علوم مهندسی معماری و عمران

پروژه مرمت – خانه امام جمعه اصفهان

marmat-e

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
خانه امام جمعه واقع در محله شهشهان شهر اصفهان که قدمت آن به دوره قاجار بازمیگردد. پاورپوینت حاضر شامل تصاویر و پلان‌های کامل بنا و همچنین جداول آسیب‌شناسی آن می‌باشد. خانه امام جمعه با مساحت 1762 مترمربع در دو طبقه و دو بخش اندرونی و بیرونی ساخته شده است. فضاهای معماری خانه در چهار جبهه حیاط مرکزی گرد آمده‌اند. تالار مرکزی با تزئینات نقاشی، مقرنس‌کاری، گچ‌بری و آینه‌کاری مزین شده است. این بنا در سال 1345 به شماره 1151 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
359 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پروژه مرمت – خانه امام جمعه اصفهان”

پروژه مرمت – خانه امام جمعه اصفهان

اسلاید 1: خانه امام جمعه

اسلاید 2: فهرستاطلاعات کلی بناموقعیت مکانیشناخت محلهشناخت بناویژگی‌های سازه‌ای بناوضعیت بنا قبل از تخریبوضعیت کنونی بنااقدامات مرمتیآسیب‌شناسی بناطرح احیا و ارائه پیشنهاد برای کاربری جدید

اسلاید 3: اطلاعات کلی بنا موقعیت بنااصفهان، خیابان هاتف، محله شهشهان، کوی امام جمعه قدمت بنامربوط به دوره قاجار زمان تخریبپس از انقلاب اقدامات مرمتیسال 1377 مصالح مورد استفاده در بناچوب (تیر حمال، تیرچه و تخته کوبی) و خشت و گل

اسلاید 4: موقعیت مکانیخانه امام جمعه

40,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید