علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

پویایی‌های مارپیچی – Spiral Dynamics Graves

25-Spiral-Dynamics-Graves

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پویایی‌های مارپیچی – Spiral Dynamics Graves”

پویایی‌های مارپیچی – Spiral Dynamics Graves

اسلاید 1: پویایی‌های مارپیچیSpiral Dynamics GravesMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانپویایی‌های مارپیچینوعنظریهمراحل استفادهطراحیموضوعتغییرات و سازمانسطحفردیپیچیدگیزیاد

اسلاید 3: طبیعت انسان ثابت نیست و ماهیت محدودی ندارد, در نتیجه تغییرات طبیعت بشر است, و با وجود سیستم‌های قدیمی باید سیستم‌های جدیدتری به وجود بیاید. یک شخص یا یک شرکت, یا کل جامعه می‌تواند فقط به اصول مدیریت و تجدید نظر انگیزشی پاسخ مثبت دهد که با سطح فعلی وجود انسان متناسب هستند. نظريه پويايي مارپيچي حاصل تحول دو نظريه مشابه، اما متمايز بود: نظريه اصلي گريوز در مورد سطوح حيات انساني نظريه داوکينز در مورد «يادها» (Mems) گريوز مي‌گفت که ارزش‌ها محرک رفتارها هستند. او ارزش‌ها را (در اين مورد نظر افراد در اين خصوص که چه چيز در دنيا براي آنها اهميت دارد) به دو دسته گروه‌نگر و فردنگر تقسيم مي‌کرد. بسته به اينکه فرد در چه مرحله‌اي از تکامل قرار دارد، يا در کجاي مارپيچ پويايي است، ارزش‌هاي او کم و بيش بر هر چه مي‌انديشد و تجربه مي‌کند، تأثير مي‌گذارند. اين يعني ارزش‌هاي افراد بر موارد زير تأثير خواهد گذاشت: oاحساسات o اخلاق oانگيزش oباورها oترجيحات در زمينه يادگيري وکار oموضع سياسي oايده‌ها در مورد نظام‌هاي اجتماعي داوکينز، دانشمند جانورشناس، از اصطلاح يادها (mems) براي توصيف اطلاعات فرهنگي تکثير شده در ميان مردم استفاده مي‌کند. اينها شامل چيزهايي مثل مد، تکنيک‌هاي هنري، کلمات عاميانه و باورهاي مبنايي که از فرد به فرد منتقل مي‌شوند. مثل يک ژن، واحد بنيادين زيست شناختي که در ارگانيسم تکثير مي‌شود، يک يادmeme) ) واحد بنيادين فرهنگي است که درون جامعه تکثير مي‌شود. پويايي مارپيچي به يادهاي ارزشيV memes) ) به عنوان باورهاي عميقي که بر تجربه انساني تأثير مي‌گذارند، اشاره مي‌کند. يادهاي ارزشي ذهنيت‌ها، مفاهيم و پارادايم‌هايي هستند که افراد به آنها استناد مي‌کنند و آنها را براي اداره تصميم‌ها و اعمال خود به کار مي‌برند. در واقع پاسخ اين سوال قديمي که «چرا افراد اين گونه رفتار مي‌کنند؟»

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطهرم سلسله مراتب نیازهای مزلو Hierarchy of Needsمزایابرخي ارزيابي‌ها را بايد افرادي انجام دهند که براي اجراي آنها تأييد شده‌اند و در زمينه پيش‌نيازهاي اجراي آن تعليم ديده‌اند. اين به شما کمک مي‌کند مطمئن شويد از عهده تفسير درست نتيجه اين ارزيابي‌ها بر مي‌آيند.کاربردهاتئوری گردونه تکامل توسعه و تعامل بین فردی و فرهنگی و تعامل بین سازمان‌ها و فرهنگ‌ها را تشریح می‌کند. این روش به صورت موازی با متدولوژی ارزش به تبادل و تعامل ایده‌ها می‌پردازد.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان