علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

پلی اتیلن ترفتالات (PET) – شیمی پلیمر

PET

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پلی اتیلن ترفتالات (PET) – شیمی پلیمر”

پلی اتیلن ترفتالات (PET) – شیمی پلیمر

اسلاید 1: PET پلی اتیلن ترفتالاتپژوهشگر:Ahangar

اسلاید 2: فهرستپلی اتیلن ترفتالات (PET)پلی اتیلن ترفتالات Polyethylene terephthalate - PET) ) چیست؟نحوه تولید پت PET) )کاربردها و خواص پت PET ) )مزایا و معایب استفاده از پت (PET)علت رواج زیاد پت چیست؟انواع پتپت (PET) و چاپ سه بعدیپت PET) )و ماشین‌کاری CNCپت (PET) و قالب گیری تزریقیتولید بطری پت به چه صورت است؟آیا پت سمّی است؟مزایای پلی اتیلن ترفتالاتمعایب پلی اتیلن ترفتالاتخصوصیات فنی پلی اتیلن ترفتالات

اسلاید 3: پلی اتیلن ترفتالات (PET)پلی‌اتیلن ترفتالات (به انگلیسی: Polyethylene terephthalate) با فرمول شیمیایی  n (C۱۰H۸O۴)  یک ترکیب شیمیایی است. پلی اتیلن ترفتالات که معمولاً به اختصار PET , PETE یا PETP یا PET-P نوشته می‌شود، رایج‌ترین رزین پلیمری ترموپلاستیک از خانواده پلی استر است و در الیاف لباس، ظروف مایعات و مواد غذایی، و ترموفرمینگ برای تولید، و در ترکیب با الیاف شیشه برای رزین‌های مهندسی کاربرد دارد.

اسلاید 4: پلی اتیلن ترفتالات (Polyethylene terephthalate - PET) چیست؟پلی اتیلن ترفتالات پلیمری است که در اغلب کشورها برای تولید الیاف پلی استر(70 درصد) رزین بطری (22 درصد) فیلم (6 درصد) و رزین های پلی استر مهندسی (2 درصد) به کار رفته، ولی در ایران این پلیمربیشتر برای ساخت انواع بطری­ های آشامیدنی استفاده می­‌شود. با توجه به مقاومت بالای این بطری­ ها در برابر شکستگی، دما و نفوذ گازها، دارا بودن وزن کم و ارزان بودن قیمت نسبت به سایر مواد بسته بندی همچون شیشه و فلز، تولید بطری­ های پلاستیکی از این رزین کاربرد گسترده­ای پیدا کرده است. که بالطبع موجب ورود بطری­ های PET مصرفی به جریــان زباله های شهری می­گردد. بالا بودن حجم این بطری­ ها نسبت به وزن، که فضای زیادی را در هنگام حمل و نقل و دفن به خود اختصاص می­دهند و تجزیه بسیار طولانی آن در طبیعت (حدود 300 سال)، باعث گردیده تا مسئله بازیافت این بطری ­ها، بخصوص در سال­ های اخیر توجه همگان را به خود جلب نماید.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید