کسب و کارمدیریت و رهبری

پنج نسل نوآوری - five generations of innovation

صفحه 1:
پنج نسل نواوری ‎five generations of‏ ‎innovation‏ & MGTools.ir

صفحه 2:

صفحه 3:
سا كار ات ‎eae ie‏ fed a Mee og ee ‏مود‎ 0 ee ey ei operate sprue eee 'فتاورى: 5 ‎ree ee a‏ 60 بسیاری از نوآوری‌ها بر اثر فشار علم و فناوری و اکثر خطشکنی‌های فناوراته ‎aia hb ae ve IR a Sed‏ | اج سه وق رار ون رت بو ای ا ا أواسط دهه ‎١‏ 9 ا ا د ت مىكيرد. يعنى فناورى برای دا یا تقاضای. ‎I‏ خطی ساده, اه و ل کی هش ال را یتآ ‎ ‎i

صفحه 4:
رتست ‎So‏ و 25 ‏یا کششی - فشاری‎ aus as ee eae pet Se ‎SS 2‏ و تولید بمنظور افزايش توان طرا ل هو سس و سس بل سا مورد توجه قراز ‏ات كد در أن مويه كاملا می‌دهد. استفاده از مدلسازی ‎see‏ 0 شمه قرش سر اس سل اوليه . ‎roars,‏ محصولات ‎eee ae satis Sleeves‏ ‎

صفحه 5:
[_ابزارهای مرتبط (

صفحه 6:
بردها این مدل ساده‌شده یک واقعبت پیچیده است. فرآیندهای متعلق به نسل‌های متمایز می‌تواند به صورت همزمان اتفاق بیافتد و هر نسل متقابلا منحصر به فرد نیست. علیت بین بازار و فرآیند نوآوری مبهم است و لین تصور را ايجاد مىكند كه اين مدل برطرقدار و بهروز و سابر مدلها تاريخ مصرف شته‌اند. نسل پنجم حالت پیش‌گویانه داشته و پایانی باز دارد. اين نسل كه از سال 1990 آغاز شده تاريخ پایانی ندارد. راسول این مقاله را در سال 1994 منتشر نموده است. فهرست طولانی از 24 ویژگی پنج نسل استقرایی است. نسل پنجم به وضوح چهار سطح قبلی در سطح عملیانی تعریف نشده است. پس‌زمینه‌های نظری مدل پنج نسل تحت عنوان مدل سه نسل در سال 1991 توسط سه مشاور در آرتور دی لیتل توسعه پیدا کرد. مدل سه نسل برای دسته‌بندی مجموعه مداخلات سازمانی مورد استفاده است که در آن از تحقیق و توسعه می‌توان به عنوان سلاحی رقابتی و راهبردی استفاده نمود. این مدل اولیه بر روی بهینه‌سازی پروژه‌های تحقیقانیتمرکزنمود. در مدل چهار نسل , اين بهینه‌سازی عمیق‌تر است؛ فرآیندهای کسب و کار به صورت موازی و یکپارچه مدیریت می‌شوند. مدل بنج نسل از روند مدل جهار نسل توسعه يافته است و يى تمركز قوئتر بر روى فناورىهابى كه منجر به نوآورى مى شوند اضافه نموده است. هيج بعيد نيست كه در آينده مدل نسل ششمى ارائه نشود. > فعالیت‌های مدیریت نوآوری آراته می‌دهد که می‌توانتد مورد آرزیابی و بهینه‌سازی قرار گبرند. این مدل می تواند یه عنوان یک ابزار مداخله موقعیتی استفاده نمود که در آن وضعیت مشکل فعلی را می‌توان با وضعیت بازار تاریخی همسآن تطبیق داد. اقدامات توصیه‌شده در خلال هر نسل می‌تواند ‎sly‏ سازمان مورد استفاده قرار گیرد.

صفحه 7:
منابع مورد ‎Pee es‏ ‎Sots‏

صفحه 8:
‎ste‏ ای وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید... ‎MGTools.ir

رایگان