کسب و کار فروش و بازاریابی

پودمان پرورش و نگهداری از حیوانات

mahian_akvariyomi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [3 رای]

نقد و بررسی ها

  1. محمد

    این کارش عالیه اسلاید های زیاد و قیمت کم ممنون🙏🙏

نظر خود را بنویسید

پودمان پرورش و نگهداری از حیوانات

اسلاید 1: به نام هستی بخش زیبانام ونام خانوادگی: میلاد فلاحتیموضوع:ماهیان آکواریومیدبیر:آقای خنجری سال تحصیلی:98-99کلاس:8/1

اسلاید 2: ماهی شناسیبیش از حدود ۳۰ هزار گونه ماهی‌ شناسایی شده‌اند که حدود یک سوم آن‌ها ساکن آب شیرین هستند و هر سال گونه‌های جدیدی به این فهرست افزوده می‌شوند.این مجموعه بسیار گسترده، بر اساس خویشاوندی و مطالعه دقیق ساختار و رفتار ماهی‌ها توسط دانشمندان طبقه‌بندی و نظام‌مند شده‌است. نخست می‌توان ماهی‌ها را به دو دسته گرم سیری و سرد سیری تقسیم کرد.

اسلاید 3: ماهیان آکواریومیماهیان آکواریومی از نظر شرایط زندگی به دو دسته اصلی ماهیان آب شور و ماهیان آب شیرین تقسیم می شود.ماهی آکواریومی آب شیرین ماهیان آکواریومی آب شور

اسلاید 4: ماهیان آب شور (1)باس گچیمعمولا در مناطقی که ریف وجود دارد زندگی می کنند و همین ویژگی باعث ایده آل شدن آن ها برای اکواریوم های ریف شده است. به طور کلی در برابر گونه های دیگر پرخاشگر نیستند (مخصوصا در حالتی که همزمان با یکدیگر به آکواریوم معرفی شده باشند) با این حال باید در نظر داشت که انواع بزرگ آن ها گاهی به میگو های کوچک حمله می کنند. فرآیند رشد در آن ها به شدت کند است و به ندرت بزرگتر از ۷-۸ سانتی متر می شوند.

اسلاید 5: ماهیان آب شور (2)رویال گرامازادگاه آن ها آب های عمیق کارائیب است، در برابر گونه های هم سایز خود صلح جو هستند اما نسبت به هم گونه خود رفتاری پرخاشگرانه نشان می دهند و بهتر است که به صورت تنها نگهداری شوند. این گونه معمولا در رنگ های بنفش تا زرد دیده می شود.

اسلاید 6: ماهیان آب شور (3)میداسبلنی های میداس نیاز به رژیم غذایی حاوی گوشت، سخت پوستان تکه تکه شده و میگو غنی شده با ویتامین دارند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید