سایر ورزشی

پروتکل های تشریفات، جشن ها و مراسم در رویداد های ورزشی

Tashrifat_jashnha_va_marasem_dar_rooydadhaye_varzeshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پروتکل های تشریفات، جشن ها و مراسم در رویداد های ورزشی”

پروتکل های تشریفات، جشن ها و مراسم در رویداد های ورزشی

اسلاید 1: پروتکل های تشریفات ،جشن ها و مراسم در رویداد های ورزشی

اسلاید 2: مقدمهدر رویداد های بزرگ ورزشی ، جشن ها و مراسم زیر برگزار می گردد : مراسم حمل مشعل مراسم اهتزاز پرچم مراسم افتتاحیه مراسم اختتامیه

اسلاید 3: مراسم حمل مشعل Carring of flam روشن نمودن آتشدان بزرگ در ورزشگاه بزرگ المپیک از المپیک 1928 آمستردام آغاز شد. حمل مشعل به صورت امدادی از المپیک 1936 برلین با ایده پرفسور کارل دیم دبیر کل بازی های برلین انجام شد. نخستین سفر مشعل به وسیله هواپیما از دشت یونان از بازیهای المپیک 1956 ملبورن صورت گرفت.

اسلاید 4: ادامه مراسم حمل مشعل در المپیک های اخیر مراسم حمل مشعل در قاره ها و کشور های مختلف توسط قهرمانان نامی جهان و هنر پیشه ها و شخصیت های معروف حمل شده است و فرصت بسیار خوبی را برای ایجاد فضای تبلیغی مناسب برای بازی های المپیک ، در سطح جهان فراهم نموده است.

اسلاید 5: مراسم پرچم Flag ceremony

اسلاید 6: مراسم افتتاحیه Opening ceremony یکی از بزرگترین مراسم مسابقات و رویداد های ورزشی ، مراسم افتتاحیه است. محتوای برنامه مراسم افتتاح از یک بخش برنامه رسمی مراسم و یک بخش برنامه فرهنگی و نمایشی تشکیل شده است.

اسلاید 7: برنامه مراسم افتتاحيه

اسلاید 8: تنظیم فهرست کشورها در ترتیب رژهترتیب رژه بر مبنای حروف الفبا تیم میزبان آخرین تیمی است که رژه خواهد رفت

اسلاید 9: برنامه عزيمت و حضور اعضاي كاروان هاي ورزشي براي شركت در مراسم افتتاحيه

اسلاید 10: سالن آماده باشسازماندهی رژه روندگان و ایجاد نظم و ترتیب قبل از ورود نفرات به استادیوم اصلی ترتیب استقرار آنها را در صفوف رژه مطابق حروف الفباء در این سالن تنظیم می شود آب و غذای بسته بندی شده بین آنها توزیع می شود برای رفع خستگی آنها و سپری نمودن زمان برنامه های فرهنگی در سالن اجرا می شود

اسلاید 11: فواصل و ترتیب رژه کاروان هافواصل و ترتیب رژه کاروان ها ی ورزشی در مراسم افتتاح از قبل تعیین می شود

اسلاید 12: حامل پرچم درج بازی ها باکلمهخوش آمدیدحامل پلاکادر اولین تيمحامل پرچم اولين تيم صفوف رژه اولين تيم فاصله صفوف حداکثر یک متر خواهد بودحامل پلاکادر دومین تيم8 متر1 متر4 متر30 متر

اسلاید 13: خروج از میدان و استقرار بر سکو هارژه روندگان پس از خروج از میدان به طرف سکوها رفته و در محل از قبل تعیین شده مربوط به خود مستقر می شوند و ادامه برنامه افتتاح را نظاره می کنند.

اسلاید 14: خروج از سکو هااعضای کاروان های ورزشی پس از خروج از درهای استاد یوم از همان مسیری که به استاد یوم محل مراسم افتتاح آمده بودند به طرف محل خروج مراجعت می کنند.

اسلاید 15: برنامه گوینده مراسم افتتاحبه منظور کنترل زمان و هدایت مراسم طبق برنامه و مفاهیم و موضوعات از قبل تعیین شده ، مدیران برگزاری مراسم برنامه شخص گوینده را از قبل تعیین مینمایند.

اسلاید 16: وظایف راهنمایانافراد راهنما معمولا از بین داوطلبان دانشجو انتخاب می شوند نقش قوی تری در ایجاد نظم و انضباط جشن ها و مراسم رویداد های ورزشی دارندراهنمایان از قبل آموزش لازم را می بینند و شرح وظایف آنان تعیین می شود

اسلاید 17: برنامه عملیاتی مدیر مراسم افتتاحیه فرمانده میدان : هدایت و هماهنگی امور د ر حین اجرای مراسم افتتاح هماهنگی بین دست اندرکاران نور، صوت، گروه موزیک، دستگاه نمایش تصویر به هنگام از مراسم، رژه شرکت کنند گان، راهنمایان، نیروی امنیتی، ترانسپورت ، حاملین پرچم و مشعل بازی ها ، راهنمایان جایگاه VIP ، جایگاه ورزشکاران و جایگاه تماشاچیان ، گروه های نمایشی فرهنگی و ورزشی و ...

اسلاید 18: ادامه برنامه عملیاتی مدیر مراسم افتتاحیه مدیر مراسم افتتاح با کنترل به هنگام و ایجاد هماهنگی با کلیه مسئولین اجازه نخواهد داد که هیچ یک از عملیات به دست فراموشی نهاده شود و یا نا هماهنگ اجرا گردد.

اسلاید 19: اطلاعیه کمیته افتتاح کمیته مراسم افتتاح برای اجرای منظم مراسم افتتاحیه خواسته های خود را با صدور اطلاعیه به اطلاع کلیه شرکت کنندگان می رساند و از آنها در خواست می شود که با دقت آنها را رعایت کنند.

اسلاید 20: متن سوگند در مراسم افتتاح متن سوگند توسط نماینده ورزشکاران قرائت می شود یک متن نیز توسط نماینده داوران ادا می شود

اسلاید 21: مراسم اختتامیه Closing ceremony برنامه های ویژه و رسمی برنامه های فرهنگی و نمایشی

اسلاید 22: ورود و استقرار در زمین چمنکلیه شرکت کنند گان راس ساعت مشخص از دهکده بازی ها به محل برگزاری مراسم اختتام انتقال داده می شود و از مسیرهای از قبل تعیین شده درهم و ترکیبی وارد استاد یوم شده و در منطقه چمن بدون هیچ آرایش خاص قرار می گیرند و به تماشای مراسم اختتام می پردازند.

اسلاید 23: مراسم اختتامیه Closing ceremony

اسلاید 24: از توجه شما متشكرممنبع الکترونیکی:www.Caniong.Blogfa.com

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید