علوم مهندسی معماری و عمران

پروژه تحلیل فضای شهری

faza-shahri-9

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پروژه تحلیل فضای شهری”

پروژه تحلیل فضای شهری

اسلاید 1: بسمه تعالیدانشگاه : نام درس:تحلیل فضای شهریاستاد:عنوان پروژه:میدان جمهوری(خیابان آذربایجان)دانشجویان:نیمسال

اسلاید 2: پیشینه ومقدمه اثرگیری از معماری غرب در دهه‌های ۱۳۰۰ و ۱۳۱۰ در دورهی رضاشاه و بعدتر در دوره ی محمد رضاشاه بر ساختمان‌های آن کاملاً آشکار است. بعدها جنبش‌هایی چون نوگرایی، ساختارگرایی و آینده‌گری، که الگویی مساعد برای توسعهی شهری بود..این شیوه‌ها از یک سو از قابلیت انعطاف مناسبی در زمینه طراحی برخوردارند و از سوی دیگر، زمینه هماهنگی‌های لازم را بین ساختمان‌های مجاور یک دیگر فراهم می‌آورند، به نحوی که در ضمن حفظ هویت هر بنا، مجموعه‌ای منسجم و یک دست را در حاشیه خیابان ایجاد می‌کردند. این ساختمان‌ها حتی اگر به شیوه‌های مختلف طراحی شده باشند، از تفاوت‌های ناهنجار به دورند و اشکال یک‌نواخت و کسل کننده نیز ندارند.خیابان جمهوری اسلامی یا خیابان جمهوری، خیابانی غربی-شرقی در شهر تهران است که از میدان جمهوری تا میدان بهارستان ادامه دارد. خیابان‌های اصلی و فرعی زیادی در این مسیر هستند که برخی مانند ولی‌عصر و کارگر جنوبی تغییر نام داده‌اند و برخی نیز چون لاله‌زار، لاله‌زار نو، صفی‌علی‌شاه، ملت و اکباتان، هنوز نام قدیمی خود را دارند.میدان جمهوری از طریق خطوط اتوبوس‌رانی گوناگون به مقاصد شمال و غرب می‌رسد. گراگرد این میدان در آغاز خیابان جمهوری اسلامی، صنف‌های گوناگونی که خانه‌دارها در زندگی روزانه با آن سروکار پیدا می‌کنند وجود دارند، چون میوه و تره‌بار فروشی، پوشاک‌فروشی، نانوایی و دست‌فروش‌هایی که میوه‌های نوبرانه و خشکبار را به فروش می‌رسانند.

اسلاید 3: موقعیت محله در مقیاس شهر،منطقه ومحله

اسلاید 4: تفکیک فضاهای خصوصی،نیمه خصوصی وعمومیفضاهای خصوصیفضاهای نیمه خصوصیفضاهای عمومی

اسلاید 5: تفکیک فضاهای شهری از فضاهای عمومی بازاین محله فضای عمومی باز ندارد وتماما از ساختمانهای اداری وتجاری پوشیده شده است

اسلاید 6: عقلانیت رفتاری ومشارکت اجتماعی وتعاملات

29,998 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید