porseshnameh_harashaye_ejtemaee

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پرسش نامه هراس های اجتماعی”

پرسش نامه هراس های اجتماعی

اسلاید 1: پرسشنامه هراسهای اجتماعیموضوعبه نام خداhttp://aramis2012.mihanblog.com/

اسلاید 2: پرسشنامه هراس اجتماعی Social Phobia Inventory (SPIN) پر سشنامه هراسهای اجتماعی نخستین بار توسط کانور و همکاران به منظور ارزیابی هراس اجتماعی تهیه گردید . این پرسشنامه در 3 حیطه بالینی ترس – اجتناب – علائم فیزیولوژیکی اطلاعاتی را ارائه می دهد. این پرسشنامه دارای مزیت های علمی کوتاه بودن – سادگی و آسانی نمره گذاری می باشد . این پرسشنامه با دارا بودن ویزه گی های باثبات روانسنجی می تواند به عنوان یک ابزار معتبر برای سنجش شدت علائم هراس اجتماعی به کار رود . علاوه بر این می تواند به عنوان یک ابزار غربالگری و برای آزمودن پاسخ به درمان در اختلال هراس اجتماعی کاربرد داشته باشد .این مقیاس می تواند درمان هایی با کارآیی متفاوت را از هم تمیز دهد .

اسلاید 3: اعتبار و روایی Social Phobia Inventory (SPIN) این پرسشنامه از اعتبار و روایی بالایی برخوردار است . اعتبار آن با روش باز آزمایی در گروه های با تشخیص اختلال هراس اجتماعی برابر با 78% تا 89% بوده و ضریب همسانی درونی آن ( ضریب آلفا ) در یک گروه بهنجار 94% گزارش شده است . برای مقیاس های فرعی ترس 89% - اجتناب 91% و ناراحتی فیزیولوژیکی 80% گزارش شده است . روایی ساده در مقایسه نتایج این آزمون در دو گروه از آزمودنی های با تشخیص اختلال هراس اجتماعی و آزمودنی های گروه افراد بهنجار بدون تشخیص روانپزشکی بررسی شد ه که تفاوت و معنا داری با هم نشان دادند که این خود حاکی از اعتبار سازه بالا است .

اسلاید 4: نمره گذاری و تفسیر Social Phobia Inventory (SPIN) پرسشنامه هراس اجتماعی یک مقیاس خود سنجی 17 ماده ای است که دارای سه مقیاس فرعی ترس ( 6 ماده ) – اجتناب ( 7 ماده ) و ناراحتی فیزیولوژیکی ( 4 ماده ) است و در آن هر ماده بر اساس مقیاس لیکرت پنج درجه ای به هیچ وجه : 0 کم : 1 تا اندازه ای : 2 زیاد : 3 خیلی زیاد : 4

اسلاید 5: ردیفعبارت هااصلاکمتا حدیزیادخیلی زیاد1من از افراد صاحب قدرت می ترسم.2از این که جلوی مردم سرخ شوم ناراحت هستم.3مهمانی ها و گردهمایی ها مرا می ترساند.4من از صحبت کردن با افرادی که نمی شناسم ، اجتناب می کنم.5مورد انتقاد قرار گرفتن خیلی مرا می ترساند.6ترس از دستپاچه شدن موجب می شود تا از انجام کارها یا صحبت کردن با افراد اجتناب کنم.7عرق کردن در برابر دیگران مرا آشفته می کند.8از رفتن به مهمانی ها اجتناب می کنم.

اسلاید 6: ردیفعبارت هااصلاکمتا حدیزیادخیلی زیاد9از فعالیت هایی که در آنها مرکز توجه باشم ، اجتناب می کنم.10صحبت کردن با غریبه ها مرا می ترساند.11من از صحبت در حضور جمع اجتناب می کنم.12من همه کار انجام می دهم تا مورد انتقاد قرار نگیرم.13زمانی که با مردم هستم تپش قلب مرا ناراحت می کند.14وقتی دیگران مرا زیر نظر دارند، از انجام کاها دچار ترس می شوم.15احساس خجالتی بودن یا احمق به نظر رسیدن از جمله ترسهای جدی من است.16از صحبت کردن با فردی که صاحب قدرت و مقام است ، اجتناب می کنم.

اسلاید 7: ردیفعبارت هااصلاکمتا حدیزیادخیلی زیاد17دچار لرزش شدن در جلوی دیگران برایم ناراحت کننده است.

اسلاید 8: پایان

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید