pouyaayi-goruh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پویایی گروه(گروه و انواع آن)”

پویایی گروه(گروه و انواع آن)

اسلاید 1: نام درس:پویایی گروهنام کتاب:پویایی گروهمولف کتاب:محمد رسول گلشن فومنشماره فصل)5:گروه و انواع آن(دانشجو: فائزه شبانیان

اسلاید 2: ابهام در مفهوم گروهتکرار این نکته ضروری است که جامعه فقط مجموعه ای از افراد نیست بلکه عبارت است از: روابط متقابل افراد در شبکه روابط گروه ها و همبستگی ها و تشریک مساعی این گروه ها.از لحاظ ساخت نیز پاره ای از گروه ها پایدار و برخی نیمه پایدار و بعضیها، ناپایدارند که در تعریف انواع گروه، از هر یک از آنها بحثی جداگانه خواهیم داشت.در گروه های نسبتاً پایدار نوعی همبستگی و تشریک مساعی در روابط متقابل بین افراد همه ی گروه ها، وجود دارد که می توان وجه مشترک همه گروه ها دانست.

اسلاید 3: از بدو پیدایش جامعه شناسی از نیمه قرن ۱۹ اصطلاح گروه در بسیاری از موارد به کار می رود که برای کسانی که در زندگی روزمره آن را به کار می گیرند، شاید معنی و مفهوم مشخصی داشته باشد ولی برای کسانی که در ارتباط با مفاهیم جامعه شناسی و روان شناختی دست اندر کارند در پاره ای از موارد مبهم به نظر می رسد.

اسلاید 4: اصطلاح گروهعلت ابهام در مفهوم گروه شاید دراین باشد که گروه به مجموعه ای از انسان ها گفته می شود که از لحاظ تعداد افراد تشکیل دهنده آن دارای ابهاد مختلف و از لحاظ ساخت و کارکرد نیز متفاوت اند.این که کلمه گروه در کدام مرحله از تحول جامعه انسانی به مفهوم امروزی خود به کار رفته دقیقاً معلوم نیست.مبنای اولیه گروه قبل از اینکه به گردهمایی تجمع اطلاق شود مفهوم گره خوردگی داشت.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید