یعنی داشتن همان احساسی که دیگران دارند، برای من آسان است. 194من خودم را آدم خیّر و نیکوکاری می دانم. 195من سعی می کنم کارهای خودم را با دقت انجام دهم تا الزامی برای انجام دادن مجدد آنها پیش نیاید. 196اگر در مورد فردی حرف بدی زده یا کار غلطی انجام داده باشم به سختی می توانم بار دیگر به روی او نگاه کنم. 197 همه زندگی و کارهای من با سرعت انجام می شود. 198در موقع استفاده از تعطیلات ترجیح می دهم که به جاهایی بروم که قبلا آن محل ها را امتحان کرده و به درستی شناخته ام. 199من آدم کله شق و سرسختی هستم. 200سعی می کنم همه کارهای خودم را به بهترین نحو انجام دهم. 201من بعضی مواقع کارهایی را بدون تامل انجام می دهم و بعدا پشیمان می شوم. 202من از رنگهای روشن و لباسهای پر زرق و برق خوشم می آید. 203من کنجکاوی فکری زیادی دارم. 204من ترجیح می دهم از دیگران تمجید کنم تا این که خودم مورد تمجید قرار گیرم. 205آنقدر خرده کاری برای انجام دادن وجود دارد که گاهی همه آنها را نادیده می گیرم.

اسلاید 24: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )206در شرایطی که به نظر می رسد همه چیز به طور غلط پیش می رود، من بازهم می توانم تصمیمات خوبی اتخاذ کنم. 207من به ندرت برای توصیف تجارب خود از کلماتی چون فوق العاده یا جنجالی استفاده می کنم. 208فکر می کنم اگر شخصی در سن 25 سالگی هنوز نداند به چه چیزهایی اعتقاد دارد باید در سلامت او شک کرد. 209نسبت به افرادی که کمتر از من خوشبخت هستند احساس همدردی می کنم. 210من قبل از رفتن به یک مسافرت به دقت برنامه ریزی می کنم. 211بعضی مواقع افکار ترسناکی به ذهن من می آیند. 212من نسبت به همه همکاران خود نوعی علاقه و مسئولیت شخصی احساس می کنم. 213من نمی توانم اجازه دهم افکارم در هر جهتی که می خواهند سیر کنند. 214من به طبیعت و ذات انسان بسیار اعتقاد دارم. 215من در کار خود فردی موثر و کارآمد هستم. 216حتی آزردگیه و ناراحتی های خیلی کوچک می توانند در من احساس ناکامی و محرومیت کنند. 217من از میهمانیهای بزرگ . پر جمعیت لذت می برم. 218من از خواندن اشعاری که روی احساسات و تخیلات تاکید می کنند بیشتر لذت می برم تا اشعاری که داستان خاصی را بیان می کنند.

اسلاید 25: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )219من از زیرکی خودم در کنترل و اداره مردم به خود می بالم. 220من وقت زیادی را برای پیدا کردن اشیایی که در جایی اشتباهی گذاشته ام ،می گذرانم. 221بیشتر وقتها که کارها طبق نقشه پیش نمی روند احساس دلسردی می کنم و می خواهم آنها را ناتمام رها کنم. 222قبول مسئولیت اداره یا رهبری یک موقعیت برای من آسان نیست. 223اشیای غیرعادی از قبیل بعضی عطرها یا اسامی مکانهای دور می توانند احساسات و عواطف شدیدی را در من ایجاد کنند. 224اگر بتوانم به دیگران کمک کنم به آسانی و بدون درخواست آنها این کار را انجام می دهم. 225من واقعا باید مریض باشم تا یک روز بر سر کار حاضر نشوم. 226وقتی آشنایان من کار احمقانه ای را انجام می دهند ، به جای آنها احساس خجالت می کنم. 227من شخص بسیار فعالی هستم. 228من وقتی به جایی می روم ، از همان مسیر همیشگی استفاده می کنم. 299من اغلب با اعضای خانواده و همکارانم بگو مگو ندارم. 230من از جمله افراد معتاد به کار هستم که نمی توانند هرگز بیکار بنشینند. 231من همیشه می توانم احساساتم را کنترل کنم.

اسلاید 26: پرسشنامه NEO – PI – R ( فرم بلند )232در حوادث ورزشی دوست دارم جزیی از جمعیت باشم و مثل بقیه رفتار کنم. 233 من علائق فکری وسیع و متنوعی دارم. 234من آدم مهم و برتری هستم. 235من آدم بسیار با نضباطی هستم و می توانم خود را خوب کنترل کنم. 236من از لحاظ عاطفی فردی کاملا باثبات و متعادل هستم. 237 من زود خنده ام می گیرد. 238به عقیده من فلسفه جدید آزادی فردی فلسفه قابل قبولی نیست. 239ترجیح می دهم دیگران مرا فردی دل رحم و خطا بخش بشناسند تا صرفا طرفدار اجرای عدالت. 240من قبل از پاسخ دادن به هر سوال به دقت درباره آن فکر می کنم.

اسلاید 27: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده123456789101112400400440440311311331331222222222222133133113113044044004004N1E1O1A1C1N2E2O2A2C2N3E3

اسلاید 28: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده131415161718192021222324040044044004131133133113222222222222313311311331404400400440O3A3C3N4E4O4A4C4N5E5O5A5

اسلاید 29: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده252627282930313233343536004404044044113313133133222222222222331131311311440040400400C5N6E6O6A6C6N1E1O1A1C1N2

اسلاید 30: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده373839404142434445464748004004404400113113313311222222222222331331131133440440040044E2O2A2C2N3E3O3A3C3N4E4O4

اسلاید 31: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده495051525354555657585960400440440040311331331131222222222222133113113313044004004404A4C4N5E5O5A5C5N6E6O6A6C6

اسلاید 32: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده616263646566676869707172400400440440311311331331222222222222133133113113044044004004N1E1O1A1C1N2E2O2A2C2N3E3

اسلاید 33: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده737475767778798081828384040044044004131133133113222222222222313311311331404400400440O3A3C3N4E4O4A4C4N5E5O5A5

اسلاید 34: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده858687888990919293949596004404044044113313133133222222222222331131311311440040400400C5N6E6O6A6C6N1E1O1A1C1N2

اسلاید 35: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده979899100101102103104105106107108004004404400113113313311222222222222331331131133440440040044E2O2A2C2N3E3O3A3C3N4E4O4

اسلاید 36: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده1091101111121131141151161171118119120400440440040311331331131222222222222133113113313044004004404A4C4N5E5O5A5C5N6E6O6A6C6

اسلاید 37: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده121122123124125126127128129130131132400400440400311311331311222222222222133133113133044044004044N1E1O1A1C1N2E2O2A2C2N3E3

اسلاید 38: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده133134135136137138139140141142143144040044044004131133133113222222222222313311311331404400400440O3A3C3N4E4O4A4C4N5E5O5A5

اسلاید 39: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده145146147148149150151152153154155156004404004044113313113133222222222222331131331311440040440400C5N6E6O6A6C6N1E1O1A1C1N2

اسلاید 40: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده157158159160161162163164165166167168004004400400113113311311222222222222331331133133440440044044E2O2A2C2N3E3O3A3C3N4E4O4

اسلاید 41: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده169170171172173174175176177178179180400040440000311131331111222222222222133313113333044404004444A4C4N5E5O5A5C5N6E6O6A6C6

اسلاید 42: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده181182183184185186187188189190191192404000404400313111313311222222222222131333131133040444040044N1E1O1A1C1N2E2O2A2C2N3E3

اسلاید 43: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده193194195196197198199200201202203204000004400000111113311111222222222222333331133333444440044444O3A3C3N4E4O4A4C4N5E5O5A5

اسلاید 44: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده205206207208209210211212213214215216444400004000333311113111222222222222111133331333000044440444C5N6E6O6A6C6N1E1O1A1C1N2

اسلاید 45: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده217218219220221222223224225226227228004404000004113313111113222222222222331131333331440040444440E2O2A2C2N3E3O3A3C3N4E4O4

اسلاید 46: نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )نحوه نمره گذاری فرم بلند (NEO – PI – R )ردیفالفبجده229230231232233234235236237238239240404004040400313113131311222222222222131331313133040440404044A4C4N5E5O5A5C5N6E6O6A6C6

اسلاید 47: پایان

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید