علوم مهندسی صنایع پتروشیمی و نفت

پوستر کنفرانس پژوهش های نوین ایران و جهان در روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی دانشگاه شیراز

Poster_conferance_jodasazi_beynolmelali_daneshgah_shiraz

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پوستر کنفرانس پژوهش های نوین ایران و جهان در روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی دانشگاه شیراز”

پوستر کنفرانس پژوهش های نوین ایران و جهان در روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی دانشگاه شیراز

اسلاید 1: (عنوان مقاله حداکثر در 12 واژه با قلم ((Times New Roman 46pt.) ----- يک سطر فاصله ----- نام و نام خانوادگي نويسنده اول *، نويسنده دوم، ... در يك يا دو سطر. از ذكر عناويني نظير مهندس و يا دكتر و ... در ابتداي اسامي خودداري شود نام و نام خانوادگي نويسندگان به صورت کامل ذکر شود. (همراه با پسوند) (28pt. (Times New Roman پررنگ . *- نويسنده مسئول: درجه علمي و رشته تخصصي (يا سمت كاري) نويسنده اول ((Times New Roman 24pt.، وسط چين) 2- درجه علمي و رشته تخصصي (يا سمت كاري) نويسنده دوم ((Times New Roman pt. 24، وسط چين) آدرس پست الكترونيك(Times New Roman 22 pt. Italic)به‌منظور يكسان‌سازي مجموعه لازم است كه همة مقالات پوستری با طرحي يكسان و كاملاً هماهنگ تهيه و تايپ شوند. (رنگ‌بندی، جانمایی مطالب، تک یا دو ستونه بودن و اندازه ستون‌های چپ و راست و نوع محتوای آن‌ها طبق سلیقه نگارنده مقاله است). اين راهنما به نويسندگان كمك مي‌كند تا مقالة خود را با طرح مورد قبول کنگره تهيه نمايند. توجه شود كه فرمت ظاهري اين راهنما و نگارش آن منطبق بر دستورالعمل مورد قبول کنفرانس است. اندازه پوستر باید 60 90  سانتیمتر باشد. ضروری است عنوان همایش و لوگوهای بالای پوستر حفظ شود و تغییر نکند. سایر زیباسازی ها در متن به شرط رعایت ساختار پیشنهادی زیر آزاد است. براي ساخت پوستر، فقط از نرم افزار مايكروسافت پاورپوینت نسخة 2007 به بعد استفاده كنيد. عنوان همة بخش‌ها با قلم Times New Roman و اندازه pt. 38 پررنگ و عنوان زيربخش‌ها با قلم Times New Roman و اندازه 30 پررنگ تايپ شود. عنوان هر بخش يا زيربخش، با يك خط خالي فاصله از انتهاي متن بخش قبلي تايپ و شماره‌گذاري شود. خط اول همة پاراگراف‌ها بايد داراي تورفتگي به اندازة cm 1باشد. برای کلیه متون از حالت پاراگراف از چپ به راست - حالت Justify- رعايت شود.محتواي پوستر به زبان فارسی و یا انگلیسی نوشته شده و از لحاظ املایی و نگارشی به دقت تصحیح گردد. پوستر باید به گونهاي طراحی شود که بدون حضور ارائه کننده پوستر نیز قابل فهم باشد. نوشته پوستر باید کوتاه و بجا باشند. نوشته ها باید به اساسی ترین اقلام محدود شوند و افکار مطرح شده باید ابتدا به قالب متناسبی متشکل از متن، جدول و یا تصویر مفهوم سازي شوند و سپس به نحو مناسبی در پوستر اجرا گردند. وجود بخش جمع‌بندي و نتيجه‌گيري پس از متن اصلي مقاله الزامي است. (بهتر است اين بخش بيشتر بر پايه ارايه تصوير و جداول كليدي نتايج تحقيق باشد )مراجع در انتهاي مقاله به همان ترتيبي كه در متن پوستر به آنها ارجاع مي‌شود، مي‌آيند. چکیده (حداکثر 250کلمه) سوال و هدف تحقیق(حداکثر 60 کلمه) مبانی نظری یا روش تحقیق نتایج وتحلیلمنابع

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید