سایر آموزش

پیرمرد و خدا

pirmard_va_khoda

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پیرمرد و خدا”

پیرمرد و خدا

اسلاید 1: به نامخداصفحه ی بعدپیر مردی تهی دست زندگی را در نهایت فقر و تنگ دستی می گذراند و با سائلی برای زن و فرزندانش قوت و غذایی ناچیز فراهم می کرد .از قضا یک روز که به آسیاب رفته بود دهقان مقداری گندم در دامن لباسش ریخت و پیرمرد گوشه های آن را به هم گره زد و در همان حالی که به خانه بر می گشت با پروردگار از مشکلات خود سخن می گفت و برای گشایش آن ها فرج می طلبید و تکرار می کرد:(ای گشاینده گره های نا گشوده عنایتی فرما و گره ای از گره های زندگی ما بگشای.) پیرمرد در حالی که این دعا را با خود زمزمه می کرد و می رفت یکباره یک گره از گره های دامنش گشوده شد و گندم ها به زمین ریخت .

اسلاید 2: او به شدت ناراحت شد و روبه خدا کرد و گفت : من تو را کی گفتم ای یار عزیز کین گره بگشای و گندم را بریز آن گره را چون نیارستی گشود این گره بگشودنت دیگر چه بود ؟صفحه ی بعد

اسلاید 3: پیر مرد نشست تا گندم های به زمین ریخته را جمع کند ولی در کمال نا باوری دید دانه های گندم روی کیسه پر از طلا ریخته است! پس متوجه فضل و رحمت خداوند شد و متواضعانه به سجده افتاد و از خدا طلب بخشش نمود. تو مبین اندر درختی یا به چاه تو مرابین که منم مفتاح راه تهیه کننده:پوریا حکم الهی

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید