سایر آموزش

پودمان شهروند الکترونیک ۱ هشتم

shahrvand-elcteronic

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پودمان شهروند الکترونیک ۱ هشتم”

پودمان شهروند الکترونیک ۱ هشتم

اسلاید 1: تهیه کننده : کیارش فدایی دبیر مربوطه :جناب اقای عباسیان

اسلاید 2: موضوع :شهروند الکترونیک اتصال به شبکه و پست الکترونیکی

اسلاید 3: برخی از شایستگی هایی که در این پودمان به دست میاوریم:کار گروهی و مسولیت پذیری و مدیریت منابع و فناوری اطلاعات و ارتباطات در انجام دادن فعالیت های پودماناتصال رایانه به اینترنت ایجاد پست الکترونیکیایجاد و ارسال و دسته بندی و حذف نامه های الکترونیکرعایت نکات ایمنی در هنگام کار با رایانه در فضای مجازی رعایت نکات اخلاقی درفضای مجازیرعایت اخلاق حرفه ای در فضای مجازی

اسلاید 4: انسان در زندگی اجتماعی خود نقشهای متفاوتی و متعددی مانند: فرزند مادر پدر تاجرکارمند و کارگر بودن را ایفا میکند . برای داشتن اجتماعی مناسب و پویا باید در هر نقشی که داریم وظایف خود را به بهترین نحو اجرا کنیم.

اسلاید 5: تعریف شهروند الکترونیک:شهروند الکترونیک به کسی گفته میشود که بااستفاده از ابزارهای الکترونیکی بتواند وظایف خود را ساده تر و ارزانتر انجام دهد برای این منظور لازم است که دانشو مهارت کافی در زمینه های مختلف کار با ابزار مرتبطو تجارت الکترونیکی را داشته باشد .

15,980 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید