سایر تحقیق و پژوهش

پودمان .بافت تخت با نی

baft0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پودمان .بافت تخت با نی”

پودمان .بافت تخت با نی

اسلاید 1: پودمان بافت بافت تخت با نیارائه:

اسلاید 2: مقدمهبرای تهیه بافت مورد نظر در گام نخست لازم است به کار برد و هدف آن توجه داشته باشید که با توجه به آن طراحی را با مداد در اندازه مورد نظر طراحی کنید.برآورد مقدار مواد مصرفی گام بعدی شما از روی طرح امکان پذیر می شود اجرای این مراحل به شما در مصرف بهینه زمان و هزینه بسیار کمک کنند.کشور عزیزمان ایران دارای انواع صنایع دستی زیبا و کاربردیاست. از بخش وسیعی از این صنایع دستی را دست بافته های گوناگون تشکیل می دهند انواع پارچه هاسبد حصیری طناب گلیم و قالی نمونه هایی هستن که با روش های مختلف بافته و تولید می شود. 

اسلاید 3: بافت تختبافت تخت برای تولید پارچه های دستباف و گلیم ساده به کار میرود.اکنون می خواهیم این روش بافت را یکدیگرتمرین کنیم تا بتوانیم به محصول زیبای مورد نظر خود برسیم.

اسلاید 4:  مواد و ابزار مورد نیازمداد یک عدد کاغذ a4 یک عدد پاک کن یک عدد نی پلاستیکی بلند خط کش ۳۰ سانتیمتر ی مواد و سوزن پلاستیکی بزرگ نخ کاموای ضخیم و متوسط رنگ دلخواه قیچی .

اسلاید 5: مراحل اجرای کاردرعین پودمان اجرای بافت تخت تولید یک کیف منگوله ارائه می‌شود. شما نیز می‌توانید در هنگام یاد گیری این مهارت ها، وسیله مورد علاقه ی خود راکه قبلاً نیاز سنجی کرده اید،با این روش بسازید.

اسلاید 6: بافت تخت_پودگذارینخست ازروی طرحی که قبلاً تهیه کرده اید اندازهی طول وعرض بافت خود را مشخص کنید.سپس تعدادی نی رع تهیه کنید که طول آن ها بیشتر از دو برابرطول طرح شما باشد.اندازهی عرض بافت را تعداد نی هایی تشکیل می دهند که کنار هم قرار می گیرند. یک سر نخ کامواراروی نی های کنار هم قرار دهید تا به اندازه ی عرض کار شود. سپس ان را تا بزنید تاطول آن دو برابر شود. این اندازه نخ دوبرابرعرض کار،تقریباً نخ لازم برای عرض یک ردیف یافته شده به حساب می اید.حال اندازهی بدست‌آمده رادرطول بافته مورد نظر خودضرب کنید. عدد بدست امده طول تقریبی نخ کاموا نخکاموا را مشخص می کند..نخ کاموا رابه همان اندازه از کلاف ببرید واز وسط تا کنید. 

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید