صفحه 1:
صفحه 2:
:نام ونام خانوادگی خالق اثر
:نام دبیرمحترم
pli فدرسة
:نام کلاس
صفحه 3:
لامقدمه ای بر امانتداری
لاامانتداری درتولید
لاامانتداری در فروش
صفحه 4:
امانتداری یکی از صفات برجسته انسان است ویکی از ارکان برنامه دین به
شمار می آنداماه فرماید:اساس اسلام اماتتداری انستاز این رو
هرکس امین باشد به ole! bs داشته ومسلمان واقعی آست
امین به کسی گفته میشود که اگر مالی یا چیزی به دست او سپرده شود یا
مسئولیتی به او واگذار گرددویا سرپرستی گروه یا وه وا كانوادة ای رابر عهده
گیرددر مال وناموس دیگری خیانت نمیکندودر کسب وکار ومسئولیتی که بر
lags, دارد خدا را ناظر میداندوایمان دارد که اگر خیانت کندخداوند در عالم
آخرت او را مجازات خواهد کرد واگر امانتدار خوبی باشدخداوند عمل او را
بدون پاداش نخواهد گذاشت
صفحه 5:
اهمیت امانتداری
امانت و امانتداری رکن مهم اخلاق ونشان دهنده ای دین سره
هراسانی از جرا که لارمه امانت راستکویی ,از تور یت
شجاعت, بلند همتی و تمام صفات عالی انسانی است از این رو هر کس
امین باشد به خدا ایمان داشته و مسلمان واقعی است
» در فرد وجامعه د
1 بهره مند شدن از الطاف خداوند
we دوام دوستی ها
3. ترویج صدق وپاکی
صفحه 6:
امانتداری در تولید
صفحه 7:
* اهداف
* نشان دادن مدارک واسناد تولید به مشتری قبل از خرید
به کار گیری اسناد شفاف در نشان دادن عملکرد تولید از طریق مقایسه
پذیرش کالاهای بر گشت داده شده به دلیل نقض در کیفیت
پر هیز زبانی وعملکردی از غلوه و مقابله در معالمات
استفاده از اجزاء ,مواد مصرفی و خدمات مطابق با سفارش توافق
شده در تولید
محفوظ نگهداشتن اطلاعات شخصی مشتری
صفحه 8:
نشان دادن مدارک واسناد تولید به مشتری قبل از خرید
نشان دادن اسناد ومدارک کالابه خریدار یکی از اقدامات
ضروری است که باید قبل از خرید کالا خریدار را از آن
مطلع سازیم تا با آگاهی واطمینان خواطر محصول مورد
نظر را تهیه نماید مثلا در قامت مثال میتوان گفت هنگامی
که فردی قصد خرید یک پاکت شیر را دارد باید پاکت شیر
دارای قیمت محصول ودارای تاریخ تولید وانقضا باشد در
غير اینصورت به خریدار اطمینان قلبی در باره سلامت
وکیفیت این محصول داده نشده است
صفحه 9:
در خرید محصولی برای آگاهی
ا زکیفیت,قیمت,اعتبار برند محصول ومتناسب
بوذن باسلیته شخصی خریدار بهترین وموثر
ترين کازمقایسه محصولات موجود در بازار
است برای مثال در خرید یک سیمکارت
اعتباری برای تلفن همراه چندین برند در
کشورمان وجود دارد که با مقایسه خدماتی
که به مشتری میدهند, کیفیت وسرعت
اینترنت همراه وآنتن دهی میتوان گزينم
صفحه 10:
شرکت های مختلف در راستای
رضایت وآسودگی خواطرمشتریان
کالاهای ود را اش اه سور
که دارندمرجوع میکنند که ما
شرایط یکی ازوبسایت هایی که در
زمینه خریدوفروش کالا فعالیت مینند
را در اسلاید بعدی برایتان آورده ایم
صفحه 11:
فرط
- ار مقابرتهبدن ستفاده لا قبلمشاهده است: متل رنگ با مشخصات درج شدهروی آن, اد کل در شرايط اله خودباشد وا استفادهنشده باشد.
- در صورتی كه امكان تشخيص مغايرت تنهاي باز كردن يسته يندى معكن باد لازم ست كارتن و جعيه اصلى محصولات ذكهدرى شود ول دور ييختن آن جدا خوددارى شود
استفادة لزاين سبويس تنها در صورتى لمكازيذير لست كه كلا در كارن يا جعبه اصلى غود به فى فى عارك Lazy ap SSL زدن يا نوشتن توضيحاته آدرس يا هر مورد ديكرى روى كازتن با جعبه اصلى كلا وا بار
ومقدوش كردن آنء oa th aS cated fatal Gal خوهد بر
- در صورتى که کازشاسن مالیا کار ید نکن هنال كالابه مشترى قال بات نخواهد بود وعودت مجدد كلا به مشترى مشمول sp aly ie hp ta
آگر مشتری از حرید خود متصرف شود
- اك هنوز سفارش ارسال تشده ناشد بايد oly A پیگیری فرش تی نیمک هقی ۰۲-12۸۱۰۶۷۶ )بلاغ ده ود
- گر پس از درف کال مشری از خر خوذ منصرف تنود بايستى به محض دريافت pt MS خود را س از فروش اطع دهد
- ذراینحاته رشان کلا یس از ید کارشناس خدمات یس از hg نها در صوتي لمكا يذير است كه در شرايظ اليه خود (يلمي) ياشد وز آن استقادة نشذة بشد: هفچنین از اب ره یه فروشته ده
شد بازكرذاقدن هديه مرا آن نيز لزان انشت,
* لازم به ذكر مسن كلابب همجون يوضاك نواد و كودك و همجتين كليه الاهاى ارإيشى - بهداشتى كه به دليل ماهيت خاص يا استفااه شخصى وبا توجه يه لزوم رعايت مسايل بهداشتى نظير حساسيتها و اكزوما
تن تاد دهد زو یبد خارخ همتند
صفحه 12:
وعملکردی از غلوه و مقابله در معالمات
ی دی Sis > است با لسن کال نید Slade
اغراق امیز با تبلیغات دروعغ fo گرفده شود. اغراق در واقع پر رنگ کرذن ویژگی
های خدمات یا محصولات می باشد, طوری که مشتری به اشتباه نپندارد که این
محصول توانایی فراتر از آنچه تبلیع مى شود دارد. به عنوان مثال اگر دز تبلیغایی
نمایش داده شود که یک جاروبرقی پرواز OLS به داخل خانه می اید و تمام خانه را
تميز ميكند. کسی باور نمیکند که اين جارو برقی توانایی پرواز و تمیز کرد خودکار
ما وا را سا بالا
به عنوان جایگزین گوشت معرفی شود معکن است مخا
کند بویا جابکزین مناست و بدون رقیب كوشك است > (]
حقیقت است
صفحه 13:
استفاده از اجزاه مواد مصرفی و خدمات مطابق با سفارش توافق شده در تولید
کارخانه ها وشرکت ها موظف اند از
کالای باکیفیتبرای تولید محضولات خود
استفاده نمایند واز محصولاتی استفاده
شود که قابل قبول ومورد رضایتخریدار
باشد ویا آن گونه ای باشد که مشتری
سفارش داده است نراق مثال در ساخت
خانه مهندشين بايداز كالاى مرغوب براق
ساخت آن بهره مرت وار كالابى الستفادة
کیت که در موی رم رتاش اند
alee eee ee
صفحه 14:
محفوظ نگهداشتن اطلاعات شخصی مشتری
* آمروره زاربا Ngo , متکی به داده های صحیح و دقیق مشتریان است و جای تعجب نیست که شرکت .
ها روی جمع آوری اطلاعات مشتریان خود سرمایه گذاری می کنند. به عنوان مثال آمازون دائماً رفتار .
میلیون عضو پرایم خود را به عنوان «داده های شخص آول» پیگیری مي کند. بسیاری از شرکت ها BN
اند که به اشتراک گذاشتن اطلاعات مشتریان با شرکت های دیگر, بين آنها همکاری متقابلی برقرار می
کند. مخصوصاً با افزايش داده های اینترنت اشیا که از سنسورهای “GPS آبزارهای اندازه گیری هوشمند,
دستگاه های فیتنس و نظیر آن به دست می آیند و داده های «شخص دوم» نأمیده می شوند. درنهایت نیز
بسیاری از شرکت ها داده های شخص ثالث را از شرکت هایی نظیر ۸0:00 خریداری می کنند, که در
هرلحظه تا ۱۵۰۰ داده را از ۷۰۰ میلیون مشتری در سراسر دنیا جمع آوری می کند.
2۳ ACXIOM
TECHNOLOGIES
2
صفحه 15:
صفحه 16:
دارا رضايت خداوند وافزايش برکت در
0 كسب وکارو رندگی
nee آرامش خواطروتثبیت ورشدفردی,عملی
واخلاقی
| باعث رضایتمندی تمام مشتریان
میشویم
| عدم آسیب a طبیعت وحفظ محیط
خلقت
۳
صفحه 17:
صفحه 18:
* اهداف
صدور برگه فروش معتبربا نشان دادن تفکیک محاسبه
قیمت [سود وارزش افزوده,سهم مشتری ومالیات)
پذیرش هر گونه نقص کیفیت ناشی ازخدمت ویا کالای تولیدی
شرح خدمات انجام شده در فاکتور فروش ونشان دادن
تحویل کالا با جزئیات ومشخصات لازم جهت فروش
صفحه 19:
9
صفحه 20:
س از
at
۱ eee
ز فروشس
نات یس
صفحه 21:
ضمانت نام
پایندانی می؛
دهنده خدما
یکند, و معمولاً
ض کالا یا پرداخت
حوی اجرا نشود,
نتریان رقبا,
ب جذب بیشتر
ش میزان رقابت,
نتناههها نیز افزايش یافت.
صفحه 22:
شرح خدمات انجام شده در فاکتور فروش ونشان دادن قطعات تعویضی
فروشكاه ها 9 موظف اند كه در
بركّه يا دفترإله | APRRRAN ش خود را به
مخرف كناد WARK ۱۳۰ ice ادر آن اطلاعاية از
eg is وی بط حشتریان گرامی
اطلاعات لازم را کسب نمایند
صفحه 23:
صفحه 24:
| خداوند متعال مپاداش culo,
$997" Tot
در ارتباط تقويت اعتقادات خويش رامش
با خود خواطر
در ارتباط رواج فرهنگ امانتداری بین مردم
با خلق
5 در ارتباط عدم سیب به طبیعت
صفحه 25: